Malmö-Lakers Mån 14/2
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malmö-Lakers Mån 14/2
Snart kan ni börja anmäla er till denna resan håll utkik på resefliken på startsidan
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Malmö-Lakers Mån 14/2
Nu är infon ute så nu kan ni börja och mailbomba oss med anmälningar
http://www.lakerslakejer.com/kommande_resor.html

Hoppas nu att det är många som hänger på och hejar på våra killar. Vi ska minsann bjuda upp till ett riktigt motstånd och visa att pengar inte är allt 

Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Lika bra att ni sätter igång o anmäler er redan nu ju fler som anmäler sig tidigt ju lättare är det att få me dom där som är i valet och kvalet
Trots en tung match ikväll mot IKO se till att ni bokar er till Malmöresan kan vara sista resan i grundserien alltid lika kul att slå hökarna anmäl dig nu så vi blir en buss

Last edited by Fredrik R on 10 February 2011, 19:01, edited 1 time in total.
Haha nu måste vi ju ha buss ner och sjunga sönder hökarna
Se till att anmäla er nu imorgon fredag kl 15 måste vi ge besked till Veoila om det blir buss eller ej och då måste vi vara minst 35 som har bokat sig
Kom igen nu http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.html
Kom igen nu http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.html
Kom igen nu alla. Häng med till malmö!
Har inte jag läst någonstans att ni fixade 13 bussar ner mot Malmö en gång? 

Jag ska åka iallafall.alfax wrote:Ska Pigge och du åka??

http://www.youtube.com/watch?v=EjsFstX7Xg0Ericsson wrote:Har inte jag läst någonstans att ni fixade 13 bussar ner mot Malmö en gång?
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Inte 13 men nästan!!Ericsson wrote:Har inte jag läst någonstans att ni fixade 13 bussar ner mot Malmö en gång?

Den 16 oktober 2005 rullade 12 st bussar in i centrala Malmö, destination Malmö Isstadion.
På bussarna fanns hela 690 lakejer, och vi sjöng sönder Malmö totalt. Förlorade dock matchen med hela 8-3, men kul hade vi!!
Mer busshistoria hittar man här.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Inte sugna på att se Lakers tvåla dit Malmö Live? Troligvis sista resan i grundserien så se till att boka dig nu
Dags att skjuta hökarna bort ifrån chansen att ta sig till Playoffserien och fullborda deras fiaskosäsong
Dags att skjuta hökarna bort ifrån chansen att ta sig till Playoffserien och fullborda deras fiaskosäsong
Bokad och klar.
Se till att ni får tummen ur nu.
Se till att ni får tummen ur nu.

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Nå, har det trillat in fler anmälningar så vi får iväg en buss på måndag?
om ja inte missminner mig så var vi betydligt fler än de 690 lakejer på plats då massa lakejer åkte bilar själva ner med eller?PutteA wrote:Inte 13 men nästan!!Ericsson wrote:Har inte jag läst någonstans att ni fixade 13 bussar ner mot Malmö en gång?
Den 16 oktober 2005 rullade 12 st bussar in i centrala Malmö, destination Malmö Isstadion.
På bussarna fanns hela 690 lakejer, och vi sjöng sönder Malmö totalt. Förlorade dock matchen med hela 8-3, men kul hade vi!!
Mer busshistoria hittar man här.
OCH JA FYFAAN VILKEN HÄRLIG RESA DET VAR HUUUUUHAAAAAAAAA
Fredrik R wrote:Nå, har det trillat in fler anmälningar så vi får iväg en buss på måndag?
29st just nu fattas minst 6st för att resan ska bli av
Då var vi 30 kom igen nu
Resesektionen har bestämt att bussen kommer att gå som planerat detta kommer nog att bli sista resan i grundserien så nästa resa blir inte förrän en ev KS o den börjar ju inte förrän om en månad
Så se till att ni åker med till Malmö nu 26 platser kvar saknar många självklara namn på bokningslistan
http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.html
Så se till att ni åker med till Malmö nu 26 platser kvar saknar många självklara namn på bokningslistan
Härligt. Alla till Malmö! 

