Fick veta häromdan att J20 Laget kör samma dag som A-Laget gör denna Lördag.
Nu när A-Lagets match börjar 18.30 (Ändrad tid från 16.00) och J20 börjar köra igång sin match redan vid vid 15.00 mot Västerås i Växjö Ishall, så borde det väl finnas något sätt vi kanske kan hjälpa dom på traven. För att sen efter den matchen (Runt kl. 17.20) vandra bortåt mot Vida Arena.
Misstänker dock att folk vill ladda upp inför den matchen på annat sätt. Och 17.20 är ju på tok för sent för att dra över till VA. Där ska det fan va drag minst 1 timma innan matchstart. Tyvärr tror jag J20 kommer lite i kläm där. Dock vore det såklart kul att se den men dom får nog stå åt sidan tror jag!
Ja, det var bara en tanke. Behöver ju inte står matchen ut och kolla på J20 heller för den delen.
När är insläppet i Vida Arena, timma innan matchstart? 2 timmar? Någon som vet.
PutteA wrote:Insläpp brukar vara 1 timme innan, men det kan ju vara ändrat.
Inlägg via Tapatalk
1 timme låter väldigt tajt. Tror inte jag har varit med om det i någon hall i ES jag vart i. Men kan ha fel.
I Karlstad hade vi förr 2 tim innan men tror det har vart 1h 30/45 min innan senaste säsongerna.
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Ja det är så sjukt coolt. Vet inte hur många ggr jag sett det. Hade nog varit rätt najs upplevelse för spelarna att för första gången skrinna in i VA och sen mötas av nått sånt. Wow!
Om man bortser från fyrverkerierna nere på plan så är det nog relativt genomförbart. Det är ju inte bengaler det handlar om utan om ljusbomber eller var det heter. Gnaget använde dom mot Dif förra året. Plus lite rök dock vilket är olagligt. Men tänk och se hela vida nedsläckt blinkandes och blixtrandes under introt
Det finns en app till iphone som heter itorch. Där kan man välja 2 färger t ex orange o blått/vitt. Sedan växlar den mellan dessa 2 färger i en bestämd hastighet.
Men vet vi något om det ska hända under dagen den sjuttonde - det måste väl vara nån sorts öppet hus - eller? Eller blir det bara Bosse Frank som klipper band???
Det gick snabbare än så. I princip allt var slutbokat efter 25 minuter. Helt galet.
Kan säga att pulsen gick upp rätt ordentligt när plats efter plats blev röda och webbiljett-systemet stod och tuggade i flera minuter. Men jag fick mina 4 biljetter. Tjohooo- vilken lycka!!!
Snabbt? Tre samtal med Webbiljett. Accepterade inte kort trots miljarder på kontot. Fick besked att köp var gjort men fick ingen biljett. Sen helt jävla rött och höll på freaka ur. Men plötsligt öppnade sig systemet som Röda havet för Moses. Enligt Webbiljett har dom aldrig haft sån belastning som Växjö - Linköping. Hockeyn är het i stan .
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw