varför inte? att dom är från samma land är knappast relevantsampan wrote:Trodde aldrig Vampola skulle få gå nu när Hlavac kom in..
Petr Vampola
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Petr Vampola
För att han twittrade om att han behövde en tjeck till här ? så det var mest en känsla jag fick.Ahbez wrote:varför inte? att dom är från samma land är knappast relevantsampan wrote:Trodde aldrig Vampola skulle få gå nu när Hlavac kom in..
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Ahbez - du förstår inte varför det är relevant med sällskap av en spelare från samma land? Känns som läge att slänga fram klyschan - "If you don´t know - I´m not going to tell you".
HOCKEY åt folket !!!
-
- c/o LL´s Forum
Jag kanske har missat nåt, men är det någon som vet varför Vampola inte tillhör Lakers längre?
Är han tjurig för att Lakers tillhör bottenskiktet, eller jag fattar ingenting!??
När Vampola skrev på visste ju 9 av 10 att det skulle hända något förr eller senare med hans humör som skulle få honom att att lämna mitt under säsongen pga egoism, tjurighet, tabellläget mm.
Är han tjurig för att Lakers tillhör bottenskiktet, eller jag fattar ingenting!??
När Vampola skrev på visste ju 9 av 10 att det skulle hända något förr eller senare med hans humör som skulle få honom att att lämna mitt under säsongen pga egoism, tjurighet, tabellläget mm.