Måste ju promota denna resamer.
Har du inte köpt biljett ännu. GÖR DET.
Kommer att bli säsongens resa, säsongens match. Man vågar liksom inte att missa den. Jag kommer i alla fall inte göra det.
Många är ju lediga så det passar ju perfekt. Dessutom så är nog folk sjukt jävla trötta på släkten vid det här taget. Härligt att få komma iväg en stund.
Har du inte, eller inte tänkt anmäla dig så är det ett tjänstefel och kommer att bestraffas med kompanispö
Någon som har koll på hur många som anmält sig?
För jag och några polare köpte biljett igår och de har inte uppdaterat siffrorna där på förstasidan ännu.
Jag vill verkligen inte vara pessimist men det kommer bli svårt att knipa en slutspelsplats när Lakers ställer upp med dagens backuppställning mot Frölunda. Tom Linder kommer att ha svårt att hänga med och kommer använda sin 2 meters klubba för att haka folk till höger och vänster...
Män eller flatlöss? Idag är Fredrik Sjöström tillbaka i spel igen. Jag hoppas verkligen att några i laget kliver fram och ger honom 60 äckligt jobbiga minuter ...
Är det bara jag som tycker det är tokskoj med matcher som verkligen betyder något? Det är precis så här det ska vara! Inga undanflykter. Det är inte domarens fel. Torka tårarna allihopa. Lag mot lag. Spelare mot spelare. En slutspelsplats. LET`S GET READY TO RUUUUMBBLLEEE!!
Leyker wrote:Jag vill verkligen inte vara pessimist men det kommer bli svårt att knipa en slutspelsplats när Lakers ställer upp med dagens backuppställning mot Frölunda. Tom Linder kommer att ha svårt att hänga med och kommer använda sin 2 meters klubba för att haka folk till höger och vänster...
Jepp så har det sett ut..idag lär det bli en upprepning..föreställ er ex. matchen Olimb-Linder!
vlk wrote:Lakers backbesättning blir dess fall, så taffligt, så taffligt, 56 är ju skrämmande att se idag
Det fanns nog en anledning till varför han inte platsade i ett lag på den under halvan i SM-liga. Jag är helt övertygad om att Evertsson inte är sportchef i Växjö nästa säsong ...
Alla spelare gör misstag. Kalle har gjort det jättebra hittills fram tills nu då plötsligt somliga tycker att han inte borde ha värvats av Evertsson Evertsson gör vad han kan, sen är det ju spelaren själv som ska göra det på isen. Varken Evertsson eller Sam kan göra det åt honom.
Lakershjärta71 wrote:Alla spelare gör misstag. Kalle har gjort det jättebra hittills fram tills nu då plötsligt somliga tycker att han inte borde ha värvats av Evertsson Evertsson gör vad han kan, sen är det ju spelaren själv som ska göra det på isen. Varken Evertsson eller Sam kan göra det åt honom.
Var och en är fri att tycka vad han/hon vill. Jag tycker du kan ta ditt rappa-kalje-ordbajseri och köra upp i arslet; Kalle Kaijomaa är en nobody på ES-nivå, antingen har Evertsson inga pengar kvar eller så VET han att hans dagar är räknade och skiter mer eller mindre i vad han plockar in. Tack för ordet.
Alla spelare gör misstag. Kalle har gjort det jättebra hittills fram tills nu då plötsligt somliga tycker att han inte borde ha värvats av Evertsson Evertsson gör vad han kan, sen är det ju spelaren själv som ska göra det på isen. Varken Evertsson eller Sam kan göra det åt honom.
Lakershjärta71 wrote:Alla spelare gör misstag. Kalle har gjort det jättebra hittills fram tills nu då plötsligt somliga tycker att han inte borde ha värvats av Evertsson Evertsson gör vad han kan, sen är det ju spelaren själv som ska göra det på isen. Varken Evertsson eller Sam kan göra det åt honom.
Jag kan ta det igen
Var och en är fri att tycka vad han/hon vill. Jag tycker du kan ta ditt rappa-kalje-ordbajseri och köra upp i arslet; Kalle Kaijomaa är en nobody på ES-nivå, antingen har Evertsson inga pengar kvar eller så VET han att hans dagar är räknade och skiter mer eller mindre i vad han plockar in. Tack för ordet.