Frölunda - Växjö 18/9
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Frölunda - Växjö 18/9
PP sista 2 minuterna! Gör nånting nu för fan! kan vi få in en puck blir det psykologiskt viktigt!
Nä, tycker du? Samtidigt anser jag det vara extra graverande att bryta mot tränarens uttryckliga order bara för att man kan. Sunkig? - Fine. Inte lyssna på en taktisk genomgång - inte ok.mackan wrote:Tycker du nån är bra idag?
Finns bara ett ord, pinsamt. Bänka hela förstakedjan. Bänka moran. Vilka moralsänkare.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Frölunda - Växjö 18/9
Allvarligt, kan man få något farligt skott i PP
Frölunda - Växjö 18/9
Hur fan kan så många underprestera så grovt. Jag måste säga att jag fattar inte att detta är väldigt väl avlönade hockeyspelare som har så svårt att både slå passningar och ta emot dom. När man ser hur Frölunda handskas med pucken ibland jämfört med Lakers, så undrar man om det skiljer en division.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Om jag tolkar tongångarna rätt så spelar vi skit?
Daste wrote:Om jag tolkar tongångarna rätt så spelar vi skit?

Växjö: Europas Orangeaste Stad
PutteA - Det riskerar att göra det nästa säsong. Dags att gå in i safe-mode. Lagbygget är knas. Kan KS undvikas är det en bragd utan dess like:

VLH har övergett Igelkotten och retirerar längs med alla frontlinjer i ES. Profeten Josef, tillsammans med en grupp lojala, försöker rädda ES-platsen med den brända jordens taktik.

VLH har övergett Igelkotten och retirerar längs med alla frontlinjer i ES. Profeten Josef, tillsammans med en grupp lojala, försöker rädda ES-platsen med den brända jordens taktik.
Last edited by Varanen on 18 September 2012, 20:33, edited 1 time in total.
Frölunda - Växjö 18/9
Skit........ bara förnamnet.Daste wrote:Om jag tolkar tongångarna rätt så spelar vi skit?

Frölunda - Växjö 18/9
Håller med dig Varanen. Det kuggar inte i nånstans. När vår fjärde femma är den femma som försöker leda oss, är det nått som är galet.

Största glädjeämnet den här säsongen blir att skratta åt de som kommer tappa poäng mot oss (jo på 55 omgångar kommer det hända då och då).

Frölunda - Växjö 18/9
Matchens lirare så långt i Lakers är Modigs utomordentliga dörröppnande - så nej det tycker jag inte!Varanen wrote:Nä, tycker du? Samtidigt anser jag det vara extra graverande att bryta mot tränarens uttryckliga order bara för att man kan. Sunkig? - Fine. Inte lyssna på en taktisk genomgång - inte ok.mackan wrote:Tycker du nån är bra idag?
.....
Jaaaaaaaaaaaa!
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Lejonet från småland har vaknat! 

Frölunda - Växjö 18/9
Hold your horses!
Denna matchens spel påminner oerhört mycket om förra säsongens premiärmatch i Scandinavium....
Nu verkar Hjalmarsson vara utbytt och redan en positiv effekt - nämligen mål av 1:a kedjan!
Denna matchens spel påminner oerhört mycket om förra säsongens premiärmatch i Scandinavium....
Nu verkar Hjalmarsson vara utbytt och redan en positiv effekt - nämligen mål av 1:a kedjan!
.....
-
- Forumproffs
Frölunda - Växjö 18/9
Ett mål är ett mål i alla fall 

BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Kom igen big stars! Josef & crew förstår att utnyttja momentum. Någon gång måste även ni upplevt detta på era landslagsläger.
Tyst här nu. Bättre spel?
Frölunda - Växjö 18/9
Efter 1-1 spelar Växjö bättre
Frölunda är grymma losers. Hur är det möjligt att tappa poäng på hemmais med den dominansen de hade i 2,5 period? Publiksiffran är smickrande.
konstig taktik växjö har...
Putte du tjuvkikar väl inte nu? 

Haha så typiskt men en billig utvisning i sudden.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Norrena är grym!
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky