Colby Armstrong
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Colby Armstrong
Eller "Lakers vilse i Fyllerydsskogen" kanske?
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Re: Sv: Colby Armstrong
Haha!
"Spelarna blev så fulla att de gick ut och firade SM-guldet!"
"Spelarna blev så fulla att de gick ut och firade SM-guldet!"
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Jadu den spriten den spriten.. 

Njut av din semester och tiden här i Sverige.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Primeau wrote:Njut av din semester och tiden här i Sverige.
Tattare, gå och sälj dig din taifare.
Shit, snyggt. Hur gammal är du w0bben?
Frågan är hur gammal du är....Daste wrote:Shit, snyggt. Hur gammal är du w0bben?
Vi har sett 1 match av Armstrong, där majoriteten av spelarna inte spelade så bra som de kunde eftersom det var första matchen. Alla säger redan att det är en floppvärvning, om några matcher kommer ni inse att ni har fel.
Oj, vilken kontring. Det enda som kunde svidit mer vore väl om du blandat in min mamma i det hela.
Och vidare, du tycker att kalla någon för tattare och sen be dem gå och sälja sig är ett bra och moget sätt att svara i en tråd där folk vädrar kritik mot Armstrong?
Vad sägs om att försöka skärpa dig? Du verkar mest vara ute efter att provocera och kasta skit när du skriver inlägg och det är inte speciellt uppskattat. Vi har haft problem med sån här skit innan, personangrepp och meningslöst bajsakastande och har precis fått bort det från forumet, vilket är jävligt skönt.
Visa lite respekt och håll dyngan för dig själv.
Tack.
Och vidare, du tycker att kalla någon för tattare och sen be dem gå och sälja sig är ett bra och moget sätt att svara i en tråd där folk vädrar kritik mot Armstrong?
Vad sägs om att försöka skärpa dig? Du verkar mest vara ute efter att provocera och kasta skit när du skriver inlägg och det är inte speciellt uppskattat. Vi har haft problem med sån här skit innan, personangrepp och meningslöst bajsakastande och har precis fått bort det från forumet, vilket är jävligt skönt.
Visa lite respekt och håll dyngan för dig själv.
Tack.
Daste wrote: svara i en tråd där folk vädrar kritik mot Armstrong?
http://sv.wikipedia.org/wiki/KritikPrimeau wrote:Njut av din semester och tiden här i Sverige.
Ska jag förtydliga och tolka primeaus inlägg? Han anser att Colby uppträder lojt och ointresserat på isen. Jag vet inte hur du tänker, men det passar väl ganska bra in under en negativ bedömning av hans prestation?
Försök och föra en diskussion W0bben utan att angripa personer. Alla har rätt att tycka, och vi har även rätt art kritisera varandras åsikter, men vi gör det med respekt!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Usch, här snackar vi hockeyturist! Helvete vilken dålig inställning denna killen visar. Det enda positiva, det kan knappast bli sämre!
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Men han är bra i golftävlningar, det är ju alltid något
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Jag tror att Armstrong kommer att bli en tillgång för oss. Vill man veta mer om det blir så, kan man inte se en match, utan då får vi avvakta 7-8 matcher. Men som sagt jag tror det blir bra. 

"Var dig själv, det finns redan så många andra"
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Det som oroar mest är att han inte kämpar, att liret inte "sitter" än kan jag förstå. Men kämpa kan man alltid, det gör inte Colby!
Jag tror bara det ser ut som han är lite loj. Har en känsla av att han har en del att tänka på. Tempot och kvalitén har säkert överraskat honom. Han kommer till en stor rink och har nog lite ok hängande över axlarna att leverera direkt. Han skriver själv på twitter efter matchen i lördags att han för det första tyckte det var underbar stämmning och att dom krigade hårt för den poängen dom fick. Och han påpekade också att han var medveten om att han inte gjorde någon av sina bättre matcher. Som Räven sa, vi väntar med sågen 7-8 omgångar. Då har han fått en del matcher och bör börja vänja sig vid rinkens storlek. Det man bör tänka på är ju att, visst NHL är världens bästa liga, men det är också ett väldigt speciellt sätt att spela hockey på. Och att lämna det för en hockey som bl.a kräver mer kreativitet tar ju sin tid. Give him time!

