Äntligen börjar närma sig, man känner att det är något på gång när man vaknar en timme innan klockan ringer
Dax att åka hockeybuss igen, senast var man på väg till Örebro.
Kom ihåg hur vi dominerade på läktaren, och bar fram laget till elitserie avancemang. Ikväll ska vi få in samma känsla och lyfta laget till en historisk seger i Scandinavium
Du är inte ensam serra.. inte kunnat sova inatt ens. DÅLIGT (!!!!) av folk som hör av sig sista dagen innan avfärd att de inte kan följa med när det finns säkerligen hundratals som vill följa med upp men inte har nån möjlighet nu för att de inte kunnat ta ledigt med EN dags förvarning. dåligt dåligt! lite bättre planering TACK! Jag hade bland annat varit en av de som kunnat ta ledigt om jag fått veta förra veckan.. och ja, jag kunde beställt i tid, men blev inte så.. så hoppades på avhopp, och kunde inte stå på reservlistan eftersom att jag har en butik att sköta.. men men.. tillbaka till ämnet!
ÅÅÅÅÅÅÅÅ,äntligen stunden inne som man längtat efter hela sommaren.Har inte kunnat sova på hela natten.
Detta är något stort för oss supportrar ,för lakers som förening ,för hela Växjö.
Nu är det dags snart att ladda på 4 krogar.Vi ses där och på läktaren i Scandinavium.
Vi ska tillsammans göra dagen till ett minne för hela livet.
Jag firar idag med att just nu göra mitt 10.000:e inlägg.
Rapporterna talar om ett fullsatt Scandinavium ikväll, 12 004 åskådare och där kommer lakejerna att äga de goa gubbarna. Resterna av orkanen Katja som just nu drar fram över västkusten kommer att vara som en liten lätt vindpust jämfört med den tornado som kommer att dra fram ikväll när lakers och lakejerna kommer på besök!
TAGGA! Drömt om den här matchen i 12 år och nu är den här! Helt sjukt.
Sådär ja då var vi framme vid typ den mest historiska dagen i Lakers historia... nervös... nädå har redan crappat 2 gånger och klockan är inte ens 11...
Vi har en läktarmatch att vinna idag sen skiter jag i siffrorna på tavlan för det här är våran dag!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Inte för att vara tjatig men ni som skall betala på bussarna se till att ni har jämna pengar med er (320:-) då det är svårt att få ihop växelkassor till 11 bussar
/ Bussvärdarna
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Anders83 wrote:
Vi har en läktarmatch att vinna idag sen skiter jag i siffrorna på tavlan för det här är våran dag!
WORD
Idag ska inte resultatet spela någon roll. Vi ska visa övriga Sverige vilka vid är.
Vi som lakejer har aldrig riktigt stött på någon riktig motgång. Vi får bevisa i år att vi inte är bara medgånssupportrar. Utan vi sjunger även i motgång, hela jävla tiden.
Grattis Alfax till 10 000-e inlägget.Häftigt att det kom just idag.
Jag sov inte heller så mycket,den jävla tennismatchen tog ju inte slut.Men det gör ju att hemfärden kan komma att gå fort då jag kommer powernappa i tre timmar lite där.
Jag har en känsla av att vi kommer behandla Frölunda såhär ikväll:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
två timmar kvar till avfärd. Låååånnng morgon och förmiddag. Som en pensionär så var jag uppe redan vid kl 4 i morse och slukade SmP:s hockeybilaga. Nu är man så förbaskat hockeysugen.... Hoppas Lakers tar ledningen efter mål av Kallio så vi får brista ut i ett "-VåranTommi Kallio, det e vår Tommik Kallio, de e vår Tommi Kallio......."
Tom Linder tar en plats i laget? Helt jävla sjukt då man tyckte att han hade inget i AS(i ett topplag) att göra och nu tar han plats i A-laget i ES. Säger väl en del om vår kassa backsituation...
Satan att saviano inte är med.. tror han hade tillfört mkt mot frölunda borta då frölunda förmodligen kommer ha det mesta av spelet i.o.m hemmaplansfördel och saviano kan sticka ifrån backarna på kontringar.. får förlita mig på reddox ist
Har tyvärr ingen inspelnings apparat (DVD/VHS) Det hade jag inte ens tänkt på. Hade varit kul att ha denna match förevigad! Borde inte Lakers filma, för att studera iofs men de kanske kan sälja den sen till en billig penning?
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.