Jag tror inte att man hade sagt något om det bara hade funnits 2 st halsdukar att välja mellan. Det ska tydligen finnas 5 (!) olika nu, kan tycka att det är lite överambitiöst..men ok det är som det är. Och jag lipar inte för det..
Last edited by Lakershjärta71 on 21 October 2011, 17:58, edited 1 time in total.
Anna# wrote:Skönt att du erkänner att du är en "gnällerpetter" LH. Fast det vet vi ju redan
Alfaxar Klonis.
det har jag inte sagt, men om jag "gnäller" så gnäller ni också. Vissa beter sig som barnungar här inne som skriker ut sin ilska för "ingenting". Och är det ingen annan som vågar ifrågasätta saker så är jag inte blyg att göra det. Jag står pall! För man fram en åsikt så förväntar man sig att man blir schysst bemött (eller?) som ett otal andra sunda diskussioner på forumet. Men jag vet att somliga "gangstrar" härinne spelar sin evigt trogna teater för mig för att jag just heter Lakershjärta71, ja några utav de borde ta in på Teaterhögskolan.
Last edited by Lakershjärta71 on 21 October 2011, 18:11, edited 1 time in total.
Klart att man kan ha synpunkter på det, varför man måste välja mellan hela 5st ganska så snarlika halsdukar, ja varför?
Förut har det ju varit tjusningen också att man tar fram just ett speciellt exemplar (1 halsduk eller 1 keps) för den aktuella säsongen..ungefär som med årets t-shirt #1...
vi spelar ju i en annan division och ska sälja mycket produkter.. och att halsdukarna är snarlika varandra vette fasen... aa det är i så fall utseendet " Halsduk " i så fall... annars inte någon halsduk lik någon annan... ?
Det "handlar" om att du "ifrågasätter" precis "allt" och "alla", Hjärtat. Gör du "likadant" till "vardags"? Går du omkring på "jobbet" och "ifrågasätter" allt dina "medarbetare" gör och "säger" också? Att "folk" reagerar när du "t.o.m." går runt och "spenderar" tid på att "fundera" över och "ifrågasätta" saker som det här med antalet "halsdukar", så börjar man "smått" undra hur folk "runt" dig orkar.
Sen att man "ser" dig konstant vifta med "pek-och-långfingret" på båda "händerna" vid vart "tredje" ord, när man "läser" dina inlägg, "är" en annan "historia".
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Power Play wrote:Det "handlar" om att du "ifrågasätter" precis "allt" och "alla", Hjärtat. Gör du "likadant" till "vardags"? Går du omkring på "jobbet" och "ifrågasätter" allt dina "medarbetare" gör och "säger" också? Att "folk" reagerar när du "t.o.m." går runt och "spenderar" tid på att "fundera" över och "ifrågasätta" saker som det här med antalet "halsdukar", så börjar man "smått" undra hur folk "runt" dig orkar.
Sen att man "ser" dig konstant vifta med "pek-och-långfingret" på båda "händerna" vid vart "tredje" ord, när man "läser" dina inlägg, "är" en annan "historia".
nää jag e skit glad att vi ska få ännu en Halsduk!
tycker det är skit bra. jag är dessutom skit glad över att vi har fått sjukt snygga saker till Souvenirbutiken förlåt " souvenirbutiken "
venomizer wrote:Jag är intresserad av en matchtröja, ni som har vita tröjor eller någon annan som har erfarenhet. Vad ska man ha för storlek? Normalt brukar jag har M eller L beroende på modeller, 187cm lång, platt mage...
Om man tar L/XL så är den för stor att bara ha T-shirt under eller? Men funkar kanske att ha utanpå tjockare tröja/jacka?
Hjälp!
Tillbaka till tråden lite
Jag undrar oxå detta, någon som har den vita som kan ge bra svar?
Glädjande nog så finns det nu ytterligare två halsdukar i sortimentet. 5+2 = ett SJU-helsickes urval alltså Och dom blir bara snyggare och snyggare, dom två sista med Smålandsvapnet.
Jar har S i min vita. Passar ganska lagom på en normalbyggd grabb ca 185, 75 kg, utanpå tröja. Den är inte så påsig som annars kan vara fallet i denna storleken. Dock antar jag att det inte faller alla i smaken.
Skulle vara bra om man också satte ut priser på hemsidan. Jag väntar också på se någon rabatt dyka upp som utlovades. Såg att man fick 5 spänn rabatt på lunchen i alla fall.
Detta kanske redan har diskuterats, men jag har sökt utan att hitta svar.
Kommer det i framtiden komma en riktig souvenirshop a la HV's?
Istället för dagens "luckor"?
Förstår att det tar tid att bygga upp utbudet som krävs.
Någon som vet hur planerna ser ut?
"Den där banderollen där Heineken är utbytt mot Heikkinen är kanske det största jag varit med om i min karriär. Det är en sak som jag kommer minnas hela livet."