Steve [Stiig]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Steve [Stiig]
Tänkte på Saviano idag. Killen är 30+, och räcker kanske inte riktigt till i ES. Samtidigt är det en kille med stor erfarenhet, karaktär och karisma. Skulle inte en sådan kille med fördel erbjudas en klubbkarriär? Kanske starta som koordinator för internationella spelare och biträdande i någon form på juniorsidan. En Växjös framtida egen Mike Helber.
-
- Forumdemon
Steve [Stiig]
Är helt övertygad om att han vill fortsätta spela några år till. I övrigt hade han säkert gjort ett sånt jobb med samma hjärta och inställning som på isen. Vi lär se honom i HA nästa säsong tror jag.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Västerås skulle jag tippa på !
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- Forumdemon
Steve [Stiig]
Bara det inte blir De Onämnbara...
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
-
- Forumdemon
tror KHK kommer plocka honom om de behåller sin plats i HA
-
- Forumdemon
Han har tjej uppe i Stockholm så det är nog mer troligt att det blir däruppe i något lag!
"fest med lakers lakejer;)"
-
- c/o LL´s Forum
Djurgården lär nog inte ha råd med honom, vad jag tror. Men oddset säger ändå att han lär spela med antingen Lundbohm eller Johner
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Finns väl mer än ett lag i Sthlm?
Men tror precis som lillklonis att de lär bli Djurgården, tillsammans med joner, om han inte kommer upp i ES och tillsammans med skooooter Nisse
Men tror precis som lillklonis att de lär bli Djurgården, tillsammans med joner, om han inte kommer upp i ES och tillsammans med skooooter Nisse
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
underbar serie det där hahahaha
Kommer sakna personligheten Steve...
vilken lirare.

"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Stiig är väl fortfarande i växjö? Såg honom idag 

Om du såg han idag så borde han väl rimligtvis vara i Växjö....nature wrote:Stiig är väl fortfarande i växjö? Såg honom idag
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Bany Lagg.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
haha ja, blev lite förvånad bara. Trodde att han stack över till nordamerika som han brukar göra efter säsongenModig wrote:Om du såg han idag så borde han väl rimligtvis vara i Växjö....nature wrote:Stiig är väl fortfarande i växjö? Såg honom idag
hahahaha vilken syn ,Alfax i damkläder samt smink

Ja ,men då är hon ju fortfarande hans flickvän.serra wrote:Fru Alfax, dom gifter sig i sommar

Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Djurgården lyckades slanta upp för Stiig! Bara till att gratta dom och önska han stort lycka till!Svartvadet wrote:Djurgården lär nog inte ha råd med honom, vad jag tror. Men oddsen säger ändå att han lär spela med antingen Lundbohm eller Johner
Spelar ingrn roll Savvi är och förblir en Layker. Once a Layker always a Layker
Stort lycka till!
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Good Luck, Steve, we never forget you. 

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Hyllas de som hyllas bör..
STORT GRATTIS TILL AVANCEMANGET STEVE OCH DUSTIN!!!
Hoppas de båda får chansen i DIF även nästa säsong i SHL. Kul om de dyker upp i VIDA i möten med Lakers.
Hoppas de båda får chansen i DIF även nästa säsong i SHL. Kul om de dyker upp i VIDA i möten med Lakers.
-
- c/o LL´s Forum
Re: Hyllas de som hyllas bör..
Och Nisse Andersson!!!! Riktigt skoj att se, bra byte för SHL också att få ut AIK och in med DIFTowen wrote:STORT GRATTIS TILL AVANCEMANGET STEVE OCH DUSTIN!!!
Bara att gratulera men vill inte se saviano i ett motståndarlag...
Re: Sv: Steve [Stiig]
Då var det klart att saviano kommer spela i shl med dif. Blir allt lite märkligt att se honom i fel tröja på vidas is till hösten.
2015
Ska han få en ramsa av VS el när han äntrar isen?
"Kul att se dig, men det var en himla ful tröja du har..." 

En banderoll med hans citat på : "ONCE A LAKER, ALWAYS A LAKER"
Reta DIF lite, och samtidigt hylla Savvi
stående ovationer förväntar jag mig, jag ser honom som en legend i Lakers. 
Reta DIF lite, och samtidigt hylla Savvi

Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
Underbart att vi får en chans att tacka Steve för hans tid i Lakers!
Konstig att han inte fick en mer värdig avsked, t ex mitt i en period eller något. Men det kanske är mer en fotbollstradition? Likaså Johan Andersson och övriga som hjälpte oss till finrummet som vi tar som givet nu för tiden.
Hoppas verkligen att han gör mål mot oss, och om det blir så, då blir jag glad, för Steve = Laker.
Blir roligt att se Steve mot Noah med.
http://www.vaxjolakers.se/artikel/32893/
Konstig att han inte fick en mer värdig avsked, t ex mitt i en period eller något. Men det kanske är mer en fotbollstradition? Likaså Johan Andersson och övriga som hjälpte oss till finrummet som vi tar som givet nu för tiden.
Hoppas verkligen att han gör mål mot oss, och om det blir så, då blir jag glad, för Steve = Laker.
Blir roligt att se Steve mot Noah med.
http://www.vaxjolakers.se/artikel/32893/
Vi visste ju inte förens efter säsongen att han inte fick förlängt... svårt att hylla honom då
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Det jag menar är att man skulle kunna ha hyllat Steve under en match i nya säsongen förstås =)
Exempelvis när Guidetti spelade för Feyenoord säsong 11/12. Han lämnade efter säsongen, men säsong 12/13 kom han på besök en match för att bli tackad.
https://www.youtube.com/watch?v=xuYfDUyg9XU
Exempelvis när Guidetti spelade för Feyenoord säsong 11/12. Han lämnade efter säsongen, men säsong 12/13 kom han på besök en match för att bli tackad.
https://www.youtube.com/watch?v=xuYfDUyg9XU