Detta kommer att bli en riktigt tuff uppgift! Men i detta slag som Lakers är idag så skulle dem piska Färjestad i 5 av 5 matcher! Vilket ruggigt go det är i laget! Det är på gång att skrivas historia. Vilken ynnerst att få uppleva detta Jag är så stolt över våra hockeykrigare
Huskil wrote:Detta kommer att bli en riktigt tuff uppgift! Men i detta slag som Lakers är idag så skulle dem piska Färjestad i 5 av 5 matcher! Vilket ruggigt go det är i laget! Det är på gång att skrivas historia. Vilken ynnerst att få uppleva detta Jag är så stolt över våra hockeykrigare
Enligt alla gnagare hade ju AIK världens bästa lag, och enligt media världens bästa målvakt.
9-0 i matcher till oss mot AIK den här säsongen känns ganska bra. Men även jag tror att ni faktiskt skulle ge oss mer match än va AIK gjorde. Nästan pinsamt det spel de visade upp i semifinalen. Första matchen hade de på 55 minuter skjutit 10 skott mot oss
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Jaha krigare då är det snart dags för avfärd. Fan va skönt det kommer bli att bara få komma iväg. Glöm nu för fan inte att sjunga upp rejält i bussarna. LL-krigare på väg. Whatch out!!!
SITTER NU Å LADDAR INFÖR EN HEJDUNDRANDE FEST IDAG OCH KL ÄR NU 07.00 SÅ FÖRBEREDELSERNA ÄR I GÅNG , LAKERSTRÖJJA OCH HALSDUK SAMT KEPSEN MEN JA HAR ETT DILEMMA HM VILKEN TRÖJA SKA JA HA MED MIG DEN 1A TRÖJAN FRÅN 97 EL EN AV DE SENARE SLAGENA HM EN KNIVIG FRÅGA. EN KUDDE SÅ MAN KAN VILA LITE Å NÅGRA 2.8 PILSNER FÅR MAN VÄL HA MED SIG PÅ RESAN ,TYVÄRR INGET STARKARE DÅ MAN SKA KÖRA NÄR VI ÅTERVÄNDER TILL VÄXJÖ. PENGAR TILL RESAN KAN VARA BRA OCH ETT DJÄVLIGT STORT LEENDE FÖR RÖSTEN ÄR TOTALFÖRSTÖRD SEN I ONSDAGS MATCHEN MEN MAN FÅR FÖRSÖKA ÄNDÅ. VÄL MÖTT PÅ BUSSARNA ALLIHOPA SÅ NU SÄGER JA ER DETTA
Ska inte neka till att timmeen 16.00 i dag är något man har sett fram emot. Att äntligen få visa vem som är bäst när det gäller. Upptaggningen har pågått en stund nu, och kommer att fortsätta i bilen mot Närke med denna låt ett antal gånger http://www.youtube.com/watch?v=6ZqsOYywpJA.
Det är väl tydligt vilka låten är tillägnad. Tycker den är perfekt att tagga med !
För om Ni tappar modet och faller ner på knä,kan Ni vila här hos oss,som en klippa i stormen att luta er mot,för vi sviker aldrig er.
Vi ska följa er genom eld och vatten,över land och hav,VI ska älska er tills hjärtat slutar slå,från det högsta berg,till det djupaste av Smålands skogar ska vi gå,genom tid och rum,Ja, alla våra dagar ska NI få......VLH ♥
Ett stort jävla lycka till till alla lakejer och Växjö Lakers idag!!
Vet precis hur ni supportrar känner er idag då man som troja supporter har varit i ett sånt här läge ett antal gånger men likt förbannat har det alltid skitit sig! Var själv på plats uppe i Södertälje på 90-talet tillsammans med 1000 troja suppotrar när ví kunde säkra en elitserieplats om vi bara tog en poäng. Dock blev det förlust med 4-1 och ingen elitserie..
Tack röd-vit. Jag är livrädd över att det fortfarande kan skita sig. Det måste ha känt hemskt när ni missade platsen. Jag minns själv det här tillfället du pratar om.
Aaaahhh, jadå så var middagen avslutad på Dinners i Ödeshög. Pytten och eldvattnet satt som kniven i en bonde. Ni som inte är med missar verkligen något. Nu mot Örebro och ELITSERIEN - SKÅÅÅL!!!