SM-Final 4:7 Skellefteå
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
SM-Final 4:7 Skellefteå
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: SM-Final 4:7 Skellefteå
Hoppas vi kör som senast fast ännu bättre, ge järnet i alla närkamper, tackla hårt, stå på deras skridskor hela tiden,tackla lite till, domarna är neutrala förhoppningsvis ,spela smart, åk fort som fan, sätt några av alla chanser, och det står 3-1 i matcher. 

Lakers e det gottigaste
Fan att matchen är på söndag istället för imorgon. Iofs gynnar det nog oss med tanke på sjukdomarna i laget. Fan vilka skilda värdar det har varit i matcherna. Hoppas vi tar chansen nu när vi har hemmafördel igen. Var riktigt tråkig match senast gällande prestation och stämning. Kändes som allt dog vid 0-1.
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Saxat från Expressen:
"Hoppas du på något av lagen?
– Jag har ju tippat Skellefteå, men är det något lag som kan slå dem så är det Växjö.
– Det jag tycker är kul är när man har möjlighet att göra något ingen gjort tidigare. Växjö har ju aldrig vunnit SM-guld, men ingen har heller vunnit fyra guld i rad och därför vore det kul om Skellefteå vann för då har de den chansen.
Vad tycker Carro?
– Hon håller på HV, men när de inte är med så håller hon på Växjö. Och hennes föräldrar håller ju stenhårt på Växjö."
Det man kan säga kort och gott: Grattis. Du har noll koll på hur många guld SAIK har Patrik, och Grattis Carro, vi vill aldrig mer förknippas med dig igen. Du är en skam för Växjö som stad.
– Jag har ju tippat Skellefteå, men är det något lag som kan slå dem så är det Växjö.
– Det jag tycker är kul är när man har möjlighet att göra något ingen gjort tidigare. Växjö har ju aldrig vunnit SM-guld, men ingen har heller vunnit fyra guld i rad och därför vore det kul om Skellefteå vann för då har de den chansen.
Vad tycker Carro?
– Hon håller på HV, men när de inte är med så håller hon på Växjö. Och hennes föräldrar håller ju stenhårt på Växjö."
Det man kan säga kort och gott: Grattis. Du har noll koll på hur många guld SAIK har Patrik, och Grattis Carro, vi vill aldrig mer förknippas med dig igen. Du är en skam för Växjö som stad.
Det Patrik säger är väl att om Saik vinner finalen får de chansen till fyra guld i rad, vilket är helt korrekt. Tråkigt att Carro inte stöttar stadens lag men ingen kan ta ifrån henne att hon är grym som idrottare och personlighet. En Växjöprofil att vara stolt över.
Hur fan tänkte du nu angående Carro ??? (rent jävla pinsamt på rikssvenska vill jag säga ) Klart hon ska stå fast vid det lag hon en gång började heja på...ALLTID i vårt och torrt i mot och medgång....
Svartvadet wrote:Saxat från Expressen:
Vad tycker Carro?
Kortslutning tydligen.
Håll på ditt eget lag och bry dig mindre om andra. Det gäller alla!
Håll på ditt eget lag och bry dig mindre om andra. Det gäller alla!
-
- c/o LL´s Forum
Hur jag tänkte? Jag tänkte att om man representerar Växjö som stad utåt, så klingar det dåligt när man håller på värsta rivalen. Då pratar jag inte bara om att "hålla på" utan att faktiskt stå och såga Lakers i HV-tv som hon gjorde för något år sen.
Som sagt, det är väl upp till var och en att hålla på vilket lag man vill oavsett om man är känd eller inte.
Jag bryr mig lika lite om att Carro håller på HV som om någon random snubbe som bott i Växjö hela sitt liv hade gjort det
Jag bryr mig lika lite om att Carro håller på HV som om någon random snubbe som bott i Växjö hela sitt liv hade gjort det
Märkligt uttalande av Carro! Men jag vet att Fifa-Kenneth håller på Lakers i alla fall, och han är Växjös största profilAleks wrote:Det Patrik säger är väl att om Saik vinner finalen får de chansen till fyra guld i rad, vilket är helt korrekt. Tråkigt att Carro inte stöttar stadens lag men ingen kan ta ifrån henne att hon är grym som idrottare och personlighet. En Växjöprofil att vara stolt över.

Förjävla taggad inför morgondagen

12 timmar ungefär till avresa till Småland. Taggggggga!
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Fan tänk om vi vinner ikväll. Vilket jävla guldläge vi bokstavligen vi sätter oss i då. I dag måste alla hjälpas åt och bära fram laget. Vill inte se att scenariot från förra hemmamatchen upprepar sig.
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
12 inlägg inför match 4 och 2,5 timmar före nedsläpp, var är alla fans?
Fan vad dåliga Josefsson och Kallio. Bänka dem och ta in Rydahl istället. Skäms fan när man ser deras insatser.
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
-
- Forumentusiast
Jaha, Saik tar ledningen.....
Ikväll blir ju en bra kväll att bryta trenden där det lag som gör första målet ickså vinner matchen...
Ikväll blir ju en bra kväll att bryta trenden där det lag som gör första målet ickså vinner matchen...

