Säsongen 2013-14
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumproffs
Säsongen 2013-14
Nu när spelschemat är klart kan man konstatera att det är synd att vi bara fick två hemmamatcher mot LIF & HV, dessa är ju mer eller mindre garanterade med lapp på luckan.
Längtar som satan till hemmapremiären
Längtar som satan till hemmapremiären
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Re: Säsongen 2013-14
Har för mig att öhman skrev på twitter att säsongskorten skulle bli billigare, var det inte 2400 förra året också?
Blir inge årskort för mig denna gång men kommer gå några gånger. har större saker på g
-
- c/o LL´s Forum
Bra att priserna ligger orörda och att man dessutom för in mervärde. Största mervärdet blir förstås att vi högst sannolikt kommer få ett slagkraftigare lag. Blir nog bra det här
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Jag funderar över att köpa två stycken säsongsbiljetter till kommande säsong och de sittplatser som verkar ha nåt att ha ,över vad som erbjuds är E2,B1,J1, och M2.
Det jag undrar över är: Har man god sikt med dessa platser för jag aldrig suttit där innan?
Tacksam för svar.
Det jag undrar över är: Har man god sikt med dessa platser för jag aldrig suttit där innan?
Tacksam för svar.
Säsongen 2013-14
Det är väl god sikt på de flesta platser i Vida Arena tror jag!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Jag (vi) sitter på F. Och det är kanonplatser. Två perioder anfallshockey. E2 rekommenderar jag av dina alternativ. Utan tvekan.Bestil wrote:Jag funderar över att köpa två stycken säsongsbiljetter till kommande säsong och de sittplatser som verkar ha nåt att ha ,över vad som erbjuds är E2,B1,J1, och M2.
Tacksam för svar.
Sitter själv på E o dom är kanon...
Det blev F kära vänner! E var ganska smockat, men jag är nöjd med platserna. Får se om vi träffas på Kloker
I'll be there!
(bra val av sektion - du kommer inte att bli besviken)
(bra val av sektion - du kommer inte att bli besviken)
Re: Sv: Säsongen 2013-14
Nästa år kommer elitserien byta namn.
Ja det antydde ju Öman på årsmötet också.
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Har det sagts nånting om åtgärder mot Brynäs? Frölunda och Modo verkar ju komma undan genom att förbudet mot korttidskontrakt var dåligt formulerat (och oss?), men Brynäs släppte ju en kontrakterad spelare under säsong emot regelverket. Vilket var det som fick Öman att gå i taket. Kommer hockeyligan stå sig slätt och släppa en sån här grej så lär det ju slå en kil mellan alla klubbar nästa gång nått liknande händer.
Det är kanske fel tråd att fråga i, men så får det bli.
Det är kanske fel tråd att fråga i, men så får det bli.
Jag skulle bli mycket förvånad om det händer något på den fronten.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Kommun-Kampen?vlk wrote:Mygelligan?????
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Någon som vet när första ispasset är ? Börjar bli redigt hockeysugen nu.
För alltid Lakej
Re: Sv: Säsongen 2013-14
Laget går på is fredagen den 2:a augusti, dagen innan Skills Competition.
2015
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
tror det är 10.30, eller om det är 11.30 det bästa är att sitta och gotta sig redan från klockan 9 så man inte missar något.
Målvakterna kommer för övrigt att ha träning även innan hela lagets träning kan vara intressant att se hur det ser ut #Steeeelt!
Målvakterna kommer för övrigt att ha träning även innan hela lagets träning kan vara intressant att se hur det ser ut #Steeeelt!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Är alla på plats ?
Alla är inte på plats. Vi har inte fullt lag än.....
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Strömwall ska iväg med småkronorna 4-10 augusti så han får man tyvärr inte se ännu. Är nyfiken på honom.
2015
Coffe #800 wrote:tror det är 10.30, eller om det är 11.30 det bästa är att sitta och gotta sig redan från klockan 9 så man inte missar något.
Får bli frukost & lunch i Vida då
För alltid Lakej
-
- c/o LL´s Forum
Hoppas vi är ett hett bortalag som vi brukar va för dom nio första matcherna lirar vi sex st borta. Va fan!!
Den som inte sjunger är taifare!!!