Han la inte alls av, tränar numera U16! Vet man inte det ska man inte heller utala sig om att "Vi la inte ner damlaget"Malul wrote:Vi la inte ner damlaget,istället la tränaren av och damlagsspelarna valde att fortsätta sina karriärer på annat håll.
700 000:- var summan som skulle rädda ett kvalspel,för ett allsvenskt lag som vi var då var det en enorm summa.
För ett elitserielag som Hv verkar det oxå ha varit för mycket.
Men,det ni gör tyder på ett starkt engagemang för Clubben.Starkt om ni håller detta vid liv.
Vart tog damlaget vägen?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Vart tog damlaget vägen?
y.
ultraboy,du har helt rätt.vi ber om ursäkt.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Alfaxar på Ulf Hedins inlägg.
Därmed Over and Out.
Därmed Over and Out.

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Och där med har det bevisats hur korkade vissa är i Växjö... 

Vill hylla de som diskuterat denna sak på ett seriöst sätt 
Vi ses i Rikserien 2015

Vi ses i Rikserien 2015

-
- c/o LL´s Forum
Men hallå? Vad är problemet?
Damishockey DRAR INGA INKOMSTER.
Deal with it.
Ingen jävla könsfråga alls från Lakers håll, snarare så att samtliga i detta landet könsdiskriminerar då - för inte fan betalar några andra för att se damer spela hockey?
När du har löst den frågan, runt år 2067, då kan du komma tillbaka hit och kaxa dig - tills dess - somna om!
Damishockey DRAR INGA INKOMSTER.
Deal with it.
Ingen jävla könsfråga alls från Lakers håll, snarare så att samtliga i detta landet könsdiskriminerar då - för inte fan betalar några andra för att se damer spela hockey?
När du har löst den frågan, runt år 2067, då kan du komma tillbaka hit och kaxa dig - tills dess - somna om!
Ja, om du får bestämma så blir det väl runt år 2067.Svartvadet wrote:När du har löst den frågan, runt år 2067, då kan du komma tillbaka hit och kaxa dig - tills dess - somna om!
Jag tycker det är ganska meningslöst att diskutera något som inte finns. 

Kommer du säga samma sak om/när Växjö åker ur elitserien och eran ledning bestämmer att laget inte får gå upp till elitserien ?
Minnet efter Växjö Ladies kommer finnas kvar...och vi ska lära oss av historien och inte upprepa samma misstag igen. 700.000 kr hade eran klubb haft råd med. Ni har ju en mycket för bra/dyr målvakt för det lag i helhet som ni har.
Minnet efter Växjö Ladies kommer finnas kvar...och vi ska lära oss av historien och inte upprepa samma misstag igen. 700.000 kr hade eran klubb haft råd med. Ni har ju en mycket för bra/dyr målvakt för det lag i helhet som ni har.
Kanske dax o låsa tråden iaf..
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Kan det vara en kusin till Neddo måntro?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Varför läser du inte bara inlägget ovan. Så kanske även du din tröga fan fattar verkligheten. Du är ju så dum och okunnig att det är skrattretande.LS08 wrote:Kommer du säga samma sak om/när Växjö åker ur elitserien och eran ledning bestämmer att laget inte får gå upp till elitserien ?
Är du på riktigt? Och så dum i huvudet som du framstår. eller är du bara på skoj.
Oavsett. Lås tråden då debatten inte leder någon vart. Personen LS08 verkar ju inte förstå eller fatta ett skit.
I always tell the truth, even when i lie
LS08, vad vet du om Lakers ekonomi
Lägg ner dina fåniga inlägg.

Lägg ner dina fåniga inlägg.

Ja, då får ju inte Du några hyllningar direkt.LS08 wrote:Vill hylla de som diskuterat denna sak på ett seriöst sätt
-
- Forumdemon
Vart tog damlaget vägen?
En av livets lärdomar från en som varit med ett tag:
Att ge sig på att förklara något för en som inte VILL förstå, är som att skriva utan penna; Menings-löst.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Att ge sig på att förklara något för en som inte VILL förstå, är som att skriva utan penna; Menings-löst.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
man kan ju använda tangentbordet...
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Drar till med en gammal klassiker (igen)
Om ni tittar in denna video så ser ni lite bilder på hur coolt Damhockey kan vara 
http://www.youtube.com/watch?v=s6i8P-wJjAI
Damhockey är faktiskt underhållande....Förresten så spelade våran gamla målvakt O´Hara Shipe i Växjö ett tag.

