Sundsvall-VLH 23/2
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sundsvall-VLH 23/2
Då ska vi se,ett lag som spelar med kniven mot strupen och ett lag som kan koppla av och spela ut?
7-0 eller 0-7?
7-0 eller 0-7?
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Re: Sundsvall-VLH 23/2
1-0 i så fall.
Vi vill ju inte bli förnedrade av Sundsvall.
Nej, vinst i Sundsvall så är seriesegern också ohotad. Det vore kul, samtidigt är det viktigt att ha en vinnande trend med sin in i pausen innan KS
Vad beträffar ingenstans så tycker jag vi köper upp dom ifall dom klarar sig. Sen kan vi nedmontera skiten och sälja inventarierna på den årliga auktionen i Knäckebrödhult.

Nej, vinst i Sundsvall så är seriesegern också ohotad. Det vore kul, samtidigt är det viktigt att ha en vinnande trend med sin in i pausen innan KS

Vad beträffar ingenstans så tycker jag vi köper upp dom ifall dom klarar sig. Sen kan vi nedmontera skiten och sälja inventarierna på den årliga auktionen i Knäckebrödhult.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Ser självklart att vi helst vinner på onsdag så man får njuta av seriesegern. Men jag kommer inte gråta floder om vi får stryk. Jag vet i fan om jag inte rentav kommer njuta lite vid torsk också?
När det gäller laget från ingenstans så kan man alltid göra som Marcus Leifby sa efter TAIFs torsk mot Troja.
"Förlorar man med 2-7 hemma mot tabelljumbon borde man smälta isen, ge hela klubbkassan till Obol och bränna ner det som återstår."

När det gäller laget från ingenstans så kan man alltid göra som Marcus Leifby sa efter TAIFs torsk mot Troja.
"Förlorar man med 2-7 hemma mot tabelljumbon borde man smälta isen, ge hela klubbkassan till Obol och bränna ner det som återstår."

Last edited by Fredrik R on 21 February 2011, 10:35, edited 1 time in total.
Problemet med det är väl att det inte finns EN RENDA PERSON,vare sig spelare eller ledare, som vi skulle vilja ha ens om vi fick dem?
Det är bättre att låta skiten självdö!
En underskattning mot Sundsvall hade ju suttit fint! Sen kan vi komma in i vinnarflyytet i de sista matcherna igen!
Det är bättre att låta skiten självdö!
En underskattning mot Sundsvall hade ju suttit fint! Sen kan vi komma in i vinnarflyytet i de sista matcherna igen!
Ska bli mycket intressant att se vilken inställning man har i denna match. Kompetensen och viljan hoppas jag finns där. Vore synd om "Fimpen" m. fl. väldigt heta skulle svalna av helt plötsligt.
Last edited by Jimpan on 22 February 2011, 20:14, edited 1 time in total.
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
-
- c/o LL´s Forum
Är det bara jag som tycker det snackas way to much tajf inne på vårt forum? Dom dyker ju upp fan i varenda tråd snart. Dom själva har ju i stort sett lämnat forumet pga deras usla säsong men vi lyckas hålla dom vid liv här. Börjar bli lika drygt och uttjatat som vi tycker deras dravvel om köpelag har varit/är.
Heja Lakers! Krossa Sundsvall och gå för serieseger.
Heja Lakers! Krossa Sundsvall och gå för serieseger.
Last edited by Talismanen on 21 February 2011, 15:39, edited 1 time in total.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Ja nu går vi för seriesegern och 200 gjorda mål full fart framåt!!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
En viktig match för Sundsvall. Jag vet inte vad jag hoppas på nu när vi är hemma i KS. Jag ser gärna att laget som inte finns, spelar i en lägre serie än de som finns.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Självklart hoppas man att Växjö vinner med 20-0 så att man vinner serien och spräcker 200e målet!
Japp, hoppas jag med. Serieseger som gäller nu. Skiter fullständigt i TAIF eller Sundsvall. Har vi lett serien i stort sätt hela säsongen ska vi faaan vinna den me!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Håller inte med.
Vi kan säkra seriesergern hemma mot västerås ist
Vi kan säkra seriesergern hemma mot västerås ist

Snart nära dig...en ny hall
Nope, håller inte med här. VLH ska vinna alla sina matcher. Vi ska krossa allt motstånd och komma med en grym vinnartrend till KS. Jag skiter i var TAIF spelar nästa säsong. Faan, vi lägger ju mer energi på laget från ingenstans än laget i vårt hjärta. Skit i dom nu.
Så är det med det, som det

Bort med troif!
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
PutteA wrote:Nope, håller inte med här. VLH ska vinna alla sina matcher. Vi ska krossa allt motstånd och komma med en grym vinnartrend till KS. Jag skiter i var TAIF spelar nästa säsong. Faan, vi lägger ju mer energi på laget från ingenstans än laget i vårt hjärta. Skit i dom nu.

PutteA wrote:Nope, håller inte med här. VLH ska vinna alla sina matcher. Vi ska krossa allt motstånd och komma med en grym vinnartrend till KS. Jag skiter i var TAIF spelar nästa säsong. Faan, vi lägger ju mer energi på laget från ingenstans än laget i vårt hjärta. Skit i dom nu.

LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Ja att vika ner sig för att man är klar kan väl knappast vara ett alternativ? Jag vill se Lakers trimma sig i grym vinnarform till Kvalserien där jag sen vill se spelarna offra kroppsdelar för att vinna sina matcher!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Nu när vi är klara vill jag ha bort kronobergslagen som skämmer ut vårt län 

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Passa dig Malul. Efter så mycket skit som du skrivit om TAIF i denna tråden så lär du snart få dig en tillrättavisning av Etnoj.
Säga vad man vill om Sundsvall men de har gjort det jävligt bra iår. De förtjänar sin plats i HA.
Seriesegern kan vi säkra på fredag om vi inte skulle vinna imorgon.

