Hur som helst så roade jag mig med att söka på artiklar från 2010 när Tajf presenterade sina nya "stjärnor" och sammanställer nedan ett axplock av de kommentarer som gjordes till dessa artiklar!
Det vore jääääävligt kul att ta en diskussion med "experterna från skogen" med facit i hand

Det finns mycket mer - fyll gärna på - STOR humor!

Fan vad härligt!!! =) Nu väntar man bara på alla avundsjuka kommentarer, det är nästan det roligaste!!
Jag låva att TAIF kommer att chocka många lag i Allsvenskan under säsongen T A I F
Heja T A I F Avundsjukan bjuder vi på
Växjö Lakers sportchef Henrik Evertsson i hängmattan med fingret i navlen, hur går det för dig - känner du dig nöjd med VLH's lagbygge hittills??
Tror vi kommer att ligga i topp i allsvenskan. vi är ju ett klassiskt lag och har traditioner. Och levererat ett antal spelare till elitserien.
Det ni presterat är nog lite vassare än det laget som kommer från Växjö, tyvärr kommer jag
inte ihåg namnet på det.
Lakers kommer inte bli top 3 med dagens trupp tyvärr.Hängmattan hängrar som en tidigare skribent sa.
Vi skall Chocka Hockey Sverige en gång Till Det lilla samhället som slå ut Storlagen okunighet i Hockey Heja Taif Heja Taif Avundsjukan lyser på flera andra Lag YES YES
Nu kommer Lakers att darra. heja TAIF - nu är vi etta igen. Lakers går i konkurs tro mej!!!
Hånade, bespottade och förlöjligade från Växjö har vi vant oss vid under de senaste åren. Det är slut med det! Taif är åter tillbaka i allsvenskan med ett speciellt delmål, LAKERS SKALL FÅ SMAKA PÅ DERBYFÖRLUST, EFTER DERBYFÖRLUST, EFTER .... Vi märker och förstår Er frustration. Popcorneffekten var kul så länge den varade. "Tradition sedan 1997".. Det är klart att Ni själva är medvetna om Ert högst mediokra lagbygge. Om inte så kan vi trösta Er med att ALLA andra lag ser hur Ni förtvinar, förtvivlas och så småningom försvinner. Som en känd bloggare skrev: "Det är nya tider nu Växjö, det är nya tider nu"
HAHA slå det era lejkers lajkar.
TAIF kommer nog att bli bäst i Kronoberg kommande säsong. Kan nog bli kvalserien!
Helt underbart agerat av TAIF:s sportgrupp. Ser mycket lovande ut inför den allsvenska comebacken!
mkt bra o stabila värningar av taif....tråkigt för lakers anhängarna i växjö o se sitt kära vlh förpassas bakom Taif som kommer bli kronobergs nr1................
Tingsryd kommer bli bäst bland länslagen detta år. Troja har med Ahlén en ypperlig chans att också komma före Lakers. Nu kunde säsongen börja!
Nu när laget är klart återstår lite mer än 2 långa månader innan man kan kolla på fantastisk hockey i Tingsryd igen.
kommigen nu kör vi över dumle kolorna
Kul att ett
lag med sådana traditioner, vågar satsa för att
åter komma igen i högre sammanhang. Nu får man ställa kosan till Tingsryd istället, för att få se toppmatcher. Ni kommer att ligga i toppskiktet i allsvenskan. Tyvärr har jag glömt
namnet på vad laget heter i Växjö
Växjö kommmer ALDRIG någonsin gå upp till eliten men Tingsryd blir att räkna med i Allsvenskan, imponerande nyförvärv