Men va fan... Förstora de där datumstämplarna på inläggen så man slipper sitta och bli så grundlurad. Läste Lammes inlägg t r e gånger innan hjärnan kom ifatt ögonen.
För övrigt så var det ju ett intressant sammanträffande apropå Leykers synpunkt på Moran. De riktigt stora Boingplanen startar ju inte från ett hangarfartyg.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Nu vet jag inte vad som e sant eller falskt, men eftersom det har varit på tal om att Lakers velat bli av med Moran för att ersätta honom med något "kreativarare" så tror jag att det knappast finns en klubb i världen som vill ta emot honom så länge han är skadad.
Brad Morans vara eller inte vara i Växjö Lakers är skit samma. Vad ska Brad Moran göra nu i tre veckor? Ska han hinka bärs och pilla navelludd med Henrik Evertsson i Falkenberg eller ska han själv inse att han - för den dyra slanten och den åtrovärda platsen som han kvotar - helt enkelt är för jävla dålig? Pikket och pakket skall samlas och foten i röven ska vara ett faktum...
Resekamrater;
- Robert Ro$en
- Petr Vampola
- Tommi Kallio
- Tom Blinder
- Jeremias Augustin
- Niklas Lundgren
- Jan Karlsson
- Henrik Evertsson
- ...
- ...
- Power Play
- Niles
- Svartvadet
- Övriga Kissemissar
Det här kanske är precis vad som behövs. Kom ihåg förra året när alla skador samlades på hög och olyckskorparna skrek sig hesa. Kloker, sätter du en ära i att vara så otrevlig som möjligt?
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
De facto att du dessutom lyckas att briljera (nåja) med ditt redan sargade alster gör ju så att en annan drar lite extra på smilbanden! Jag vet ju, dig och mig sinsemellan, att du har knackat på dörren för att ta klivet in i finrummet på forumet. Dessvärre så känns du lite som stråhattarna; Tråkig, bitter och kommer aldrig hitta den rätta krämen för att lyckas...
Du har förpestat luften med ditt ordbajseri i fler inlägg än Rainman kan räkna till, men det är lugnt - Ska se om min "Glade One-Touch" med doft utav Stjärna och Kvalité kan råda bot på detta elände
Ja, det är alldeles för låg nivå på vissa i detta forum. En del är bara ute efter att provocera andra forummedlemmar. Prata Växjö Lakers och skippa att lägga värderingar i vad andra har för tankar.
Jag måste säga att färgklickarna i det annars så grå forumet är rallarsvingarna av Kloker och de något svagare kontringarna av hans kombattanter . Bra mycket mer underhållande än Växjö Lakers fartlösa Old Boys spel.
Gong-gongen ljuder: Rond 2.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw