![clappy :clappy:](./images/smilies/icon_clappy.gif)
Frölunda - Växjö öppnar Elitserien 2011-2012 den 13 septembe
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Frölunda - Växjö öppnar Elitserien 2011-2012 den 13 sept
Eller så kör vi en white-out ala ängelholm och tar av oss tröjorna ![clappy :clappy:](./images/smilies/icon_clappy.gif)
![clappy :clappy:](./images/smilies/icon_clappy.gif)
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Du.., ja visar inte upp min håriga apliknande bringa.. kan ju få en o annan o få hjärtstopp i arenan ffs! ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- c/o LL´s Forum
Det finns Gillette - The best a man can get!Ericsson wrote:Du.., ja visar inte upp min håriga apliknande bringa.. kan ju få en o annan o få hjärtstopp i arenan ffs!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mig utan hår på bröst/mage o inge skägg/mustach.. Fan då ser jag ju ut som en 13 åring snoryngel igen.. nej tack ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Män har hår på bröstet, så ere bah!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Män har hår på bröstet, så ere bah!
var stolt då å visa upp din HAIRY bringa hahahahyaha
"Skrevs av friberg after 8 tequila shots, 1 bottle of 40% vodka, 3 strong beers and 1 bag-in-box wine...."
Alltså Shit. Ni kommer säkert tycka att jag är bitter. Men låt så va. Här sitter man i semestern och har hockey abstinens. Och man vrider och vänder på varje lite sten på forumet som handlar om lakers och diverse rykten och värvningar. Och när man äntligen går in på LL:s forum och ser att det lyser på ett ämne. Så går man in och läser om håriga bringor. Wtf ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kom igen. Ge mig lite hockey porr. Ingen jävla bög porr hehe![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Men det kanske bara är jag som längtar till säsongen. Eller vad vet jag. Oavsett. Så är premiären den viktigaste matchen i lakers historia
Hela hockeysverige kommer att rikta sina ögon mot öppningsmatchen mellan Frölunda och vårt kära Lakers. Inte bara för att vi är den enda matchen, inte bara för kallios återkomst, inte bara för att vi är den mest intressantaste nykomlingen någonsin. Utan mest för att LL äntligen kommer visa övriga supporter Sverige vilka som är störst, bäst och vackrast. Vilka som kommer dominera supporterkulturen i Sverige framöver. Vi kommer att leva ett sånt sjukt jävla liv på läktaren. Att Frölunda fansen, och övriga kommer tappa hakan ner till fotknölarna. Tagga nu för fan alla lakejer. Skit i er skit semester. För vad är den i jämförelse med att få stå på läktaren i Scandinavium och sjunga ut sin kärlek till vårt lag. Att få tillbringa sena eftermiddagar och kvällar i Vida Arena och umgås med likasinnade lakers nördar, och dricka några kalla i väntan på seger.
Så alla systrar och bröder. Slut upp, Tagga till. Så att när dagen kommer. Dagen då du, jag och alla andra lakejer står där på läktaren och domaren blåser igång matchen. Då ska vi sjunga utav bara helvete. Balkarna ska svaja i arenan. Mäktigt är det enda ordet som ska finnas på allas läppar
Väl mött den 13 sep
Kom igen. Ge mig lite hockey porr. Ingen jävla bög porr hehe
Men det kanske bara är jag som längtar till säsongen. Eller vad vet jag. Oavsett. Så är premiären den viktigaste matchen i lakers historia
Hela hockeysverige kommer att rikta sina ögon mot öppningsmatchen mellan Frölunda och vårt kära Lakers. Inte bara för att vi är den enda matchen, inte bara för kallios återkomst, inte bara för att vi är den mest intressantaste nykomlingen någonsin. Utan mest för att LL äntligen kommer visa övriga supporter Sverige vilka som är störst, bäst och vackrast. Vilka som kommer dominera supporterkulturen i Sverige framöver. Vi kommer att leva ett sånt sjukt jävla liv på läktaren. Att Frölunda fansen, och övriga kommer tappa hakan ner till fotknölarna. Tagga nu för fan alla lakejer. Skit i er skit semester. För vad är den i jämförelse med att få stå på läktaren i Scandinavium och sjunga ut sin kärlek till vårt lag. Att få tillbringa sena eftermiddagar och kvällar i Vida Arena och umgås med likasinnade lakers nördar, och dricka några kalla i väntan på seger.
Så alla systrar och bröder. Slut upp, Tagga till. Så att när dagen kommer. Dagen då du, jag och alla andra lakejer står där på läktaren och domaren blåser igång matchen. Då ska vi sjunga utav bara helvete. Balkarna ska svaja i arenan. Mäktigt är det enda ordet som ska finnas på allas läppar
Väl mött den 13 sep
I always tell the truth, even when i lie
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Teddy: Det är väl just det som är problemet. Att vi går alla här och väntar av abstinensen att vi inte har något nyttigt kvar o säga. Vad är det mer i Silly Season väg att visa upp eller förklara?
