Fan vad härligt med seger! Har mått så jävla dåligt efter förlusten i fredags. Är dock jävligt missnöjd med domarna. De hade kontroll första halvan av matchen men sedan börjar de ändra nivån och ge fördelar till det laget som ligger under. Var likadant i fredags. Blir väldigt svårt för våra spelare om de är så inkonsekventa i bedömningarna. Tycker Kallio och Hallam ska ta ett allvarligt snack med domarna direkt när detta börjar hända. De känns för mesiga med att sätta press jämfört mot Lillkenta
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Japp! Och jag håller fortfarande fast vid vad jag sa!
Tycker du fortfarande att Örebro är ett bättre lag med bättre bredd?
Inte bättre bredd men däremot har de vassare avslutare. Tycker jag. När Lakers och målvakten får det att stämma så vinner dom. Såg inte matchen ikväll men de första fyra målen går ju inte till historien som de snyggaste precis utan var rena kämpa och slit mål framför Hudacek. Men de räknas ju också.
Hur bra var Lakers ikväll i 60 min jämfört med i fredags? Och hur bra var Örebro?
Last edited by Lakershjärta71 on 15 March 2015, 21:01, edited 1 time in total.
Japp! Och jag håller fortfarande fast vid vad jag sa!
Tycker du fortfarande att Örebro är ett bättre lag med bättre bredd?
Inte bättre bredd men däremot har de vassare avslutare. Tycker jag. När Lakers och målvakten får det att stämma så vinner dom. Såg inte matchen ikväll men de första fyra målen går ju inte till historien som de snyggaste precis utan var rena kämpa och slit mål framför Hudacek. Men de räknas ju också.
Hur bra var Lakers ikväll i 60 min jämfört med i fredags? Och hur bra var Örebro?
Örebro var nog ungefär lika bra/dåliga ikväll som sist!
Lakers spelade i HELA matchen idag och gav aldrig Örebro chansen som vi gjorde sist!
Man spelade ett mer fysiskt och bestämt spel, och spelar vi så här så slår vi (som jag tidigare sagt) Örebro! Inget snack!
Du är verkligen helt magiskt negativ!
Som betraktare blir det ju lite komiskt men det måste vara fruktansvärt jobbigt att alltid försöka hitta det negativa...?
Menar du att Örebro har vassare avslutare för att Lakers "första fyra mål inte går till historien som de snyggaste precis utan var rena kämpa och slit mål"??????
Precis hemkommen från min lyckoarena sist jag var där vann vi med 5-2 och vi gick upp i Elitserien och i kväll vinner vi med samma siffror och detta var hur rättvist som helst !!!