Nils Andersson #77

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Niles
c/o LL´s Forum

Re: Nils Andersson #77

Post by Niles »

Ja den knappen är kanon. Man slipper både Trötter, Butter, Kloker och Beebaberiba. :mrgreen:
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Bee
Forumentusiast

Post by Bee »

Håller helt med dig Jck. Man kan inte ha någon idiot här inne som har något att ifrågasätta om spelare (förutom Tom linder förståss då är det fritt fram), ledare, styrelse, tränare, sportchef mm. Men framför allt någon som inte kliar oss "riktiga" fans på ryggen.
Roligaste är att han inte kan ett piss om hockey. Så jag hoppas för hans egen skull att han läser Svartvadets/PutteAs 600 sidor taktik bok där dom har löst gåtan med matematiska formler att man inte kan spela 5st Åhsberg i samma 5a.....
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Visst, Nisse har varit lite klen i närkampsspelet, men jag kan inte fatta att man väljer att satsa på trötta Johan före honom. Jag tror Nisse kan bli riktigt bra med tiden
Säg vad du gör och gör vad du säger !
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Malul wrote:Det finns en knapp som man trycker på om man ogillar någon,det är en perfekt knapp.Att folk blir upprörda över vad andra skriver är för mig obegripligt.Klicka bort.

Om nu nån läser det här vill säga :eeeh:
Vilken härlig dynamik det blir här på forumet om alla börjar använda den knappen...
Säg vad du gör och gör vad du säger !
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Nils Andersson #77

Post by PutteA »

Bee wrote:Håller helt med dig Jck. Man kan inte ha någon idiot här inne som har något att ifrågasätta om spelare (förutom Tom linder förståss då är det fritt fram), ledare, styrelse, tränare, sportchef mm. Men framför allt någon som inte kliar oss "riktiga" fans på ryggen.
Roligaste är att han inte kan ett piss om hockey. Så jag hoppas för hans egen skull att han läser Svartvadets/PutteAs 600 sidor taktik bok där dom har löst gåtan med matematiska formler att man inte kan spela 5st Åhsberg i samma 5a.....
Förmågan du totalt lider brist på Bee är att kritisera med respekt.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Jck
Forumamatör

Post by Jck »

Ja och att hålla sig till ämnet, Bee tar ju över trådarna totalt när han väl sätter igång.

Dessutom har jag aldrig sett dig ge någon som helst konstruktiv kritik Bee, den och den suger, den och den är total katastrof, den och den borde aldrig fått spela i hockeyallsvenskan ens en gång. Jag har verkligen inga problem alls med att man kritiserar lakers-spelare och jag har själv gjort det väldigt många gånger, det handlar om hur man gör det.

Sen blir det dessutom ganska löjligt när du sågar varenda spelare som spelat i lakers dom senaste två åren vid fotknölarna och dessutom sågar fans som bara vill tacka av sin krigare Nils Andersson som var med på den historiska resan där Växjö tog sig upp i elitserien.

Men sånna som du kan verkligen ta glädjen ur precis allting.
Jarran_igen
Forumentusiast

Post by Jarran_igen »

...som Malul predikar - "ovänknappen" låter elakare än vad den är. Jag kan varmt rekommendera att använda den. Min forumupplevelse har lyft något kopiöst sedan jag började använda den. Än så länge bara en vars inlägg jag slipper lägga tid på - men det räcker gott 8)
HOCKEY åt folket !!!
Jarran_igen
Forumentusiast

Post by Jarran_igen »

Nån mer än jag som tror att vi kommer att se Skoter-Nisse i Vida Arena igen? Jag är övertygad att han har mer att ge och kommer att bli bättre. Hoppas Nisse hittar en klubb där han får brunka på och få speltid, så kommer han att utvecklas ytterligare. Btw - ni måste bara följa Nisse på twitter.
HOCKEY åt folket !!!
Jimpan
Forumproffs

Post by Jimpan »

Tack för allt du bidragit med. Vi kommer att minnas stunderna på skotern :lol: :lol:
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Blev gården för skoternisse http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9508
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
ollebolle
Forumproffs

Post by ollebolle »

Lycka till I DIF Nisse!
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

Lycka till SkoterNisse!!

Aldrig Glömd!!!!!

kommer aldrig glömma efter matchen i Örebro, när du och Jonsson sitter helt utslagna och i en annan värld lutade mot sargen och förstår inte riktigt vad som har hänt!!

Du är en av Legenderna !!!! Kör hårt
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Modig
Forumentusiast

Post by Modig »

Ledband och korsband av.... Tråkigt för Nisse!
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Ahbez
Forumentusiast

Post by Ahbez »

Sjukt jobbigt för honom! synd... :(
mollers
Forumdemon

Post by mollers »

Mycket tråkigt
spaceghoat
Forumamatör

Post by spaceghoat »

Äh han hämtar sig och blir bättre än nånsin och skriver på för Lakers igen tillsammans med Ilkka!
Post Reply