Jaja...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jessica ,du är en som brukar diskutera på rätt sätt och det uppskattar jag,men att vi behövt han håller jag inte med om jag vill absolut inte ha han till Lakers.För mej har Lakers gjort mer än jag trodde innan säsongen startade ,jag är fullt nöjd med deras insats hitills.och detta är inget som jag hittar på nu för vi missar SA detta skrev jag innan serien startade :"allt annat negativt kval är godkänt",nu gäller det att se till att det inte blir det ,för då blir jag besviken.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Mr Magic har en egen supporterskara här i Växjö. LLLL (Låt Larry Leka i Lakers) vars mål är att VLH ger Mr Divine en egen roll i organisationen. Just nu har han inget med våra framgångar att göraJessica wrote:Det var visst Buck och Varanen som helt plötsligt drog in Mr. Magic i denna debatt vad han nu hade med Era förluster/vinster att göra och då är det inte så svårt att haka på ämnet och ge igen med lite inpass och gliringar.

Ja,ja, även jag har mina "dåliga" dagar. Ibland känns det bara att jag måste vara lite elak. Visst "hatar" jag Lakers men för den skull kan jag nog inte låta bli att ge er en eloge för ert spel m.m. Och jag har ALDRIG applåderat eller jublat när det gått dåligt för er, fast å andra sidan har jag ju inte heller varit alltför ledsen.
Lycka till med ert fortsatta spel. Må vi mötas i framtiden och då i allsvenskan förhoppningsvis.
Lycka till med ert fortsatta spel. Må vi mötas i framtiden och då i allsvenskan förhoppningsvis.
För mig går inte idrott ut på att hata, idrottens grundsten är att förbrödra, även om det uttrycket kan ses gammalmodigt.
I min "idrottskarriär" har jag jag under själva spelet tyckt illa om motsåndaren, men aldrig någonsin har jag kännt hat mot honom efter matchen eller hans förening. Däremot känner jag agg mot spelare och föreningar som inte följer uppgjorda regler, dessa har tyvärr alltid funnits, men när det väl är uträtt, så blir det historia för mig.
I min "idrottskarriär" har jag jag under själva spelet tyckt illa om motsåndaren, men aldrig någonsin har jag kännt hat mot honom efter matchen eller hans förening. Däremot känner jag agg mot spelare och föreningar som inte följer uppgjorda regler, dessa har tyvärr alltid funnits, men när det väl är uträtt, så blir det historia för mig.