Instämmer till fullo på ovanstående. Det kommer bli spännande att se hans utveckling på svensk is.
Sådärja! Det blev ju bra. Nämenvafannudå?
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Ja, det blir spännande att se om han börjar kämpa! Annars ska han bänkas!
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Det jag såg av colby var att han var urstark i kampen om att vinna puck, långsam men riktigt stark.
Kan bli bra i sarghörnen, sen dumpar han in puckarna framför mål och där kommer Rhett och pangar in den.
/Bratsson
Kan bli bra i sarghörnen, sen dumpar han in puckarna framför mål och där kommer Rhett och pangar in den.
/Bratsson
Colby Armstrong djävla slapp k*k, kolla det obefintliga hemjobbet på Leksands OT mål, åker grillor långsammare än vad jag själv gör och det säger inte lite
Evertsson: En stor fet spark i röven över atlanten, några hockeypensionärer som glider om kring och bara cashar in pengar vill vi inte se i laget av det rätta virket
PS skyll nu inte på att han trillade, för då får man fan åka än fortare hem

Evertsson: En stor fet spark i röven över atlanten, några hockeypensionärer som glider om kring och bara cashar in pengar vill vi inte se i laget av det rätta virket
PS skyll nu inte på att han trillade, för då får man fan åka än fortare hem
Jag är lite förvånad så här långt på honom, med tanke på att det talades om att han ville komma till en liga där han fick ögonen på sig och för att sedan gå tillbaka till NHL igen.
-
- Forumproffs
Tror knappt han får fylla vattenflaskorna i något NHL lag med det han presterat hittills.Räven wrote:Jag är lite förvånad så här långt på honom, med tanke på att det talades om att han ville komma till en liga där han fick ögonen på sig och för att sedan gå tillbaka till NHL igen.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Ja namnet lät ju flashigt! Jag ger han fyra matcher till att visa vad han är gjord av!
Blueshirts United
Han är dock den enda av lagets stora stjärnor som gjort mål (X 2) så här långt. Armstrong är ingen energispelare utan en kraftspelare, en spelare som vinner närkamper och är ett stenblock framför motståndarens mål. Jämfört med Rakhshani/Rosén/Rasmussen har han ju klart bättre leverans så här långt. Tänk då om det släpper för laget...... en spelare man bör ha ett stort tålamod med innan man sågar honom, särskilt när hela laget är sovande.

Du har rätt Putte, som vanligt! Inte nog med det! Du besitter också tålamod! 

Blueshirts United
Japp, jag delar också Putte A uppfattning ,vi måste ha lite tålamod.
Om jag minns rätt så sköt Colby i underkant av ribban och ut vid en snabb spelvändning i tredje perioden mot Leksand.
Mål där och han hade varit hyllad som matchvinnare två matcher i rad. Det är små marginaler mellan fiasko och succé.
Jag tror vi ska ge det 5-10 matcher till innan vi tar fram några sågar eller stövlar.
Mål där och han hade varit hyllad som matchvinnare två matcher i rad. Det är små marginaler mellan fiasko och succé.

Jag tror vi ska ge det 5-10 matcher till innan vi tar fram några sågar eller stövlar.
Växjö Lakers, vinner mot alla!
Nä nä nä, överkant. Det minsta man kan begära är ju underkant.Anfall wrote:Om jag minns rätt så sköt Colby i underkant av ribban...
Överkant...där går fan gränsen!

Sådärja! Det blev ju bra. Nämenvafannudå?
He he, klart det finns en gräns och det är väl ribban. 

Växjö Lakers, vinner mot alla!
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Det låter som att Colby KAN bli borta en ganska lång tid framöver, men det är svårt att säga säkert. Men om Colby blir borta ändå till våren, så borde ju en del försäkringspengar frigjorts, Hlavac?
-
- Forumproffs
Hur är det med killen egentligen? Vissa jag pratat med säger att CA snart är redo och vissa säger att han förmodligen inte kommer tillbaka till spel alls utan lär få lägga av helt med hockeyn?
Vad tror ni. Var ligger sanningen? Nu har han ändå varit borta en bra tid och det är obehagligt tyst runt honom. Det är ändå vår mest meriterade (och dyraste?) spelare som går skadad nu...
Vad tror ni. Var ligger sanningen? Nu har han ändå varit borta en bra tid och det är obehagligt tyst runt honom. Det är ändå vår mest meriterade (och dyraste?) spelare som går skadad nu...
ja tror att Colby kommer tillbaka efter Jul och han kommer nog göra en Saviano då han bröt foten och skriver på för ytterligare 1 år då han varit borta länge och att han vill verkligen visa upp sig för Växjöpubliken på ett värdigt sätt 

Är det någon som vet vad det är för skada han har?