Nya Souvenirer för VLH
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Nya Souvenirer för VLH
Vad jag har hört så har Event managern sagt upp sig.
Tror även att marknadschefen inte ens började sin tjänst.
Lägg sedan till att Tommy (säljaren) sagt upp sig så kan man ju börja undra om allt är som det ska.
Sedan har vi Håkansson och Paldan..
Lägg sedan till att Tommy (säljaren) sagt upp sig så kan man ju börja undra om allt är som det ska.
Snart nära dig...en ny hall
-
- Forumproffs
Nya Souvenirer för VLH
Jadu Serra, det kan man konstatera att det står inte så bra till!
Pratade med en av förra säsongens större sponsorer, som inte ens blivit kontaktad inför denna!
Han har själv kontaktat Lakers utan att få någon respons, så nu skiter dom i det och lägger pengarna på annan marknadsföring!
Det är för dåligt för att vara sant!
Pratade med en av förra säsongens större sponsorer, som inte ens blivit kontaktad inför denna!
Han har själv kontaktat Lakers utan att få någon respons, så nu skiter dom i det och lägger pengarna på annan marknadsföring!
Det är för dåligt för att vara sant!
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
En bra sammanfattning Serra om vad som händer i klubben......och när det gäller sponsorer så vet jag en till som inte hört något från Lakers och som jag skrivit innan en som är mycket missnöjd överr att det inte blir replicatröjor med reklam på.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Varför får jag vibbar av att Anders Öman är lite som grundaren till facebook? Marc Zuckenberg eller vad han heter.
I always tell the truth, even when i lie
Lakers Lakejer har haft en kontakt med Växjö Lakers under dagen och fått följande svar på frågan om souvernirbutik.
Självklart ska man ha en shop i nya arenan. Problemet som funnits var lokaliseringen av butiken. Från början var det tänkt att butiken skulle ligga på entréplan, men detta kom man på innebar problem för utvecklingen av det nya fitnesscentrumet som ska byggas upp. Därför är det nu klart att butiken kommer inrymmas på plan 2. (Tror det var plan 2, men kan också vart plan 3
)
Utbudet kommer dock att vara mindre, till en början i alla fall, sen får vi se!
Detta är info direkt ifrån Lakers ledning!
Självklart ska man ha en shop i nya arenan. Problemet som funnits var lokaliseringen av butiken. Från början var det tänkt att butiken skulle ligga på entréplan, men detta kom man på innebar problem för utvecklingen av det nya fitnesscentrumet som ska byggas upp. Därför är det nu klart att butiken kommer inrymmas på plan 2. (Tror det var plan 2, men kan också vart plan 3

Utbudet kommer dock att vara mindre, till en början i alla fall, sen får vi se!
Detta är info direkt ifrån Lakers ledning!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Så nu kan folk släcka facklorna och lämna tillbaka högaffeln ni snodde i Tengsry 

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Vi får väl se hur det blir med det 

haha envisa gobbajävul 

Ja i vissa fall är jag envis.....jag tänker mest på det enorma jobb dessa 3 killar lagt ner under 8 år och nu tagit fram ett sortiment som var värdigt en Elitserieklubb men därav blev intet både med sortimentet och killarna och efter vad jag förstått var avtalet med Inter Sport resultatbaserat till vad Lakers får för pengar,men vi får se vad som händer det blir säkert bra i varje fall i vissa ögon.För min och några till innebär det att vi får extra tid i år att handla julklappar.
Vill tacka Putte för han tog tid att fråga. 
Nu känns det åtminstone lite bättre som supporter.

