Skönt att LIF ej fick betalning för sitt destruktiva spel och speciellt då man på förhand bestämt att Mårtensson skulle ta ut #5 samt att spela fult generellt.
Inte den bästa matchen men 3 poäng, själv måste jag ge extra cred till #87 som jag kan dömt hårt många gånger och att #21 fick göra mål.
Vem fan är Måtta och varför skall jag dricka med honom?
Frögrens matchstraff + en 5:a för den lilla knuff han gav Murphy vid sargen, var inte den pinsam? Han knuffade väl honom inte mot sargen utan längs med? Någon som kan förklara domarens bedömning här?
Lakershjärta71 wrote:Frögrens matchstraff + en 5:a för den lilla knuff han gav Murphy vid sargen, var inte den pinsam? Han knuffade väl honom inte mot sargen utan längs med? Någon som kan förklara domarens bedömning här?
Intressant att du inte tycker Frögens är nåt men Rydahl ska vara 8 matcher minst
Orange, hade nog inte sagt nåt om han hade fått en 2:a för den fjantiga knuffen. Av reprisbilden på jumbotronen att döma och även om man har ett Lakershjärta så ser situationen löjligt simpel ut. Man måste kunna vara partisk i bedömning också och inte bara favorisera Lakers. Man ser ju vad man ser och man kan uppfatta olika. Vet inte om reprisbilden försvårar synen lite om vad det är dom händer (?) men det ser ut som att knuffen tar längs med sargen och inte mot sargen. 5min + matchstraff ???
Tragiskt att Leksands supportrar inte kan hålla sina känslor i styr utan måste bråka och slåss.
samt att vissa gamla rävar med den gamla Lakerströjan med det gamla märket inte heller kan hålla sina känslor i styr, utan måste gå fram till smågrabbar i pct och skalla sönder deras näsa
tur att vakterna fick tag i honom. Sådant hör inte hemma på några idrottsanläggningar. Uteslut gärna 30 åringen från Lakejerna. Om han nu är medlem där. Att skalla sönder folks ansikten borde väl ändå strida mot LL:s stadgar?
Som jag fattat det är det INGA leksingar inblandade i det som hände iaf inte av det som stod i SMP tror de har ändrat det också efter ha kollat upp det hela
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
??? Har inte läst smp men var det Leksandssupportrar i Lakerströjor som skallade barn i lördags?
Eller var det någon från lakejerna som springer runt och skallar ner barn?
Låter helt sinnessjukt och oavsett vilket så löser sig nog avstängning etc med automatik då det är svårt att gå på hockey när man sitter i fängelse! Nåt annat kan ju rimligen inte komma på tal!