Vi vet att Kallio flyttade hit förra veckan och gjort sig bekant av Växjö, vi vet att dom börjar isträningen den 1 Augusti, vi vet att det är deras sista "lediga vecka" kvar att träna på egen hand innan isträningarna börjar.
Men det är ändå dock 50 dagar kvar till första Elitserie-matchen, vad mer kan vi göra?![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bög-Porr av o ha en hårig bringa? Haha, var glad att jag inte sätter på mig en mankini på premiärmatchen då ...![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vi vet att Kallio flyttade hit förra veckan och gjort sig bekant av Växjö, vi vet att dom börjar isträningen den 1 Augusti, vi vet att det är deras sista "lediga vecka" kvar att träna på egen hand innan isträningarna börjar.
Men det är ändå dock 50 dagar kvar till första Elitserie-matchen, vad mer kan vi göra?
Bög-Porr av o ha en hårig bringa? Haha, var glad att jag inte sätter på mig en mankini på premiärmatchen då ...
Endast 45 platser kvar till den historiska premiären i Scandinavium den 13 september. Just nu 468 Lakejer anmälda till denna resa!!!!! Ni som väntar och tvekar, nu börjar det bli knapert. ANMÄL DIG!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
är, me det som är, så är det
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Då var det Fullbokat i bussarna
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Häftigt!!
Vore kul om de som planerar att ta sig dit för egen maskin skriver en rad här så att vi kan fortsätta att räkna på hur många vi kommer bli i GBG
.
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Vore kul om de som planerar att ta sig dit för egen maskin skriver en rad här så att vi kan fortsätta att räkna på hur många vi kommer bli i GBG
wohooo vad underbart roligt det ska bli, sen kan man ju börja undra hur många som kommer bila upp själva ?
Då är det bara att börja räkna ned de FYRTIOSJU dagarnaKlonis wrote:Då var det Fullbokat i bussarna
Vilket tryck det kommer att bli!!!! ![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Helt galet!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Drygt 1 1/2 månad innan säljer vi slut på denna resa. Det är fan i mig stort!!!! Hoppas ändå folk som inte anmält sig ändå gör det, för givetvis kommer det bli många avhopp utmed denna tid fram till den 13/9. Så Klonis sitter säkert på en reservlista!!
Att göra det under pågående semestertider och med så lång framförhållning är inget annat än helt fantastiskt!! Lika fantastiskt skulle det vara om alla nu inhandlade vars en O R A N G E t-shirt för värsta knall-effekten på Lakejernas inmutade revir i arenan.PutteA wrote:Drygt 1 1/2 månad innan säljer vi slut på denna resa. Det är fan i mig stort!!!! Hoppas ändå folk som inte anmält sig ändå gör det, för givetvis kommer det bli många avhopp utmed denna tid fram till den 13/9. Så Klonis sitter säkert på en reservlista!!
Ut på sommar-rean och fynda en tröja bums
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Orange T-shirt redan inhandlad (och dito kallingar
) hehehe
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
HOCKEY åt folket !!!
Helt fantastiskt detta.
Som sagt. Se nu till att inhandla en helorangea tröja eller t-shirt.
För nu ska hela Scandinavium explodera i en enda stor apelsinbomb och sång.
Sträck på er alla inblandade.![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Som sagt. Se nu till att inhandla en helorangea tröja eller t-shirt.
För nu ska hela Scandinavium explodera i en enda stor apelsinbomb och sång.
Sträck på er alla inblandade.
För er som kan tänka er att lägga nån hundralapp på en t-shirt kan jag rekommendera Spreadshirt.se. Här kan ni designa er oranga premiär t-shirt själva med text och även motiv. Välj bara "Designa själv" upp i flikmenyn!! Dela gärna med er av era kreationer!! Jag tänker nog göra detta tror jag!! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Som jag har skrivit här innan så kan vi få köpa tröjor av tc tryck för 25 kr ink tryck.
Nya game jersey´s borde väl finnas att köpa snart?. Lakejerna borde väl kunna få till ett bra pris på 513st orange jersey´s från Lakers ?
Någon som har kontakt med klubbledningen och kan kolla ?
Någon som har kontakt med klubbledningen och kan kolla ?
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
25 :-/tröje med tryck var väll om vi beställde Alla 500 tröjorna antar jag va ?
vi kommer inte att köpa in några tröjor till detta utan vi uppmanar ALLA som ska dit att fixa sin egna tröja och sedan ta med den helt enkelt.
Lakers kommer inte bekosta några tröjor till denna premiären...
vi kommer inte att köpa in några tröjor till detta utan vi uppmanar ALLA som ska dit att fixa sin egna tröja och sedan ta med den helt enkelt.
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Men om vi hittar en sponsor då? 15000 kr. Inte så farligt dyrt. För det får sponsorn sitt företagsnamn tryckt på t-shirtens baksida. Tex den historiska elitseriepremiären Frölunda-Lakers 13/9-11 sponsrad av (företagsnamnet) Dessutom kan man ju erbjuda bussreklam. Alltså lägga ut flyers i bussarna från företaget. Samt sätta upp namnet på hemsidan. Ganska mycket för 15000 kr. Finns säkert något företag som tycker att det kan vara värt det. Ska personligen kolla runt lite bland mina kontakter. Kan ju uppmana alla andra som känner någon, att även prata med dom.
