Växjö - Modo 27/9
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Växjö - Modo 27/9
Dock borde vi ändra raden, "vi spelar hur vi vill för vi är oslagbara" 

-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Vi får hoppas det, även om min känsla säger något annat.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Det ska vara den första och sista ramsa vi kör imorgon!
Ser gärna att vi vinner idag
. Jag vill inte börja misströsta så här tidigt på säsongen. 

Blueshirts United
Ikväll gäller det fan att klacken taggar till lite!!!!
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Ja fy fan!! Den som inte är taggad idag kan gå hem. Idag gäller det att vi tar tag i detta från början och sprider samma budskap till hela hallen och alla lirarna. Vi SKA ha 3 poäng idag. Vi går inte hem förän vi fått 3 poäng. Idag ska det sjungas för VLH som aldrig förr.
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- Forumdemon
Växjö - Modo 27/9
Det är lugnt. Ikväll äntrar JAG Västra Stå.serra wrote:Ikväll gäller det fan att klacken taggar till lite!!!!

Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
-
- c/o LL´s Forum
Skulle vara komiskt att vila våra spelare och istället låta ett "lag" med grisar äntra isen = GRISHOCKEYLakersfan_03 wrote:Vill se Grishockey på tisdag som resulterar i tre poäng. Är ni med mig???
GrIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISHOCKEY, NI KALLAR DE FÖR GRIIISHOCKEY

Viktigt ikväll tagga!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Vi måste vara de enda supportrarna som vill att det egna laget ska spela grishockey på hemmaplan. Härligt! Får nästan en tår i ögat av lycka. Visar att vi fans är mogna nog för ett ES-lag. Är spelarna/ledarna det? Charlamov skrev ett utmärkt inlägg i tråden efter SAIK-matchen där han tog fram naiviteten som vi visat upp hittills. Fullt ös - medvetslös! Och ingen symboliserar detta så mycket som Reddox. Jag har aldrig sett någon med större arbetsetik inom hockeyn. Han jagar och sliter nonstop. Att få se något sådant i det egna laget har alltid varit min dröm. En spelare som är aktiv VARJE sekund av sin istid. Men allt har också en avigsida, vilket i sig är tragiskt. Taktiskt har det inte varit lyckat. Tokstressen (i många fall helt ensam) har inte stört motståndarna, utan mer bidragit till att Reddox istället varit onödigt trött när vi vänt spelet från egen zon.
Coach Karlsson måste få spelarna att hitta en bättre balans och öka den taktiska delen. Energin, viljan och inställningen är god. Det ska utnyttjas till att få enheterna att jobba tillsammans. Tokpress, styrspel, igelkotten eller kontringar spelar ingen roll. Det viktigaste är att alla gör det tillsammans som en enhet. Tyvärr har vi inte AS-tiden på oss att bygga fram det. Denna omgivningen straffar oss för hårt för det.
Jag är otroligt nyfiken på hur Reddox klarar av centerrollen. Lagledningens argument låter i alla fall kloka i mina öron. Få ut mer av Igguldens talang för målskytte, samtidigt som andra kedjan får in maximal arbetskapacitet och snabbhet. Men räcker det taktiska kunnandet?
Samtidigt på en taktikgenomgång nära dig:
- Ever heard of hog-hockey, Liam?
- No...
- Well, this is what I want you to do tonight...
Coach Karlsson måste få spelarna att hitta en bättre balans och öka den taktiska delen. Energin, viljan och inställningen är god. Det ska utnyttjas till att få enheterna att jobba tillsammans. Tokpress, styrspel, igelkotten eller kontringar spelar ingen roll. Det viktigaste är att alla gör det tillsammans som en enhet. Tyvärr har vi inte AS-tiden på oss att bygga fram det. Denna omgivningen straffar oss för hårt för det.
Jag är otroligt nyfiken på hur Reddox klarar av centerrollen. Lagledningens argument låter i alla fall kloka i mina öron. Få ut mer av Igguldens talang för målskytte, samtidigt som andra kedjan får in maximal arbetskapacitet och snabbhet. Men räcker det taktiska kunnandet?
Samtidigt på en taktikgenomgång nära dig:
- Ever heard of hog-hockey, Liam?
- No...
- Well, this is what I want you to do tonight...
På tal om taktikgenomgång så har vi ju den här klassikern från förra säsongen där Modo har krismöte. 

Växjö - Modo 27/9
För å vara en Varan så är du väldigt skärpt när det kommer till hockey. Well spoken! 

-
- c/o LL´s Forum
Typiskt att man inte kunde se matchen och fick glo framför tv:en....
Csports: Ni förtjänar en toblerone i sheriffen!
Csports: Ni förtjänar en toblerone i sheriffen!