Det blir tufft. Som tidigare sagts så finns det inga på förhand lätta vinster i den här serien. Men kom hem med 3 poäng så att man kan komma till jobbet på tisdag med ett stort illmarigt leende!
Vad det gäller TAIF:s framfart i serien så hoppas jag att man slipper kvala. Minst pengar in då. Jag är helt överrens med Serra där.
Fruktansvärt töntigt och bedrövligt lakejer. Eller rättare sagt pinsamt. Funderar på allvar att gå ur lakejerna så som ni beter er. Att man inte åker fyra mil för att stötta sitt lag i hjärtat. Jag har köpt ståplats på neutral mark. När ilskan och hatet för en annan klubb blivit större än kärleken till sitt eget lag. Då har det fan i mig gått för långt. Att man ens funderar att ha poseidon öppet är bara bedrövligt. Varenda lakej ska ju vara i hangaren och skrika sönder fanskapet. Kanske tid och lägga ner föreningen om medlemmarna inte längre vill följa sitt lag i hjärtat längre. Varför ska vi sänka oss till samma låga nivå som inavels bönderna? Då är ju vi fan inte mycket bättre. Skärpning nu. Eller ska ni skita i och gå på Troja hemma med? Nu tar ni er i kragen och växer upp så ses vi alla i häststallet i morgon och skriker och kämpar för våra hjältar tills halsarna blöder. Ha TOKSKOJ som vi lakejer är kända för. allt var kanske inte bättre förr. Men lakejerna va det i alla fall. När man fortfarande älskade sitt lag
Jag håller med PutteA i det här fallet. Det var tillräckligt klantigt skött av TAIF sist, för att man inte ska skicka ner mer pengar och inte få ut det man betalar för grejen.
Jo Lalin, jag tror att du har helt rätt i det. Men det är ett önsketänkande från min sida. Så jag kan kanske hålla med om att det bästa är att de hamnar på pinnen över och inte får extra klirr i kassan. Men helst bort, så att jag slipper irritera mig på dem.
Räven wrote:Jag håller med PutteA i det här fallet. Det var tillräckligt klantigt skött av TAIF sist, för att man inte ska skicka ner mer pengar och inte få ut det man betalar för grejen.
Och???????? Skit i att köpa biljett på bortastå då. Köp på sittplats eller neutral ståplats istället
Japp, håller med. Hockey ska ses live, och sen är det lättare att påverka laget live än framför tv:n!!! Billig fika på Börjes har jag för mig! Syns där Pigge!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Sittplats är inte lätt att hitta biljetter på, men när jag köper en biljett, så vill jag kunna se isen och bägge målen. Inget i byggnationen ska vara så illa så att det är ivägen. Jag får se hur jag gör imorgon faktiskt. Det blir nog inget för min del, nu är det inte bara detta som är orsaken, jag hinnner troligen inte hem i tid.
Klart man är på plats och stöttar det lag man älskar,vi ses på neutral ståplats hockeykamrater
Att man inte ordnar organiserad resa har jag full förståelse efter vad som hände sist där endast en 10-del såg matchen på deras bortastå.
Vi ses på Börjes Putte.
Varför tjatar alla om att man inte ser? Nej det gör man kanske inte på bortastå. Så köp inte där då pajaser. Köp på neutral stå. Kan förstå att man kanske inte åker till Karlskoga eller Borås eller Örebro och kollar lakers. Men nu snackar vi för fan om Tengsryd. Förorten till herraväldet. Kan man inte ta sig dit. Då kan man fan inte kalla sig lakej. Det är inte Sundsvall borta vi snackar om. Och skippa skitsnacket om hur det va förra gången och att man inte såg bla bla bla bla. Köp inte biljett där då dumma jävlar. Köp där du kan se. Hade väll varit sjukt häftigt och förnedrande för tajf om bortastå va tomt och istället fullt med lakejer på vanliga stå.
teddy wrote:. Köp där du kan se. Hade väll varit sjukt häftigt och förnedrande för tajf om bortastå va tomt och istället fullt med lakejer på vanliga stå.
