J 20
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: J 20
Trots denna glädjeyra just nu, så måste jag skicka en tanke till IK Oskarshamn.
Man spelade tills sig en plats i SuperElit på ett rättvist sätt, samtidigt som ett nytt lag blir klart för ES och ett gammalt lag (FBK) väljer att starta upp sitt J20 igen... Surt!
Så, jag lider med grabbarna i Oskarshamn, besvikelsen måste vara stor!
Man spelade tills sig en plats i SuperElit på ett rättvist sätt, samtidigt som ett nytt lag blir klart för ES och ett gammalt lag (FBK) väljer att starta upp sitt J20 igen... Surt!
Så, jag lider med grabbarna i Oskarshamn, besvikelsen måste vara stor!
-
- c/o LL´s Forum
Vill också tillägga att det vore ett GROVT tjänstefel att inte försöka få med Nicklas Rahm på något hörn i J-laget!
Hockeyns seriesystem hade inte ens Einstein kunnat hänga med i, men torskade inte IKO mot Björklöven i sista PO:t? Eller hade båda redan kvalificerat sig?
-
- c/o LL´s Forum
Jo fan, det har du ju rätt i! Men hade inte FBK tagit tillbaka sin plats, så hade dom varit klara i vilket fall som helst - då dom vann sin kvalgrupp!
Kollade Green Devils forum och det verkar bli ett extra lag i södra serien, alltså ingen blir av med sin status.
Kommer J20 Superelit Södra ha 3 Kronobergslag nästa säsong? Surrealistiskt ätt länet gud glömde har ett ES-lag och två AS-lag + 3 lag i högsta J-serien i ett av världens bästa hockeyländer. Kanada släng er i väggen. Kronoberg is the place to be if you love hockey! 

-
- Forumdemon
jag tycker thellan ska fortsätta. han har gjort det bra med det laget han har tycker jag.
"fest med lakers lakejer;)"
-
- c/o LL´s Forum
Fast nu åkte Trojas J20 ur SuperElit, men ändå!Varanen wrote:Kommer J20 Superelit Södra ha 3 Kronobergslag nästa säsong? Surrealistiskt ätt länet gud glömde har ett ES-lag och två AS-lag + 3 lag i högsta J-serien i ett av världens bästa hockeyländer. Kanada släng er i väggen. Kronoberg is the place to be if you love hockey!
Tackar för infon. Behövs det verkligen en egen MV-tränare på J-sidan? Räcker det inte med en i klubben?
[ironi]Visst är det kul att se hur stolt hela föreningen är för denna chans att spela i SuperElit. Gå gärna in och läs artikeln på Lakers hemsida där de poänterar hur viktigt detta är för hela kärnverksamheten [/ironi]
Uppmärksammat av stora delar i hockeysverige men i klubben "skiter" man i det. Viktigare med logotyper och marknadschefer....
Uppmärksammat av stora delar i hockeysverige men i klubben "skiter" man i det. Viktigare med logotyper och marknadschefer....
På vilket sätt "skiter" klubben i det?
Grundar du det enbart på att det inte har kommit en artikel om det?
Som jag läser artikeln i SMP så fick VLH slita en del för att få en plats. Men du kanske sitter på mer information.
Grundar du det enbart på att det inte har kommit en artikel om det?
Som jag läser artikeln i SMP så fick VLH slita en del för att få en plats. Men du kanske sitter på mer information.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Fan vad gott! Viktigt att ha kvar sina egna produkter inom klubben! Så inte alla våra talanger sticker till andra elitserieklubbar. Det är så jäkla viktigt att vi fått ett J20 SuperElitlag nu kommer göra otroligt mycket för den fortsatta satsningen på ungdomssidan!
För alltid Lakej!
-
- c/o LL´s Forum
Ursäkta Svartis, men jag ändrade lite i ditt inlägg och la till URL-funktionen. Länkarna blir liksom lite bättre om ni använder detta!! 

Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

För alltid Lakej!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Nä där har ni fel Finna bara EN Basse Magnusson !!!
men riktigt roligt att de är spelare på g in på J- Fronten !
ryktas tydligen om
Erik Gantz och Erik Blomgren med !
roligt att Killarna VILL spela för Lakers !
men riktigt roligt att de är spelare på g in på J- Fronten !
ryktas tydligen om
Erik Gantz och Erik Blomgren med !

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Så var han klar. Även Isak Ahrling som spelade med Modo A-laget 8 matcher är klar.
Ingen av dom fick kontrakt av Modo.
Här finns det ett litet klipp där Ahrling slåss med en LHC- Idiot
http://www.youtube.com/watch?v=mbbnTmgED6Y
Ingen av dom fick kontrakt av Modo.
Här finns det ett litet klipp där Ahrling slåss med en LHC- Idiot
http://www.youtube.com/watch?v=mbbnTmgED6Y
-
härligt och riktigt roligt att killarna verkligen VILL lira för oss ! 

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- c/o LL´s Forum
Verkar som att du tycker det är riktigt roligt att dom VILL spela för oss Coffe 

Den som inte sjunger är taifare!!!
-
Backen Tobias Ställborn från Linköping klar för J-20 laget.