Stort TACK för att ni fattat detta beslut Alltid skoj att vara i Malmö och se "live"

Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Går fortfarande bra att anmäla sig
Se till att hänga med nu!!
Se till att hänga med nu!!
Strålande väder och allt idag då passar ju en bussresa ner till Malmö bra väl? se till att anmäla dig nu gott om platser kvar
Sista resan i grundserien !!
Sista resan i grundserien !!
Hörde häromdagen ett illasinnat rykte om att Danmark tänker bli en stormakt igen.Så jag googlade och fann följande:
"Danmark tänker bli ny stormakt,fast det är lite hemligt.Läs ej(om du inte är dansk)"
Här kunde man läsa om hur Danmark känner av hur resten av världen nedmonterar sina militära åtaganden och helt enkelt passar på.Det hela har faktiskt pågått under en längre tid,och när raden av exempel hopade sig blev jag alldeles stum av förvånad.Alltså jag kunde prata men ingen var just då runtomkring mig.
Här fanns exempel på hur Danmark infiltrerade svenska klubbar först igenom en dansk tränare eller ännu bättre,danska spelare.Malmö och resten av Skånde och Blekinge är sedan början av 1900-talet danskt vilket vi iof haft våra aningar om.Nu har dock frukterna börjats plocka av de danska härjningarna och då främst inom fotbollen,danska tränare och spelare har kommit in underifrån och utarmat klubbarna som intet ont anande skickat sina bästa spelare till Malmö FF som både besitter gulden inom herr- och damfotbollen.Fansen följer med sina favoritspelare och går över till den mörka sidan efter nån månad på dansk mark.Det hela fortsätter just nu med bl a Växjö,där Roar Hansen(just det) har tagit över Öster.Snart kommer det skeppas iväg East Frontare till fronten.
Även inom musiken händer det grejer,Darude och Safri Duo fick många svenskar att åka till Köpenhamn och rave-a loss och efter det var det kört för den generationen,nu sitter de alla på danska pubar och brölar ut sin medelålderskris.
Inom svenskt musikliv har nu oxå en räd inletts iom Sanna Nielsen som ser oerhört oskuldsfull ut,men hon kommer att bröla "Och nu må vi bröööle" vid en eventuell seger i Eurovision song Contest.Vid vinst kommer såklart Malmö stå som värd..
Så tillbaka till kvällens match,Malmö IF hade den svenska hockeyn under sitt våld ett tag men som tur var hade Kung Carl Gustaf ett finger med i spelet och lyckades infiltrera in en svensk fältherre i MIF´s organisation.Peter Andersson lyckades förbruka allt kapital den danska staten pumpade in i MIF via den rödnäsade Percy Nilsson.Nilsson,som egentligen heter Percy Christien Nilsen,såg aldrig faran när Peter Andersson dök upp och där är räddningen för svensk hockey fram tills nu.Danskarna satte tidigt in Stenbäck som medial kraft inom svensk tv- och radio och trots lite motgångar har nu tillräckligt med pengar från Stureplan lossats för att återigen satsas inom Malmö IF.Peter Andersson belönades för sitt mod med att skickas till Örebro. Stenbäck har pumptat in det nya blodet in i MIF vilket kommer märkas fr o m nästa säsong.
Sverige har haft Danmarkshistorien under koll även fortsatt,Blomman har skickats till Danmark och lyckats mosa och härja med flertalet förstörda danska spelarkarriärer som följd.Även VLH fick ett stort uppdrag att skicka in en spion,dock räknade varken vi eller Svenska Hockeyförbundet med att Sami Tuominen skulle byta sida för en kasse öl,faktiskt redan första kvällen!!
Nåja,nu har de laddat om och det står och faller med kvällens match huruvida deras (och vårt) öde tar slut redan ikväll eller fortsätter.
Så Lakers,jag vet att ni läser detta,slå ut danskarna åt oss snälla!
"Danmark tänker bli ny stormakt,fast det är lite hemligt.Läs ej(om du inte är dansk)"
Här kunde man läsa om hur Danmark känner av hur resten av världen nedmonterar sina militära åtaganden och helt enkelt passar på.Det hela har faktiskt pågått under en längre tid,och när raden av exempel hopade sig blev jag alldeles stum av förvånad.Alltså jag kunde prata men ingen var just då runtomkring mig.
Här fanns exempel på hur Danmark infiltrerade svenska klubbar först igenom en dansk tränare eller ännu bättre,danska spelare.Malmö och resten av Skånde och Blekinge är sedan början av 1900-talet danskt vilket vi iof haft våra aningar om.Nu har dock frukterna börjats plocka av de danska härjningarna och då främst inom fotbollen,danska tränare och spelare har kommit in underifrån och utarmat klubbarna som intet ont anande skickat sina bästa spelare till Malmö FF som både besitter gulden inom herr- och damfotbollen.Fansen följer med sina favoritspelare och går över till den mörka sidan efter nån månad på dansk mark.Det hela fortsätter just nu med bl a Växjö,där Roar Hansen(just det) har tagit över Öster.Snart kommer det skeppas iväg East Frontare till fronten.
Även inom musiken händer det grejer,Darude och Safri Duo fick många svenskar att åka till Köpenhamn och rave-a loss och efter det var det kört för den generationen,nu sitter de alla på danska pubar och brölar ut sin medelålderskris.
Inom svenskt musikliv har nu oxå en räd inletts iom Sanna Nielsen som ser oerhört oskuldsfull ut,men hon kommer att bröla "Och nu må vi bröööle" vid en eventuell seger i Eurovision song Contest.Vid vinst kommer såklart Malmö stå som värd..
Så tillbaka till kvällens match,Malmö IF hade den svenska hockeyn under sitt våld ett tag men som tur var hade Kung Carl Gustaf ett finger med i spelet och lyckades infiltrera in en svensk fältherre i MIF´s organisation.Peter Andersson lyckades förbruka allt kapital den danska staten pumpade in i MIF via den rödnäsade Percy Nilsson.Nilsson,som egentligen heter Percy Christien Nilsen,såg aldrig faran när Peter Andersson dök upp och där är räddningen för svensk hockey fram tills nu.Danskarna satte tidigt in Stenbäck som medial kraft inom svensk tv- och radio och trots lite motgångar har nu tillräckligt med pengar från Stureplan lossats för att återigen satsas inom Malmö IF.Peter Andersson belönades för sitt mod med att skickas till Örebro. Stenbäck har pumptat in det nya blodet in i MIF vilket kommer märkas fr o m nästa säsong.
Sverige har haft Danmarkshistorien under koll även fortsatt,Blomman har skickats till Danmark och lyckats mosa och härja med flertalet förstörda danska spelarkarriärer som följd.Även VLH fick ett stort uppdrag att skicka in en spion,dock räknade varken vi eller Svenska Hockeyförbundet med att Sami Tuominen skulle byta sida för en kasse öl,faktiskt redan första kvällen!!
Nåja,nu har de laddat om och det står och faller med kvällens match huruvida deras (och vårt) öde tar slut redan ikväll eller fortsätter.
Så Lakers,jag vet att ni läser detta,slå ut danskarna åt oss snälla!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
vid närmare eftertanke hoppas jag Janne bänkar Oscar,Laudius och Hillding ikväll så vi slipper suspekta självmål och dylikt!
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Eftersom Laudius och Hillding är födda i ÄNGELHOLM och har RÖGLE som moderklubb så har jag väldigt svårt att se dom göra självmål mot Malmö 

Nja vi bör inte underskatta den rödvita dynamiten,Helsingborgs handbollslag denna säsong tränas av en...Dansk!!
Dom smyger sig sakta uppåt landet!
Dom smyger sig sakta uppåt landet!

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Väldigt roligt läsning!!!
Alla kommer ju ihåg Evertssons "Vi har för snäll publik" kommentar, undrar om han är nöjd nu?

Alla kommer ju ihåg Evertssons "Vi har för snäll publik" kommentar, undrar om han är nöjd nu?

hehe,kul svar på det där inlägget:
"Valle:
2011-01-29 16:04:34
Jag kan rekommendera alla här inne att besöka Lakers Lakejers forum. Där sitter sisådär 25 personer navelpillare och "diskuterar" hockey ned varandra. "Diskussionen" går till på följande sätt:
1. En person skriver skit om någon förening (9 gr av 10 handlar det om Taif)
2. Nästa person svarar omgående med: Hahaha, fy fan vad bra skrivet.
3. Dom andra 23 personerna svarar: Klockrent! Vilken jävla pajasförenign (felstavat).
Att Växjö leder serien och att man har seriens mest sevärda lag tycks dom tyvärr skita i. Inte EN enda av dom funderar över laguppställning, spelidé, skador etc inför egna lagets matcher. Nä, mycket viktigare då att komma med givande inlägg typ: Tagga till nu för fan! Öhöhööhööö, fy faaaaaaaaan vad jag är taggad! osv osv.
Patetiskt. "
Walle,inte trodde jag att du kände såhär..,
"Valle:
Jag kan rekommendera alla här inne att besöka Lakers Lakejers forum. Där sitter sisådär 25 personer navelpillare och "diskuterar" hockey ned varandra. "Diskussionen" går till på följande sätt:
3. Dom andra 23 personerna svarar: Klockrent! Vilken jävla pajasförenign (felstavat).
Att Växjö leder serien och att man har seriens mest sevärda lag tycks dom tyvärr skita i. Inte EN enda av dom funderar över laguppställning, spelidé, skador etc inför egna lagets matcher. Nä, mycket viktigare då att komma med givande inlägg typ: Tagga till nu för fan! Öhöhööhööö, fy faaaaaaaaan vad jag är taggad! osv osv.
Patetiskt. "

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Vem står i kvällMalul wrote:hehe,kul svar på det där inlägget:
"Valle:
Patetiskt. "
Tagga till nu för fan! Öhöhööhööö, fy faaaaaaaaan vad jag är taggad
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!