Nu känns det åtminstone lite bättre som supporter.
-
- c/o LL´s Forum
Vad är det som händer egentligen??? Det verkar ju inte klokt det här!serra wrote:Vad jag har hört så har Event managern sagt upp sig.
Om det är sant borde det ju ha gått ut i media, tycker man.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
eller så va de kanske så LH att han inte var rätt man för jobbet helt enkelt. de funkade kanske inte så som de borde göra...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Tycker det är bra om det inte är nån reklam på replica tröjorna för jag får ju inte ett öre för att jag gör reklam åt alla dessa olika företag när jag bär tröjan.
Nej, det skulle ju kunna gynna klubben på nåt sätt..hemska tanke.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Nya Souvenirer för VLH
Lakershjärta71 wrote:Vad är det som händer egentligen??? Det verkar ju inte klokt det här!serra wrote:Vad jag har hört så har Event managern sagt upp sig.
Om det är sant borde det ju ha gått ut i media, tycker man.
Marknadschefen va iallafall på Lakers-Rögle tillsammans med Anders Öman som sagt inget om det i media så detta borde betyda att det troligtvis inte är sant....
kan ha varit någon annan inom marknad också som inte började
Snart nära dig...en ny hall
Första souvenirtröjan till försäljning fr o m i kväll:
http://www.vaxjolakers.se/website1/sv/n ... _12-s1/900
-
- c/o LL´s Forum
Tar man inte reda på sånt innan? Tycker inte att det skulle vara någon skillnad än när man visar upp sitt cv på en anställningsintervju där det framgår vad man faktiskt vill och vad man har för kunskaper.Coffe #800 wrote:eller så va de kanske så LH att han inte var rätt man för jobbet helt enkelt. de funkade kanske inte så som de borde göra...
-
- c/o LL´s Forum
Kan tänka mig att t-shirten tar slut redan innan matchen börjat eller under kvällens gång.IceWOMEN wrote:Första souvenirtröjan till försäljning fr o m i kväll:
-
Kan ändå vara så att han inte är rätt man för jobbet, kanske va andra saker än själva kompetensen som inte funkade.. aja nu är det som det är...Lakershjärta71 wrote:Tar man inte reda på sånt innan? Tycker inte att det skulle vara någon skillnad än när man visar upp sitt cv på en anställningsintervju där det framgår vad man faktiskt vill och vad man har för kunskaper.Coffe #800 wrote:eller så va de kanske så LH att han inte var rätt man för jobbet helt enkelt. de funkade kanske inte så som de borde göra...
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Lakers anställningar har väl inte mycket med oss att göra och ännu mindre i den här tråden . Nu släpper vi det eller så låser vi tråden!
Kommer tillhöra latmaskarna som sitter på sittplats i Scandinavium. Hade varit trevligt att ha någon form av orange tröja på sig med lakers anknytning. Finns det någonstans man kan få tag på eller köpa något i den stilen? Eller är allt kört efter Thailands branden? Äger inget plagg i orange för tillfället tyvärr.
-
- c/o LL´s Forum
Här har du:
http://www.tryckmig.se/design/d6887c4f7b/
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Är denna t-shirt orange ?? Nyansen får ju en att vilja kräkas!Lakersfan_03 wrote:Här har du:
Är det verkligen tillåtet att låta vilket företag som helst trycka tröjor med Växjö Lakers-märket, utan tillstånd från Växjö Lakers?
Svar nej, inte utan tillstånd från VLH. Gör man det är det varumärkesintrång åtminstone om det görs i kommersiellt syfte. Förekommer det menar du?Qrax wrote:Är det verkligen tillåtet att låta vilket företag som helst trycka tröjor med Växjö Lakers-märket, utan tillstånd från Växjö Lakers?
-
- c/o LL´s Forum
Tror han syftade på förslaget till tröja...
Boka er tröja nu så är ni garanterade att ni får en
http://www.lakerslakejer.se/news/se/444 ... matchtroja
http://www.lakerslakejer.se/news/se/444 ... matchtroja
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Ny info deadline för att förhandsboka sin replica blir 31/10
Betalning och uthämtning av tröjan sker på någon av dessa 3 matcher
VLH-HV71 3/11,VLH-VF 15/11,VLH-DIF 18/11 har man inte betalat och hämtat sin tröja under någon av dessa matcher så annulleras eran beställning och tröjorna släpps för försäljning
Uthämtning och betalning OBS!! endast kortbetalning (Arenakortet eller bankkort ) sker i Souvenirshopen i Vida Arena bakom ståplats som har öppet 2 timmar för match och 1 timme efter match
Betalning och uthämtning av tröjan sker på någon av dessa 3 matcher
VLH-HV71 3/11,VLH-VF 15/11,VLH-DIF 18/11 har man inte betalat och hämtat sin tröja under någon av dessa matcher så annulleras eran beställning och tröjorna släpps för försäljning
Uthämtning och betalning OBS!! endast kortbetalning (Arenakortet eller bankkort ) sker i Souvenirshopen i Vida Arena bakom ståplats som har öppet 2 timmar för match och 1 timme efter match
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
I vilken annan klubb kan du köpa en billigare i elitserien? Visst jag förstår dej men så här det när man avancerar.Har redan börjat planera för julklappar till mina barnbarn ... dyrt blir det ....men ...är man Lakersfans så är man.Frugan håller inte med mej ...men får väl ta av eget kapital då ....hoppas börsen stiger innan jul

ja annars hade det inte varit roligt om det vore enkelt att leva
För en kexchoklad ja. Men inte för världens snyggaste hockeytröjaLalin wrote:800 spänn tycker jag är för dyrt.
Allt är relativt
I always tell the truth, even when i lie
-
Riktigt snygga saker dom kommer med asså !!
http://vaxjolakers.se/artikel/12239/
nya artiklar igen !
http://vaxjolakers.se/artikel/12239/
nya artiklar igen !
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)