teddy wrote:Haha den utsände från smp som uppskattade publiksiffran till tusen pers var antingen full är enbart dum i huvudet. Det var max 300 pers om ens det. Jag gick efter en halvtimme. Det är i så fall om 700 st trillade in den sista halvtimmen. Sicka pajaser.
Jo var det tusen pers, så tar hallen in minst 15000
Det tror och hoppas jag dom fixat. De ska ju ha både restaurang, bar med mera öppet om isen nu hinner bli klar. Och det tror jag man är mycket måna om att ordna tills lördag.
det var visst is på planen igår Niles!! jag käkade i restaurangen och det fanns visst is där som sagt bitvis i alla fall... men det kan ju varit så att allt nästan smält bort... reklamen var färdig så långt det är bestämt... däremot så är de sista två sponsorerna förmodligen inte helt klara med avtalen antar jag därav saknas reklam i de sista ringarna...
Visst fanns det is. Reklam m.m. läggs inuti isen i Vida, till skillnad från i gamla ladan där den låg underst, direkt på plattan. Reklamen syntes därav med sån stuns, att man nog kunde uppfatta det som att det saknades is.
Jag konstaterade även att de lärt av misslyckandet förra säsongen, och har fått dit reklamen utan luftbubblor och veck. Ser lite bättre ut.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Norrena va inte med på träningen idag... där emot så hade Moran landat!! härligt och han verkade pigg! undra om det var hans nummerbyte som gjorde detta?!
nu är det bara två som saknas, en Amerikan och en skotte! Coolt snart är vi fulltaliga
Hur kommer det sig att man tar hit en av varje amerikan? Alltså en dubbelpassare och en renodlad nordamerikan . Är detiinte skillnad på skatter och regler? Borde man inte väntat med och ta hit enkel passarna (nordamerikanerna ) och börjat med att ta hit båda dubbelpassarna