Motivation slår klass...
Ja dags att bryta trender. Det satte jag en summa på.
-
- c/o LL´s Forum
Var är glöden, desperationen från i torsdags? Jag ser inte den..
Någon som ser den? Lakers har tur som inte ligger under med 0-3.
Någon som ser den? Lakers har tur som inte ligger under med 0-3.
Lundh och Josefsson håller inte på denna nivån
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Vill man ta nästa steg kan dessa inte platsa. Det visar dom i denna finalserievlk wrote:Lundh och Josefsson håller inte på denna nivån
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Besviken! Så in i helvete 

rövhål
Tur att det är varannan match borta i ett slutspel.
Tur att det är varannan match borta i ett slutspel.
Nu är det kört. SAIK tappar aldrig detta. Jag vill aldrig se Joesfsson i Lakers igen. Hans två jävla misstag kostade SM-guldet. Kommer aldrig förlåta honom för de misstagen han gjorde idag. Hur fan kunde Hallam sätta in den jävla värdelösa 4:e kedjan i det tillfället i matchen? Sjukt dåligt av Hallam. De flesta av spelarna kämpar som svin i varje byte och Josefsson kan inte ens åka skridskor i en SM-Final där vi spelar om guld. Då ska man inte spela i SHL.
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
-
- Forumentusiast
En kille i fjärdefemman kommer nog sova lite dåligt inatt.....
Motivation slår klass...
Bragdguldet till Lakers om vi lyckas vinna en tredje i Kraft Arena....
Helvete så besviken
Helvete så besviken
Lundh har visat sig lika dålig på denna höga nivåsingapore wrote:Nu är det kört. SAIK tappar aldrig detta. Jag vill aldrig se Joesfsson i Lakers igen. Hans två jävla misstag kostade SM-guldet. Kommer aldrig förlåta honom för de misstagen han gjorde idag. Hur fan kunde Hallam sätta in den jävla värdelösa 4:e kedjan i det tillfället i matchen? Sjukt dåligt av Hallam. De flesta av spelarna kämpar som svin i varje byte och Josefsson kan inte ens åka skridskor i en SM-Final där vi spelar om guld. Då ska man inte spela i SHL.
Många offensiva och glada gamänger kommer också sova dåligt inatt. Ett mål framåt är inget jag imponeras av.
Han har varit dålig i slutspelet, men han är ju inte direkt orsakande till två mål och en förlust. Blir så jävla arg när Josefsson skiter i att åka skridskor och är så nonchalant när de andra spelar som djur för att vi ska få ett jävla mål.vlk wrote:Lundh har visat sig lika dålig på denna höga nivåsingapore wrote:Nu är det kört. SAIK tappar aldrig detta. Jag vill aldrig se Joesfsson i Lakers igen. Hans två jävla misstag kostade SM-guldet. Kommer aldrig förlåta honom för de misstagen han gjorde idag. Hur fan kunde Hallam sätta in den jävla värdelösa 4:e kedjan i det tillfället i matchen? Sjukt dåligt av Hallam. De flesta av spelarna kämpar som svin i varje byte och Josefsson kan inte ens åka skridskor i en SM-Final där vi spelar om guld. Då ska man inte spela i SHL.
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
- Pysslingen
- Forumentusiast
Lägg av. Blir bara pinsamt när du försöker såga en spelare som Josefsson. Han har betytt väldigt mycket för Lakers och borde ses som en legend snarare än en slagpåse.
Jag ska inte spä på ilskan i onödan, men min erfarenhet säger mig att det ofta är så här. En spelare, brukar vara en keeper eller back, får skulden för en förlust på grund av individuella misstag emedan de sk producenterna, De som ska sett till att stänka in ett par pytsar alltid klarar sig undan för de är så härliga och deras penisar smakar vanilj. Vi, laget förlorade 1-2. Hade de offensiva krigarna kunnat torka bort tårarna hade vi varit i ett bättre läge.
Helt obegripligt. Vi har breaket två gånger på hemmaplan men gör ändå två dubbelfel. En gång kan köpas. Men två gånger är för jävla undermåligt.
Oförsvarbart.
Blir bara så förbannat trött!
(...ineffektivitet - någon...)
Oförsvarbart.
Blir bara så förbannat trött!
(...ineffektivitet - någon...)
Fjärdekedjan har varit på isen i det avgörande lägena då vi förlorat. Det är bara fakta...
Shit vad sågen var framme idag. Jag tycker Lakers gör en jättebra match men inte har marginalerna med sig. Markus Svensson står också för en hel del omänskliga räddningar.
Tycker också vi var värda att vinna!
Vi är mycket bättre men har ingen medstuds alls!
Svensson göt ju dessutom sitt livs match!
Pisstråkigt men denna match är klasser bättre än förra hemma!
Det i kombination med att vi vann lättare andra bortamatchen än första borta...
Om trenderna håller i sig så...
Vi är mycket bättre men har ingen medstuds alls!
Svensson göt ju dessutom sitt livs match!
Pisstråkigt men denna match är klasser bättre än förra hemma!
Det i kombination med att vi vann lättare andra bortamatchen än första borta...
Om trenderna håller i sig så...
Dummaste jag sett. Vem fan har tagit ifrån Josefsson allt bra han gjort. Ingen. Däremot har han en del att fundera på utifrån denna finalserie och förhoppningsvis göra bättre. Det känns dock som han har svårt att hänga med på denna yttersta nivå.Pysslingen wrote:Lägg av. Blir bara pinsamt när du försöker såga en spelare som Josefsson. Han har betytt väldigt mycket för Lakers och borde ses som en legend snarare än en slagpåse.
-
- c/o LL´s Forum
Jag förstår mig inte på Lakers inställning när man efter en heroisk insats senast borta för att nu hemma göra en mer slät figur..Ikväll när det var hemmaplan spelade man för snällt och bekvämt igen..mollers wrote:Shit vad sågen var framme idag. Jag tycker Lakers gör en jättebra match men inte har marginalerna med sig. Markus Svensson står också för en hel del omänskliga räddningar.
Först i tredje visade man något att man ville vinna SM-GULD.
Last edited by Lakershjärta71 on 19 April 2015, 22:29, edited 1 time in total.