teddy wrote:En liten påminnelse från resesektionen
Resan till Jönköping och matchen mot HV71 imorgon är som sagt ENBART för medlemmar i Lakers Lakejer. Har man anmält sig till resan, men inte är medlem så glöm inte ta med pengar till medlemskapet som givetvis går att betala på bussen.
För övriga som är medlemmar. Glöm inte att ta med era medlemskort då dessa SKA visas upp när ni betalar er resa.
Väl mött imorgon, toktaggade. Mvh Resesektionen Marcus och Johan
Om man är medlem fast inte fått sitt medlemskort än då?
Alla bussvärdar kommer att ha en aktuell medlemslista med sig i bussen så dom som inte fått sitt kort än de finns med på den om du inte betalat in idag då får du medtaga kvitto på din insättning
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
teddy wrote:En liten påminnelse från resesektionen
Resan till Jönköping och matchen mot HV71 imorgon är som sagt ENBART för medlemmar i Lakers Lakejer. Har man anmält sig till resan, men inte är medlem så glöm inte ta med pengar till medlemskapet som givetvis går att betala på bussen.
För övriga som är medlemmar. Glöm inte att ta med era medlemskort då dessa SKA visas upp när ni betalar er resa.
Väl mött imorgon, toktaggade. Mvh Resesektionen Marcus och Johan
Om man e medlem fast inte fått sitt medlemskort än då?
Klonis wrote:Alla bussvärdar kommer att ha en aktuell medlemslista med sig i bussen så dom som inte fått sitt kort än de finns med på den om du inte betalat in idag då får du medtaga kvitto på din insättning
Per Ledin och Jason Krog kommer inte att medverka imorgon. Då båda drabbats av skador. Krog igår mot Timrå. Verkar som att han blir borta ca två veckor
faaan vad sugen ja är på att följa med upp till hv land med resten av er Lakejer, ja hoppas verkligen ni lyfter fram våra krigare på plan till poäng , om det blir 1,2 eller 3 pinnar så är det faan i mig hm ja finner faan inga ord tyvärr.
Är det verkligen så klokt att ställa Alsenfelt i seriens kanske svåraste match? Efter HV matchen kommer 3 "lätta" matcher, borde sparat honom till dessa
Vi fick en redogörelse vad Ljungbyborna tycker om Växjö och Lakers, så det var ju en bekräftelse minst sagt. Men inte förvånande. Kan dock tycka att det var en märklig handling när vi räddade dem från KK. Men hatet kanske bara finns i den vanlige Ljungbybon och inte i ledningen. Annars fattar jag inte hur vi kunde hjälpa någon som hatar så mycket.
Det hade kanske varit bättre att läsa att Troja vara ett hockeybockey-lag, men upphörde i början av 2000-talet, när man slår i historieböckerna.
nature wrote:Är det verkligen så klokt att ställa Alsenfelt i seriens kanske svåraste match? Efter HV matchen kommer 3 "lätta" matcher, borde sparat honom till dessa
Janne ställer knappast Alsenfelt i mål om han inte är motiverad uppgiften.
Johan Andersson inne på isen. Nu vill jag se lite bättre spel i denna perioden. HV får lite för mycket tryck på Lakers i vår försvarszon för att det ska kännas bra. Växjö 2 min boxplay, too many players.
Hoppas att Anders Eriksson nätar idag. Tycker han har jobbat upp sig en hel del de senaste matcherna.
Annars verkar det bara vara jag och Malul som "multi-taskar" idag. Hockey på Canal + och datorn i högsta hugg