Gör din plikt för Sverige, gå med i Spettets Vänner.
http://www.facebook.com/pages/Spettets- ... 2436632034
Övriga matcher
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Övriga matcher
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
hahaSvartvadet wrote:1. Vi har inte fått någon "såg" vad jag vet, känner inte heller till märket "Vinna på läktaren" - upplys mig gärna (håller på att snickra lite här hemma och den sågen verkade ju vara extra värdefull för dig!)

-
- c/o LL´s Forum
Det kanske är Klokers såg(ningar) om att Rögle aldrig vinner på Läktaren? Dock tror jag inte han har fått den, han har nog tagit den sågen.
Övriga matcher
Perry: Vi pratade hur länge hockeyn funnits. Ska vi gå över och prata nivåer så ligger vi efter, då Lakers saga började 97 och har varit den mest framträdande. Den satsningen som krävs för att producera egna världsspelare har aldrig Växjö haft förrän nu. Men sen tar det ganska lång tid att komma dit. Men kom tillbaka om en sådär 10-15 år så tror jag nog det ser annorlunda ut.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Kan man inte nöja sig med att vi faktiskt har en win-win här, alla kan vara glada!
Rögle är glada och stolta över att de har varit framstående förr i tiden (hade säkert massor med raketspelare på 50- och 60-talet?) och att de både fostrat och haft spelare som är framgångsrika och som spelat i NHL och nu sitter på ålderdomshem runt om i världen.
Gillar man att sitta och bläddra i gamla klippsböcker är ju det kanon!
Vi i Lakers är glada över vår korta historia, att vi har framtiden för oss, har bra spelare i laget idag, ett jävla driv och att vi kommer att fostra massor av talanger framöver!
Gillar man att leva i nuet och blicka framåt så är ovanstående kanon!
Rögle har sin kultur! I Lakers har vi både kul och tur!
Således - alla nöjda!
Rögle är glada och stolta över att de har varit framstående förr i tiden (hade säkert massor med raketspelare på 50- och 60-talet?) och att de både fostrat och haft spelare som är framgångsrika och som spelat i NHL och nu sitter på ålderdomshem runt om i världen.
Gillar man att sitta och bläddra i gamla klippsböcker är ju det kanon!
Vi i Lakers är glada över vår korta historia, att vi har framtiden för oss, har bra spelare i laget idag, ett jävla driv och att vi kommer att fostra massor av talanger framöver!
Gillar man att leva i nuet och blicka framåt så är ovanstående kanon!
Rögle har sin kultur! I Lakers har vi både kul och tur!
Således - alla nöjda!

Vem bryr sig? Rögle är en klubb som aldrig kommer att etablera sig i ES
Så fort de går upp, åker de ner igen. För liten klubb för ES
Så fort de går upp, åker de ner igen. För liten klubb för ES
Borde inte Barta vara avstängd?
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Övriga matcher
Med tanke på fighten med Daggen? Båda fick Game Missconduct, bara för matchen!Malul wrote:Borde inte Barta vara avstängd?
Så är det med det, som det