Lakers-året 2011
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers-året 2011
Tänkte ta och tjuvstarta en tråd som kanske snarare hör till årsskiftet, men det kan ju vara kul att börja berätta om det gångna året. Det är ju ändå väldigt mycket som har hänt våran kära klubb, med allt från serieseger i HA, vinst i KS, en ny serie med nya spelare i truppen och en oerhört svängig inledning på Elitserien 11/12 med högtsvävande förväntningar och djupa bottennapp.
Så, vad sägs om att dela med sig av era minnen från det gångna året? Eller kanske till och med skriva en liten krönika?
Go nuts =).
Så, vad sägs om att dela med sig av era minnen från det gångna året? Eller kanske till och med skriva en liten krönika?
Go nuts =).
Re: Lakers-året 2011
den magiska upplevelsen uppe i Örebro är nog faaan det starkaste ja varit med om, vilken MAGISK kväll vilken stämning ja helt klart den bästa i år säger ja bara.
Håller med Friberg, samtidigt en milstolpe när det gäller hockey i Växjö.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Låg hemma i hög feber dagen när laget säkrade ES-platsen uppe i Örebro. Men jag har nog aldrig känt mig så levande som den sena kvällen. Men sett så här i efterhand var egentligen hela kvalserien och efterspelet en eriksgata, ljuva minnen som man alltid kommer bära med sig.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Hela kvalserien var en upplevelse ,vara på plats mot Modo och Södertälje och sedan i Örebro är minnen som man aldrig glömmer och sen bara stå och njuta i Lakerdome mot Rögle när allt var klart...vilken upplevelse!!
Och att nu i höst få uppleva den nya arenan och ELITSERIE-hockey...vilket år det varit.
Och att nu i höst få uppleva den nya arenan och ELITSERIE-hockey...vilket år det varit.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Att se Lakers och Josef spela upp hela Tingsryd på sin egen läktare var väldans kul med.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ja det var en höjdare, vi hade ju dessutom uppvärmning på Börjes innan matchen, den glömmer man inte.Malul wrote:Att se Lakers och Josef spela upp hela Tingsryd på sin egen läktare var väldans kul med.

Men Örebromatchen är den absolut största upplevelsen under året, och jag kan säga att det var många som var fuktiga i ögonen efter matchen. Tänk att få vara med när det skrevs ishockeyhistoria.

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Ja,jag kramade en chockad Öman det första jag gjorde ute på isen.Sen lille Stiig och en cool Joshua!
Märkligt/Mäktigt att kunna plocka fram champagnen man tagit med på skoj och stå och fira elitserieavancemang!
Inte omöjligt att ytterligare ett lag blir klart för elitserien i Örebro nästa år då.
Det här klippet säger allt
Märkligt/Mäktigt att kunna plocka fram champagnen man tagit med på skoj och stå och fira elitserieavancemang!
Inte omöjligt att ytterligare ett lag blir klart för elitserien i Örebro nästa år då.
Det här klippet säger allt

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumproffs
-
- Forumdemon
Lakers-året 2011
Men va fan... Vilka konstiga färger...
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Glömde bort den ...det var ju en av årets höjdpunkterPiggelin wrote:
Ja det var en höjdare, vi hade ju dessutom uppvärmning på Börjes innan matchen, den glömmer man inte.Möcke roligt.

Ingen match är spelad förrän den är slut!
Lakers-året 2011
Taif matchen var klart en höjdare också, dock blev jag magsjuk den matchen..... Börjes vett ni....! 

Så är det med det, som det