Då var det klubbat
http://www.hockeykanalen.se/1.2372373/2 ... nsk_hockey
Nya skatteregler
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nya skatteregler
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Nya skatteregler
Självfallet finns det två sidor på denna medalj.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Gott,nu måste svenska juniorer bli bättre så de ska få spela mer.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Haha, de får ingen speltid alls i framtiden, om de inte är otroligt bra.
Det är ju förmodligen det som kommer hända.Men samtidigt kan vi få fram en ny supergeneration som sporras att bli bättre än de juniorer som kommer fram idag.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Jo, det är riktigt, det är svårt att veta i förväg hur det drabbar våra juniorer. Undrar om de gjort någon form av konsekvensbeskrivning av beslutet.
Man kan alltid diskutera om det är rättvist att vissa individer inte ska betala skatt som andra i vårt land. Särskilt när vi ser att vi själva kommer att få jobba mer/längre, för att få någon form av pension. Jag tror att en del reagerar på det också.
Man kan alltid diskutera om det är rättvist att vissa individer inte ska betala skatt som andra i vårt land. Särskilt när vi ser att vi själva kommer att få jobba mer/längre, för att få någon form av pension. Jag tror att en del reagerar på det också.
Nya skatteregler
Bra detta för SHL!! Duktiga unga kommer ändå att slå sig in.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Bra detta och inte en dag för sent. Den snedvridna konkurrensen gentemot Danmark och Norge, speciell för fotbollen blir nu bättre.
Blueshirts United
Jag är villig att hålla med den där "Räven". Det största problemet med svensk skattepolitik är inte att idrottsmän med årslöner på 1 000 000 och uppåt har för hög skatt.......Räven wrote:Jo, det är riktigt, det är svårt att veta i förväg hur det drabbar våra juniorer. Undrar om de gjort någon form av konsekvensbeskrivning av beslutet.