Damhockey är faktiskt underhållande....Förresten så spelade våran gamla målvakt O´Hara Shipe i Växjö ett tag.

Mjo, det är bland annat bambi med på bilderna..LS08 wrote:Om ni tittar in denna video så ser ni lite bilder på hur coolt Damhockey kan vara
Grattis till två poäng då......................trots allt..................

Trots att vi supportrar är roten till allt ont?:)
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Nej, Trots denna tråds huvudämne
Men mot LHC kommer ni få sota för att ni inte _ _ _ _ _ _ _ ...._ _.... _ _ _ _ _ _ _ _ !

Men mot LHC kommer ni få sota för att ni inte _ _ _ _ _ _ _ ...._ _.... _ _ _ _ _ _ _ _ !

Tja, nu var det ju inget damlag utan ett tiotal högstadietjejer som tycker det är "jättekul att spela hockey"...
Vänligen förklara VARFÖR man ska kvotera in pengar från herrlaget till något som inte drar in en enda krona och som INGEN (utom du) vill se????
OM Lakers hade lagt 1 mille på damlaget (av budgeterade typ 7) så hade garanterat majoriteten av sponsorerna dragit sig ur. Den ende som varit nöjd (förutom småtjejerna som fått åka till Liseberg) hade varit du.
Frågan är varför????
Konklusionen är således att du är:
-Tinbgsrydsbo (insnöad, trångsynt och bitter)
-Feminist (insnöad, trångsynt och bitter)
-Trojafan (insnöad, trångsynt och bitter)
-Karin Högstedt (insnöad, trångsynt och bitter)
Jag känner igen dina substanslösa och faktafientliga inlägg från SMP, men kommer inte ihåg ditt alias?
Seriöst så tycker jag att du borde försöka hitta något annat att störa dig på - lycka till!
annat att störa dig på - lycka till!
Vänligen förklara VARFÖR man ska kvotera in pengar från herrlaget till något som inte drar in en enda krona och som INGEN (utom du) vill se????
OM Lakers hade lagt 1 mille på damlaget (av budgeterade typ 7) så hade garanterat majoriteten av sponsorerna dragit sig ur. Den ende som varit nöjd (förutom småtjejerna som fått åka till Liseberg) hade varit du.
Frågan är varför????
Konklusionen är således att du är:
-Tinbgsrydsbo (insnöad, trångsynt och bitter)
-Feminist (insnöad, trångsynt och bitter)
-Trojafan (insnöad, trångsynt och bitter)
-Karin Högstedt (insnöad, trångsynt och bitter)
Jag känner igen dina substanslösa och faktafientliga inlägg från SMP, men kommer inte ihåg ditt alias?
Seriöst så tycker jag att du borde försöka hitta något annat att störa dig på - lycka till!
annat att störa dig på - lycka till!
Oj oj. där bevisade du hur lite man kan skriva i ett inlägg för att visa hur liten hjärna man har...Grattis
Tycker du borde hitta något annat att störa dig på än folk som tycker att det satsas för lite på damhockey
Imorn krossar vi Lakers!....
Tycker du borde hitta något annat att störa dig på än folk som tycker att det satsas för lite på damhockey

Imorn krossar vi Lakers!....

Vad trevligt det är med sympatiska och ödmjuka besökare på vårt forum. :S
Inlägg via Tapatalk
Inlägg via Tapatalk
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Snart dags att döpa den här tråden till "bany lagg II"
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Men va fasiken...har ni byggt en helt ny arena....kunde ni inte behållt damlaget och skippat arenan?
Tack Växjö! nu vann jag 180 kr på oddset...dessa pengar ska jag skänka till erat damlag i framtiden. 

LS08 wrote:Men va fasiken...har ni byggt en helt ny arena....kunde ni inte behållt damlaget och skippat arenan?

Den totala IQ´n på de 200 supportrarna som var här igår är 199.
Vilket gäng de samlat ihop,apbur är det enda värdigt nog
Vilket gäng de samlat ihop,apbur är det enda värdigt nog

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Har man inte röststyrkan på läktaren så får man försöka synas och höras på andra sätt.
Jävla pack...

Jävla pack...
-
- Forumdemon
Vart tog damlaget vägen?
Här måste jag tyvärr hålla med. Jag har jobbat mycket i Linköping och har alltid gillat stan. Men dessa neandertalare till representanter för stan hade jag skämts över som Linköpingsbo... Och jag satt som sagt på parkett två meter ifrån för att beskåda dessa, ja vad man nu ska kalla dem. Pinsamma satar.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!