Gurra Hjalmarsson, klar för 3 år framåt!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Gurra Hjalmarsson, klar för 3 år framåt!!
Hade ju sett klart elegantare ut med 5000. Nästan så man kan avstå annars (personlig åsikt).
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Niles: Tror du tänkte lite i förväg!
"Kan meddela att på bussarna som inom kort anländer hem till Växjö, där har man, för att visa vår tacksamhet för att han nysignat för Lakers tre år till, samlat in nästan 3000 kr till Gurras böter."
och sedan 3500kr på puben? Samlades det endast in 500kr på puben så måste det ha varit rekord bland de minsta insamlingarna
Tror att det var närmare 6-7000 kr!
"Kan meddela att på bussarna som inom kort anländer hem till Växjö, där har man, för att visa vår tacksamhet för att han nysignat för Lakers tre år till, samlat in nästan 3000 kr till Gurras böter."
och sedan 3500kr på puben? Samlades det endast in 500kr på puben så måste det ha varit rekord bland de minsta insamlingarna

Tror att det var närmare 6-7000 kr!
Ja, fråga inte mig. Jag tolkade det som att det samlats in 3500:- totalt. Men jag har haft fel innan..många gånger 

Det kom in ca 2803 i bussarna på vägen hem från Ä-holm och 705:- på Poseidon/ishallen matchen efter. Totalt 3508:-
Om det är dåligt eller inte är upp till var och en att bedöma, helst efter att man själv har lagt sitt egna bidrag.
Dom flesta som var på Poseidon hade åkt med bussarna till Ä-holm och därigenom redan lagt sitt bidrag.
Om det är dåligt eller inte är upp till var och en att bedöma, helst efter att man själv har lagt sitt egna bidrag.
Dom flesta som var på Poseidon hade åkt med bussarna till Ä-holm och därigenom redan lagt sitt bidrag.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Forumproffs
-
- Forumdemon
Det gör de nog. Tycker.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
...och där åker Gurra med. Kommer att sakna att se dig komma först in på isen!!!
Blir det fortsättning i Karlskrona? Lycka till!
Blir det fortsättning i Karlskrona? Lycka till!
haha först såg man trådtiteln och insåg inte att den var 2 år gammal!
Lycka till Gurra och tack för att man fick se 110% inställning i match efter match !
Glömmer aldrig när han sprätte in pucken i Playoffen mot troja och han lyfte upp trjöjan och kysste klubbmärket
Glömmer aldrig när han sprätte in pucken i Playoffen mot troja och han lyfte upp trjöjan och kysste klubbmärket

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Det minnet Anders kommer för alltid bli kvar och när han fick hela Leksandslaget att jaga honom runt isen.
Lycka till Hjalmarsson dina kämpatakter kommer aldrig att glömmas.
Lycka till Hjalmarsson dina kämpatakter kommer aldrig att glömmas.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Tack för allt Gurra och lycka till !
Eller när han skickade Norén till 7:e himlen!Anders83 wrote:Lycka till Gurra och tack för att man fick se 110% inställning i match efter match !
Lycka till Gurra, du tillhör för alltid gänget av hjältar!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- Forumdemon
Få spelare symboliserar VLH lika mycket som denna grabben.
Stort lycka till Gurra! Var du än hamnar. Och tack för din oförglömliga inställning!
Stort lycka till Gurra! Var du än hamnar. Och tack för din oförglömliga inställning!
Tack för allt Gurra och lycka till med fortsatta karriären
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
glömmer aldrig tacklingen han delade ut på vem det nu var så vederbörande segnade ner på isen och det var en klockren tackling och ja tror det var en Aik spelare och han kom inte tebaka mer den matchen
var väl mot Leksand? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2511839.abfriberg wrote:glömmer aldrig tacklingen han delade ut på vem det nu var så vederbörande segnade ner på isen och det var en klockren tackling och ja tror det var en Aik spelare och han kom inte tebaka mer den matchen
det var inte den tacklingen utan den ja syftar på var på kortsargen och killen stod med ryggen mot sarg och segnade ner
Han lyfte JLGP 2 dm över isen 2 ggr i samma byte en match med ! Skaplig anslagsenergi när han var på bästa humör 

Anders83 wrote:Han lyfte JLGP 2 dm över isen 2 ggr i samma byte en match med ! Skaplig anslagsenergi när han var på bästa humör
Hade han fortsatt med sitt fysiska spel hade han fortfarande varit med i lakers
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Ja någonstans känner jag att han fokuserade på saker han inte var ämnad åt . Vill minnas att han sa i en intervju att " jag vill producera" efter att han haft ett par veckors flyt i målprotokollet. Ja fine vem vill inte det i en lagsport men hade han lagt fullt fokus på den "enklare" uppgiften så tror jag att han hade kommit mycket längre.
Rena spekulationer såklart men det är väl därför vi sitter på internetet och inte i en ishall och scoutar spelare antar jag.
Rena spekulationer såklart men det är väl därför vi sitter på internetet och inte i en ishall och scoutar spelare antar jag.
SATAN vilken kyss han får!Grimson wrote:var väl mot Leksand? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2511839.abfriberg wrote:glömmer aldrig tacklingen han delade ut på vem det nu var så vederbörande segnade ner på isen och det var en klockren tackling och ja tror det var en Aik spelare och han kom inte tebaka mer den matchen
-
- Forumdemon
Gurra lånas ut till Björklöven i 4 matcher, till att börja med. Hoppas han kan få en ordinarie plats - här eller nån annan stans. Har känts trist han inte fått spela...
#hjälte
http://www.bjorkloven.com/2013/10/01/bj ... almarsson/
#hjälte
http://www.bjorkloven.com/2013/10/01/bj ... almarsson/

Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Hyffsad start för Gurra i Löven.
02:32 0-2 (EQ) IFB 10. Hjalmarsson, Gustav
26. Ekeståhl-Jonsson, Viktor
00:33 0-1 (EQ) IFB 41. Lundberg, Marcus
10. Hjalmarsson, Gustav
02:32 0-2 (EQ) IFB 10. Hjalmarsson, Gustav
26. Ekeståhl-Jonsson, Viktor
00:33 0-1 (EQ) IFB 41. Lundberg, Marcus
10. Hjalmarsson, Gustav
Den som inte sjunger är taifare!!!
Han är en mycket kapabel AS-spelare. Intressant att han ändå startar så pass bra med tanke på matchoträningen.
-
- c/o LL´s Forum
Ja tänkte med det. Imponerande. Hoppas han orkar 2 perioder till nu då så han inte körde slut sig 

Den som inte sjunger är taifare!!!
- Kenny jönsson
- Forumamatör
Gurra huvudtränare i U 13 intressant kan jag spontant tycka 

"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.