Petr Vampola lämnas hemma. Stjärnspelaren som sportchefen Henrik Evertsson har scoutat och signat. Glidaren som kan göra det själv på isen. En riktig jävla härförare. Men?
Forumsklanen som skriver för inbördes beundran håller varandra i trygg hand och är tysta. Jan-/Evert kan sin hockeykungfu, No doubt! Vissa har ryggrad som håller upp röven. Vissa har en fjollsena som efter ryggdunkning håller upp röven.
Vilken jävla tur att Tom Blinder är med iaf. Nu vinner vi!
Torka tårarna nu för h-e alla whiners! De som vill ta avstånd från klubben inför säsongens viktigaste match har givetvis den möjligheten. Jag ger lagledningen mitt stöd. Bara de som är beredda att ge sitt yttersta ska vara på isen.
När var vi som bäst förra säsongen. Jo när stjärnorna återhämtade sig, och vi lyfte fram de lågavlönade. Vi spöade skiten ur motståndare och rörde om i grytan ordentligt. Ska bli intressant att se om det är medicinen nu också.
Hehe...SUPERCOOLNESS att se Kaptenen ta backplatsen likt en center. Kan inte varit många gånger på de tusentals matcher han gjort det skett. Märktes rätt tydligt. Bra att han placerade sig rätt dock.
Jag vill aldrig mer se tom Linder i en lakerströja, först en helt horribelt dålig icing, sen ingen markering, och vips 1-0. Det tror fan det inte går att vinna matcher med sådana stolpskott på plan.
Alla ni whiners gråter givetvis nu. Det är inte vackert, men vid Gud, vi behöver poäng. Ni som vill zorrofinta tillsammans kan göra det på avsedd plats.
Vad fan har du i mot Mackan nu då???? Han åker skridsko, han tacklar när han får läge och ser allmänt jävligt förbannad ut. Sen att han inte är världens tekniska, men va fan, han gör det jobbet han ska. Pissa inte på vår kapten!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
PutteA wrote:Vad fan har du i mot Mackan nu då???? Han åker skridsko, han tacklar när han får läge och ser allmänt jävligt förbannad ut. Sen att han inte är världens tekniska, men va fan, han gör det jobbet han ska. Pissa inte på vår kapten!!
Piss, piss! Nej, han kan inte åka skridsko. Han åker alltid sämst av alla på plan. Han har 2 tacklingar idag, svänger faktiskt undan nästan vid alla lägen. Kan inte passa. Kan inte göra mål.
Han tar inte plats i något annat ES lag men han är vår kapten.
Däremot är han säkert en fin människa och har bra ledaregenskaper men som sagt någon bra hockeyspelare det är han inte! Piss piss....