Om dom filmar oss äkta lakejer imorgon. Så ska jag fan visa fingret till alla töntar som sitter på poseidon och kollar matchen. Där avarterna, särarterna, svinen, idioterna och låtsas lakejerna sitter. Drömmen vore om folk vaknade upp, borstade till sig och hade stängt på poseidon imorgon. Vilket gör att folk inte får möjlighet att stanna hemma. Utan tar sitt pick och pack och bildar bilkaravan till bajs land. Som sagt. Jag har en dröm. Men med sådana särarter det verkar finnas i lakejerna så lär det väll förbli så. Just en dröm
Jag har biljett sedan två veckor tillbaka så jag kommer vara på plats. Men som sagt Börjes 17.30 ute i ingenstans imorgon. Be there! Sopa idiot bonnjävel, Tingsryd!
Last edited by Fredrik R on 30 January 2011, 12:05, edited 1 time in total.
Haha nästan. Bara sjukt förbannad på folk. Kan förstå om man jobbar eller på något sätt fått förhinder. Men de människor som verkligen kan se matchen. Men öppet säger att dom ska bojkotta den. Det är dom svinen jag inte klarar av. Vad vinner Lakers på det? Tror spelarna uppskattar vårt stöd på läktaren mer än en bojkott av att inte köpa några biljetter alls. Hyllan på Börjes imorgon. Vi ses då. I djupet bland systrar och bröder i nöd, dör hoppet och tron aldrig ut.
Haha. Ja att farsan bor i Tengsryd är bedrövligt. Imorgon är det släktkrig. Fortfarande har man djupa sår i själen från att blivit medtvingad på en del tajf matcher. Men man gick ju (90-talet) för kärleken till idrotten. Och för att se bajs få stryk såklart. Men nu är ordningen återställd. Alla har vi några skelett i garderoben
Teddy!
Nu tar du dig friheten att kalla oss som väljer att inte åka dit för: Pajasar,svin,avarter,särarter,idioter, låtsaslakejer och dumjävlar. Jag tror jag har stöttat VLH på betydligt mer bortamatcher än vad du har gjort. Alla måste väl få ha en egen vilja i detta fallet utan att du ska behöva förtala folk. Tycker faktiskt du är skyldig en ursäkt.
Att ha öppet på Poseidon är ju ett sätt för LL att samla ihop folket som ändå hade suttit hemma och sett matchen på sin dator. Det är upp till var och en hur man vill göra imorrn. Jag hade också hoppats på att vi kunde blivit uppåt en 50-100 lakejer imorrn, men nu är det som det är. Vi som är där få ge järnet, så är det. Alla som väljer att sitta på Poseidon och se matchen imorrn har sina skäl till de Teddy, och det får man acceptera utan en massa ordbajs. Nu stöttar vi laget till poäng imorrn både från Poseidon och Hangaren!!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Finns mycket jag skulle kunna be om ursäkt för. Men aldrig detta. Det är min åsikt. Och den står jag för. Kommer aldrig förstå att man väljer bort att åka till denna match. Att man hellre sitter hemma och tjurar än att stöda sitt lag. Tror ni verkligen att vlh eller spelarna uppskattar eran lilla kupp?
Håller med Teddy, fast jag åker visserligen inte på många bortamatcher själv så är väl inte den rätta att uttala mig. Men det är ju inget roligt att man ska bojkotta varandras arenor, då kommer det fortsätta in i nästa säsong. Hur kul är det? Derby ska vara fest. Allvarlig fest . Men i och för sig, alla TAIF:are kommer dock vilja besöka Vida Arena nästa säsong . Men, det handlar om att stötta sitt lag, även om det lär vara en del lakejer där ändå hoppas jag.
OK!
Då är vi som väljer att inte åka dit:Pajasar,svin,avarter,särarter,idioter,låtsaslakejer och dumjävlar och ni andra riktiga lakejer som alltid stöttar sitt lag? Kupp? Som Putte skrev så väljer vi att sända matchen på Poseidon för dom som av någon anledning inte åker till Tingsryd.
Ja precis. Fast inte dumjävlar. Det har jag aldrig skrivit. Detta gäller förstås enbart de människor som av någon anledning kan se matchen, vill se matchen men ändå väljer att stanna hemma som någon slags sjukt obegriplig idiodisk oförklarlig bojkott. Grattis. Ni som passar in i den beskrivningen har precis blivit utnämnda till årets mest misserabla lakejer.
Fattar inte ens att denna diskutionen exiterar. Men folk är väll bittra och tråkiga i själ och botten. Den svenska bitterheten har slagit till igen. Varför har vi ens en supporterförening om folk ändå inte vill se sitt lag spela? Obegripligt