Björn Karlsson
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Björn Karlsson
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Re: Björn Karlsson
Rätt beslut tycker jag. Linder har högre potential och det finns inte plats för alla. Bra kämpat Björn.
Sådärja! Det blev ju bra. Nämenvafannudå?
Jag tycker dock att det finns klart mer utveckling i Björn än i Jeremias, eller?
Tycker detta är sjukt tråkigt, den backen i vårt lag med störst potential i mina ögon, har i flera år varit oförståeligt för mig hur man fortsatt satsa på jeremias/linder över Björn. Har en mycket bättre blick för spelet, otroligt stark i sargdueller och har potential att utvecklas till en offensivt kapabel back.
Behöver bli bättre framför egen kasse men det känns som han hade löst om han bara fått mer speltid.
Hur som helst, lycka till Björn vart du än tar vägen.
Behöver bli bättre framför egen kasse men det känns som han hade löst om han bara fått mer speltid.
Hur som helst, lycka till Björn vart du än tar vägen.
Tråkigt tycker jag också att det är, men har full förståelse för beslutet.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Tråkigt med tanke på att Bena är schysst snubbe, tyvärr är nivån för hög...
Väntar på alla snyft o lyckönskningartill Bena som förtjänar det.. Kunde ni göra det till sopbacken eeh kommer inte ihåg hans namn
han som gick till äckel dif och bröt benet. DÅ BORDE DET KOMMA HÄR OCKSÅ...
Väntar på alla snyft o lyckönskningartill Bena som förtjänar det.. Kunde ni göra det till sopbacken eeh kommer inte ihåg hans namn

Tråkigt att man inte gav Björn mer tid och förtroende trots 1 år kvar på kontraktet.
Det är viktigt att behålla spelare med historia i klubben och med utvecklingspotential.
Björn var en sådan spelare i mina ögon, nu väljer dom att behålla Linder istället.
Det är viktigt att behålla spelare med historia i klubben och med utvecklingspotential.
Björn var en sådan spelare i mina ögon, nu väljer dom att behålla Linder istället.
Nu får jag nog en och annan käftsmäll men jag tror faktiskt Linder har mer potential än Bena .
Varför? Linder hämtade upp sig med raketfart på slutet av säsongen och fortsätter det i den riktningen kan det definitivt bli något.
Linder första halvan var ingen vacker syn men är det nästa säsong han tar klivet?
Björn Karlsson har i mina ögon vääääldigt ojämn men visst önskar jag han lycka till och tackar för insatsen!
Varför? Linder hämtade upp sig med raketfart på slutet av säsongen och fortsätter det i den riktningen kan det definitivt bli något.
Linder första halvan var ingen vacker syn men är det nästa säsong han tar klivet?
Björn Karlsson har i mina ögon vääääldigt ojämn men visst önskar jag han lycka till och tackar för insatsen!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Instämmer till fullo. Det kvittar hur dålig Linder har varit tidigare säsonger. Det enda intressanta är hur han är Nu och i relation till Björn så är valet lätt för min del.
Sådärja! Det blev ju bra. Nämenvafannudå?
Tack och lycka till Bena!
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Lycka till Bena. Du precis som Gurra, Saviano och Bois tillhör för alltid våra hjältar!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Tror vi är många som kommer inse vilken duktig spelare vi har släppt iväg nästa silly! Bra med omväxling för bena, synd för lakers..
Kan vara så, men i lakers stod han still i sin utvecklingStinklink wrote:Tror vi är många som kommer inse vilken duktig spelare vi har släppt iväg nästa silly! Bra med omväxling för bena, synd för lakers..
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Jo han kan säkert blomma ut någon annantans men det passar förmodligen inte in i pusslet just i dagsläget och prioriteringen kanske är lättare med en annan spelare ?
Persson är ett sådant exempel . Han kanske hade kunnat bantas ner i Lakers oxå men till bekostnad av något annat ?
Persson är ett sådant exempel . Han kanske hade kunnat bantas ner i Lakers oxå men till bekostnad av något annat ?
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Enligt MrMadhawk är det så gott som klart, och Evertsson bekräftar att Lakers gjort en deal med Bena. Återstår Malmös del. Hoppas det går vägen. Lycka till i Malmö Bena!!
HOCKEY åt folket !!!
-
- Forumdemon
Officiellt nu. 2 år.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Bra !
Lycka till Bena
Lycka till Bena
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Enligt Sylvegård var Bena alldeles för dyr, men dealen har tydligen gjort det möjligt.
-
- Forumproffs
Enligt uppgifter så var Benas kontrakt med Lakers värt 80000/mån, Malmö var beredda att betala 60% av detta.
Hur dealen slutade förtäljer inte historien
Men man kan nog kallt räkna med att Lakers får stå för överskjutande belopp under ca 7 månader.
Hur dealen slutade förtäljer inte historien

Men man kan nog kallt räkna med att Lakers får stå för överskjutande belopp under ca 7 månader.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
-
- Styrelsen Lakers Lakejer