Profeten

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Christian
Forumamatör

Post by Christian »

"Motståndarnas tränare gnäller, domarna är alltid emot oss, vi måste köpa en ny spelare som gjort 3 poäng på de senaste matcherna för ett motståndarlag, det är bara och dömma ut en spelare som inte är i form, vi kan absolut allt om hockey- hockeykultur och Växjö är ju ett välkänt koncept" Hur orkar ni? Ni kommer inte att ta er till SA, ni räcker inte till. Jag tycker synd om ert lags spelare som har så kaxiga fans.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Christian wrote:"Motståndarnas tränare gnäller, domarna är alltid emot oss, vi måste köpa en ny spelare som gjort 3 poäng på de senaste matcherna för ett motståndarlag, det är bara och dömma ut en spelare som inte är i form, vi kan absolut allt om hockey- hockeykultur och Växjö är ju ett välkänt koncept" Hur orkar ni? Ni kommer inte att ta er till SA, ni räcker inte till. Jag tycker synd om ert lags spelare som har så kaxiga fans.

Jo, vi orkar genom att äta vår gröt varje morgon, att vi är måttliga med spriten samt att vi brukar ta långa promenader ett par gånger i veckan.
Om du har dålig ork kan ju ju börja med Gingseng... det gör underverk.
Dessutom kanske du får för dej att vara lite mer ödmjuk själv. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Podde
Forumamatör

Post by Podde »

Du var mig en muntergök :D
En läsning bland dina tidigare inlägg är inte mycket bättre. Tips: Gnäll inte för mycket , då slutar du bara som en sur gammal gubbe... :wink:
SKRUVA DEN SOM ARUP!
Post Reply