Efterlysning!!!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Efterlysning!!!!
Vill efterlysa två stycken motorcross !! 1 st ktm250cc 2007 ,1 st Kawasaki 250cc 2007 båda stals natten den 20/7 i Skäggalösa 2,4 mil söder om Växjö ,Båda vara i mkt välvårdade, håll ögon&öron öppna tack ! mvh Mange 070-5402012
Lakej#4
Re: Efterlysning!!!!
vad faaan är det för idioter stjäl från andra, ett nackaskott borde vara på plats.
hoppas du återfår dina hojjar.
hoppas du återfår dina hojjar.
Skaffa dig en blodig rottweiler, så lär dom få krypa hem efter hundrackarn bitit av deras två ben!
Fyfan för tjyvar!!
Fyfan för tjyvar!!
Mange: Vad är det för färg på hojarna?
KTM'en är förmodligen orange, Kawasakin förmodligen grön.Ericsson wrote:Mange: Vad är det för färg på hojarna?
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Är det inte suspekt att Etnoj känner till det... hmm 
Har utlyst en efterlysning bland mina hoj-åkar-vänner som inte är hockeynördar!

Har utlyst en efterlysning bland mina hoj-åkar-vänner som inte är hockeynördar!
Thats Mr. Ratscore to you..!
Här kommer bilder på dom stulna Crossarna ....
- Attachments
-
- cross2.jpg
- (2.64 KiB) Downloaded 343 times
-
- cross1.jpg
- (2.67 KiB) Downloaded 343 times
Lakej#4
Etnoj wrote:KTM'en är förmodligen orange, Kawasakin förmodligen grön.Ericsson wrote:Mange: Vad är det för färg på hojarna?

Växjö: Europas Orangeaste Stad
Kawasaki är alltid gröna, och KTM alltid orangea. Kör själv cross såKalleB wrote:Etnoj wrote:KTM'en är förmodligen orange, Kawasakin förmodligen grön.Ericsson wrote:Mange: Vad är det för färg på hojarna?
![]()

[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]