Själv håller jag med dig Malul och serra, hagawaga, Räven och säkert många fler. Bort med skiten som inte tillför serien något.Etnoj skrev: Ärligt talat Fredrik. 90% av dina poster handlar om hur dåliga Taif är, men tröttnar du aldrig? Känns så fruktansvärt enformigt att läsa. Visst, jag vill själv inget hellre än att Taif ska åka ner också. Men jag skriver det inte i varenda post, någon måtta får det vara tycker jag.
Säga vad man vill om Sundsvall men de har gjort det jävligt bra iår. De förtjänar sin plats i HA.
Seriesegern kan vi säkra på fredag om vi inte skulle vinna imorgon.
Naturligtvis ska vi spela för seger, låt de andra lagen göra upp själva om sina platser.
Och spela Soares varannat byte och ge honom en fri roll att gå för vinst av poängligan.
Och spela Soares varannat byte och ge honom en fri roll att gå för vinst av poängligan.
Växjö Lakers, vinner mot alla!
Bryr mig inte heller om nåt annat än Lakers,låt oss förlora i Sundsvall o sen vinna resten 

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Nä men du kan ju i ärlighetens namn inte säga att Sundsvall tillför nått Fredrik R?
Jag håller med dig FredrikR att Sundsvall som de flesta trodde skulle placera sig sist i tabellen redan från start, lyckats göra något betydligt bättre. De är fortfarande mycket lömska på hemmaplan och eftersom jag inte tror att vi går för fullt och kanske till och med vilar någon spelare som har skavanker, så kan det bli poängförlust för vår del.
Jag hörde att Soares går på sprutor, så jag tippar därför att han inte är med imorgon.
Jag hörde att Soares går på sprutor, så jag tippar därför att han inte är med imorgon.
-
- c/o LL´s Forum
Jag fick höra att Soares fick en lårkaka efter Open-ice tacklingen han fick från en Malmöspelare! Tror det var Malmöspelarens knä som träffade insidan låret på honom, därför tog han en spruta och fullföljde matchen...
Kan sitta på fel fakta dock!
Kan sitta på fel fakta dock!
Ok Svartvadet, då är det väl ganska troligt att han vilar, när det inte är någon livsviktigt match precis.
Jag förväntar mig att få se ett hungrigt lag i morgon, toktaggade. Skulle inte vilja harva 80 mil x 2 för en förlust. Att sen motståndarna har flyt på hemmais vet vi sen innan, men vi har styrka, kompetens och viljan 

Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
-
- Forumdemon
sundsvall tillför mer än vad taif gör. sundsvall behövs i allsvenskan.
"fest med lakers lakejer;)"
Oscar i målet idag.
Fredag: Krizan.
Oscar därefter
Krizan står sista.
Så har Janne sagt de..
Jag tror på en 3-2, 4-3 seger för hemmalaget idag. Tyvärr så har Sundsvall enormt mycket mer att spela om.
Fredag: Krizan.
Oscar därefter
Krizan står sista.
Så har Janne sagt de..

Jag tror på en 3-2, 4-3 seger för hemmalaget idag. Tyvärr så har Sundsvall enormt mycket mer att spela om.
Dagens morötter:
* 2 pinnar till så är seriesegern vår. Lika bra att ta dom med hem redan i dag!
* Hur kul är det att åka 160 mil till ingen nytta?
* Sundsvall är desperata och blir svårslagna hemma. Men det fanns väl bara ett spöke? Bevisa det!
* Poängligan är inte avgjord. Spelar Soares så kan en utmaning vara att servera honom!!
KÖR FÖR FULLT LAKERS! Träna får ni göra tillräckligt ändå.
3-3 som går till straffar. Krizan kör da capo
* 2 pinnar till så är seriesegern vår. Lika bra att ta dom med hem redan i dag!
* Hur kul är det att åka 160 mil till ingen nytta?
* Sundsvall är desperata och blir svårslagna hemma. Men det fanns väl bara ett spöke? Bevisa det!
* Poängligan är inte avgjord. Spelar Soares så kan en utmaning vara att servera honom!!
KÖR FÖR FULLT LAKERS! Träna får ni göra tillräckligt ändå.
3-3 som går till straffar. Krizan kör da capo

Amen!Lillklonis wrote:sundsvall tillför mer än vad taif gör. sundsvall behövs i allsvenskan.

många vill troijf väl,jag med.jag vill att de ska vara topplag i ettan nästa säsong.
Sundsvall bör enligt spelets alla regler vara favoriter i denna match men samtidigt luktar det sudden lång väg.
Kan verkligen sluta helt hur som helst!

Sundsvall bör enligt spelets alla regler vara favoriter i denna match men samtidigt luktar det sudden lång väg.
Kan verkligen sluta helt hur som helst!
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ursäkta språket men ingen jävel i Allsvenskan bryr sig om Sundsvall, alla vill att de ska åka ur.Lillklonis wrote:sundsvall tillför mer än vad taif gör. sundsvall behövs i allsvenskan.
Uppenbarligen bryr sig VLH anhängare om TAIF med tanke på att de publikrikaste matcherna är just mot dom.
Blir besviken om VLH förlorar idag, detta skulle ge skitlaget Sundsvall en biljett till nästa års Allsvenskan.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Man vill ju inte missa Norrlands resan !!!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Låt björklöven ta Sundsvalls plats då?
Iofs är det inte helt 100 att vi spelar i Allsvenskan nästa säsong, men jag vill helst inte riskera något

Iofs är det inte helt 100 att vi spelar i Allsvenskan nästa säsong, men jag vill helst inte riskera något