Frölunda -LAKERS 8 aug.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Frölunda -LAKERS 8 aug.
Några som ska dit,vi är några som åker upp från Halmstad.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Re: Frölunda -LAKERS 8 aug.
Lutar åt ett besök
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Frågan är hur dags man behöver vara där, hallen tar bara in 550 personer. och bara 7 mil från Göteborg.
En knökfull minibuss rullar från Växjö tidig fredagseftermiddag. 

Finns det biljetter kvar? Jag förstod det som att bara enstaka biljetter fanns. http://lakers.se/artikel/56174/
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
maila och fråga förslagsvis ??? ...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Det finns inga kvar för förköp men de släpper några kl 16.00 vid ishallen.
Någon som varit uppe i ishallen och spanat på träningarna, och därmed har förhandsinfo om formationer?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
På träningen idag:
49 17 71
19 87 79
32 24 85
22 60 89
15 29 92
5 21
4 50
2 8
53 64
49 17 71
19 87 79
32 24 85
22 60 89
15 29 92
5 21
4 50
2 8
53 64
Så här står det på Frölundas hemsida.alfax wrote:Det finns inga kvar för förköp men de släpper några kl 16.00 vid ishallen.
"På fredag 8 augusti möter vi Växjö Lakers i Varberg (slutsålt)"
Men som du säger så släpper dom kanske biljetter vid 16:00.
Men om dom nu gör det. Varför lägger Frölunda upp en sådan nyhet? Det får ju dom fansen som inte bestämt sig ännu att inte åka dit. Vilket gör att dom tappar i stöd.
I always tell the truth, even when i lie
Verkar som Rydahl går in före Malte.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Frölunda -LAKERS 8 aug.
Det stämmer att biljetter släpps kl 16. Jag har själv pratat med Varberg.
Så är det med det, som det

Konstigt i så fall kan jag tyckaPutteA wrote:Verkar som Rydahl går in före Malte.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Egentligen inte konstigt alls. Det handlar om roller. Strömvall och Rydahl konkurrerar inte om samma plats. Deras arbetsbeskrivningar ser annorlunda ut. Malte konkurrerar snarare med Åslin i så fall. Rydahl ska "gifta" sig med Josef och bilda ett nytt strävsamt gammalt par. Mycket tid i SH.
Enda lilla överraskningen för mig i uppställningen är att Kiiskinen går i RR:s lina istället för Johnson. Men samtidigt är det smart av lagledningen att låta vår senaste transa inleda i Lajunens kedja eftersom centern spelar ett tryggt spel. Lajunen har dessutom erfarenhet av hur trans-yttrar spelar i NA. Och till sist så ger Reddox också extra trygghet. Allt för att underlätta introduktionen till svensk hockey.Typiskt i främlingslegionen att en sådan introduktion görs av en skott-kanadensare och en finne.
Backparen var helt de förväntade. Jag får fortfarande en tår i ögat av lycka bara jag tänker på vår backbesättning.
edit: stavfel

Enda lilla överraskningen för mig i uppställningen är att Kiiskinen går i RR:s lina istället för Johnson. Men samtidigt är det smart av lagledningen att låta vår senaste transa inleda i Lajunens kedja eftersom centern spelar ett tryggt spel. Lajunen har dessutom erfarenhet av hur trans-yttrar spelar i NA. Och till sist så ger Reddox också extra trygghet. Allt för att underlätta introduktionen till svensk hockey.Typiskt i främlingslegionen att en sådan introduktion görs av en skott-kanadensare och en finne.

Backparen var helt de förväntade. Jag får fortfarande en tår i ögat av lycka bara jag tänker på vår backbesättning.
edit: stavfel
Last edited by Varanen on 6 August 2014, 20:25, edited 1 time in total.
Fan ska 3dje kedja var en produktiv sådan? Tycker även andralinan är lite lätt. Byt 32 mot 19 så är jag nöjd! =)
#10 Duchon
Aha, du tänker så! smart! =)Varanen wrote:Egentligen inte konstigt alls. Det handlar om roller. Strömvall och Rydahl konkurrerar inte om samma plats. Deras arbetsbeskrivningar ser annorlunda ut. Malte konkurrerar snarare med Åslin i så fall. Rydahl ska "gifta" sig med Josef och bilda ett nytt strävsamt gammalt par. Mycket tid i SH.![]()
![]()
Backparen var helt de förväntade. Jag får fortfarande en tår i ögat av lycka bara jag tänker på vår backbesättningen.
#10 Duchon
Laget ser verkligen jätteintressant ut!
Jag ser och hör framför mig när de bitska kommentatorerna läser upp tredje rullen i tv;
"...snacka om en främlingslegion till femma..."
Tre Bastubadare och två Transor!

Jag ser och hör framför mig när de bitska kommentatorerna läser upp tredje rullen i tv;
"...snacka om en främlingslegion till femma..."
Tre Bastubadare och två Transor!

Kollade laguppställning på Lakers hemsida, åååå men satan i gatan vilken vilken backuppsättning vi kommer att ha i höst. Ja man kan väl knappast klaga på forward sidan heller eller Torpet/Steen, så vad fan kan gå fel
De största oros molnet just nu är om Strömwall o Larsson kommer få spela tillräckligt i vinter hehehe
Haha lite så är det faktiskt, men ändå bra att det öka konkurrensen för en ordinarie plats.
Inga givna spelare i detta lag....
Inga givna spelare i detta lag....
Frölundas uppställning på torsdagsträningen, de som åker med till Varberg och matchen mot Växjö:
Målvakter: Linus Fernström, Lasse Johansson
Backar: Oliver Bohm – Oscar Fantenberg, Erik Gustafsson – Elias Fälth, Christoffer Persson – Emil Djuse, John Nyberg
Forwards: Robin Figren – Joel Lundqvist – Mats Rosseli Olsen
Anton Axelsson – Nicklas Lasu – Erik Karlsson
Max Görtz – Mathis Olimb – Andreas Johnson
Christoffer Ehn – Mattias Janmark – Sebastian Stålberg
Pontus Widerström
Rosén skadad efter 2 minuter?

Edit: Han kom tillbaka i spel c:

Edit: Han kom tillbaka i spel c:
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Ja. Inte för att vi vann denna matchen, utan för att lagbygget/klubben befinner sig i en perfekt position för att ta över efter SAIK.
Tokskoj att vara favoriter igen, var ett tag sen sist 

Lakers e det gottigaste