-
Kolla upp det om du känner att du hinner. Styrelsen har inte tiden att lägga på detta tyvär, det är massa annat som kommer ivägen. sedan blir det mer arbete när vi kommer till hanteringen av tröjorna sedan. blir liksom lite krabbigt. därför har vi uppmanat ALLA till att ta med sig en egen orange t-shirt !!
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Jag kan ta hand om det och kolla det. Och alla som känner någon som är villig att hjälpa till, eller känner en sponsor som vill ställa upp. Kan ju PM:a mig. Ska försöka fixa detta.
Ja jag tror att det är 25 kr / tröja om vi beställde 500 st. Men samtidigt kan nog priset vara detsamma om man beställer närmare 300 tröjor men då kan jag tycka att effekten på det hela försvinner. För att det skall bli en grym inramning med ett orange hav så skall ju ALLA ha orange tröja.Coffe #800 wrote:25 :-/tröje med tryck var väll om vi beställde Alla 500 tröjorna antar jag va ?
-
Visst e det så martin. men som sagt vi har inte tiden och orken att ta tag i detta tyvär och blir vi inte av med alla tröjorna så har vi kanske en massa tröjor över med andra ord en massa pengar som bara försvinner... det är ändå 12500 :- de handlar om... mycket pengar... så tyvär
nu e de bara hoppas att malmström kommer fram till något här ! ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- Forumentusiast
Nu vet jag mkt väl att ni vill gå er egen väg å skiter fullständigt i vad andra tycker, men att sälja er redan första dagen i er elitseriehistoria är väl lite väl :p. Finns dock supportrar som är värre, host Frölunda host.teddy wrote:Men om vi hittar en sponsor då? 15000 kr. Inte så farligt dyrt. För det får sponsorn sitt företagsnamn tryckt på t-shirtens baksida. Tex den historiska elitseriepremiären Frölunda-Lakers 13/9-11 sponsrad av (företagsnamnet) Dessutom kan man ju erbjuda bussreklam. Alltså lägga ut flyers i bussarna från företaget. Samt sätta upp namnet på hemsidan. Ganska mycket för 15000 kr. Finns säkert något företag som tycker att det kan vara värt det. Ska personligen kolla runt lite bland mina kontakter. Kan ju uppmana alla andra som känner någon, att även prata med dom.
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Det är bra Teddy, om du orkar köra detta race. Tänk dig för lite bara.Eftersom LL bestämt att uppmana alla till att köpa en egen t-shirt innebär det att:
1. LL kommer inte att ligga ute med några pengar i detta.
2. Du eller någon får ta hand om och distribuera dessa t-shirtar.
3. LL tar inga ekonomiska förluster för utebliven tröjförsäljning.
Detta gör vi inte för att vi inte vill eller orkar på nått sätt utan det är brist på tid och utrymme precis som Coffe påpekar. Hela styrelsen är tungt belastad med oerhört mycket inför säsongen. Just nu har många av oss semester, och sen börjar vi jobba. Så vi kom helt enkelt fram till att det smidigaste sättet att få ett oranget hav i Scandinavium den 13:e är att uppmana samtliga att själva inköpa en tröja. Vi beklagar detta, men vi har en del erfarenhet av vad det krävs att köra en sån här sak och vet att det krävs resurser. Men vi hindrar ingen som vill dra i det!!
1. LL kommer inte att ligga ute med några pengar i detta.
2. Du eller någon får ta hand om och distribuera dessa t-shirtar.
3. LL tar inga ekonomiska förluster för utebliven tröjförsäljning.
Detta gör vi inte för att vi inte vill eller orkar på nått sätt utan det är brist på tid och utrymme precis som Coffe påpekar. Hela styrelsen är tungt belastad med oerhört mycket inför säsongen. Just nu har många av oss semester, och sen börjar vi jobba. Så vi kom helt enkelt fram till att det smidigaste sättet att få ett oranget hav i Scandinavium den 13:e är att uppmana samtliga att själva inköpa en tröja. Vi beklagar detta, men vi har en del erfarenhet av vad det krävs att köra en sån här sak och vet att det krävs resurser. Men vi hindrar ingen som vill dra i det!!
Härligt att det redan är fullt ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[size=150][b]HOCKEY ÄR TOKSKOJ[/b][/size]
Själv kommer jag dela ut ballonger! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.bodega.se/festartiklar/ballo ... range.html
En till varje kotte.. Några fler som kan tänka sig o köpa nåt paket? =)
http://www.bodega.se/festartiklar/ballo ... range.html
En till varje kotte.. Några fler som kan tänka sig o köpa nåt paket? =)
Glöm heller inte bort ang sponsring av t-shirts att det är Direktsändning av denna match.
Kanske går lättare att -övertala- dom då?