Borås-Lakers Fre 4/2
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Borås-Lakers Fre 4/2
Nu kan i anmäla er till denna resan oxå kom igen nu!!
http://www.lakerslakejer.com/kommande_resor.html
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Borås-Lakers Fre 4/2
Missa inte att anmäla er
När ni ändå håller på och anmäler er till Rögle matchen ta då och anmäl er till denna resan oxå så har ni det fixat oxå
Vilken match emot Rögle se nu till att ni bokar er till denna resan mot Borås oxå hockey är tokskoj!!!
Minst 1 buss till Borås ANMÄL ER NU!!!!
Minst 1 buss till Borås ANMÄL ER NU!!!!
-
- c/o LL´s Forum
Ni kommer ihåg Jens Karlssons senaste tilltag va?
Många som glömde det tror jag, med tanke på att matchen var för ett bra tag sen.
Vi kan nog bli ett gäng i Borås
Många som glömde det tror jag, med tanke på att matchen var för ett bra tag sen.
Vi kan nog bli ett gäng i Borås
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag vill påstå att det är lika svårsmält som en viss Örebrospelares fula utspel mot våra grabbar denna säsongenLakersfan_03 wrote:Ni kommer ihåg Jens Karlssons senaste tilltag va?
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Inte nog med de, BHC:s sportchef satt med och dömde Gurra till 4 matcher, så han precis missar BHC matchen. PINSAMT!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Med en sån kross av Taif så måste vi ju få minst 1 buss till Borås så se till att anmäla er
Saknar många självskrivna namn på resan hoppas ni anmäler er ikväll på matchen så man slipper bli förbannad
Eller sitter ni hellre hemma och ser lets fjant än att åka med hockeybussen??
Eller sitter ni hellre hemma och ser lets fjant än att åka med hockeybussen??
-
- c/o LL´s Forum
Ja dyker upp, bilar dock
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Pajas åk med bussen ! åker ni bil blir de ju fan inga resor och hur roligt är de ???
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- c/o LL´s Forum
Tiden passar inte, hinner inte med jobbet, tyvärr Coffe
känns som ett måste att plocka hem 3 pinnar i denna med men kan bli tufft då Örebro fick pisk av dem ikväll
Det vill jag inte tro. Som JK uttryckt det så är alla matcher framöver att betrakta som PO-matcher. Nu vill han se alla kedjor producera match efter match. Tre tidigare vinster mot Borås och Jensgrejen borde vara tändvätska nog. Här tror jag på vinst!!
Jens Karlsson har man nästan glömt bort.här snackar vi om att spela i en klubb som inte har en seriös långsiktig plan,ingen uppbackning av orten och där laget enbart fyller ett behov för de som tycker det är långt att åka till götet för att se VF.
kung av sand,en våldsam sådan,som jag hoppas slippper skada nån av de våra på fredag.
kung av sand,en våldsam sådan,som jag hoppas slippper skada nån av de våra på fredag.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Segertåget fortsätter se till att anmäla dig till denna resan nu.
19 platser kvar är ju onödigt att dom skall vara tomma en Fredag med hockeybussen se till att få tummen ur.. nu!!!!
http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.html
19 platser kvar är ju onödigt att dom skall vara tomma en Fredag med hockeybussen se till att få tummen ur.. nu!!!!
http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.html
Verkar bli tittarrekord för Let`s Fjant och På Spåret imorgon ibland lakejerna eftersom många verka välja det ist för en hockeymatch med serieledarna Växjö Lakers
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
Komigen folk se till att masa er till Borås imorgon. De behöver vårt stöd, plus att det inte finns bättre dag för hockey än fredag!
Når vi 100-talet i Borås?
Når vi 100-talet i Borås?
Han är ju tydligen en fegis. Men han är en rätt hyfsad spelare som gör sina poäng.Malul wrote:Jens Karlsson har man nästan glömt bort.här snackar vi om att spela i en klubb som inte har en seriös långsiktig plan,ingen uppbackning av orten och där laget enbart fyller ett behov för de som tycker det är långt att åka till götet för att se VF.
Blueshirts United
Vi "vanliga" människor har ju kanske ett jobb o gå till??
Då var man anmäld
-
- c/o LL´s Forum
Har väl vi andra med?
Hem äta sen är det åka till Borås direkt!
Hem äta sen är det åka till Borås direkt!
Vet en del som sagt att de inte vill kolla pga det varit mycket fylla och varit obehagligt att kolla fredagsmatcher på bortaplan med klacken?!
y.
Va fasen har du fått de ifrån??????????
Det var ärligt talat de dumaste jag hört Ultra. Obehagligt har jag aldrig någonsin kännt för en resa med Lakejerna, och jag vet att det finns dom som har haft med sina unga på fredagsmatcher, och dom kan väl i så fall bekräfta eller dementera att det någonsin varit obehagligt på en resa med LL?? En och annan full däremot händer väl , och då pratar vi bådeäldre och yngre, men obehagligt har jag aldrig hört talas om?????
Helt rätt PutteA, kan ju bara citera ett inlägg från senaste Ängelholmresan, som var just en fredagskväll:
Efter matchen i bussen hände också något fantastiskt trevligt. Den ena skånska ordningsvakten kom nämligen in i vår buss precis innan hemresan till Växjö skulle börja. Och vet ni vad han sa?
"- Tack för ikväll, ni ska veta att ni är de bästa fansen som har besökt Ängelholm. Stort tack"
Det är inte första gången detta händer nere i Ängelholm men jag blir lika stolt varje gång över att tillhöra lakejerna. De bästa supportrarna.
Sluta upp med skitsnacket!
Detta är inte första gången vi har fått beröm för att vi sköter oss mycket bra.
Efter matchen i bussen hände också något fantastiskt trevligt. Den ena skånska ordningsvakten kom nämligen in i vår buss precis innan hemresan till Växjö skulle börja. Och vet ni vad han sa?
"- Tack för ikväll, ni ska veta att ni är de bästa fansen som har besökt Ängelholm. Stort tack"
Det är inte första gången detta händer nere i Ängelholm men jag blir lika stolt varje gång över att tillhöra lakejerna. De bästa supportrarna.
Sluta upp med skitsnacket!
Detta är inte första gången vi har fått beröm för att vi sköter oss mycket bra.
Last edited by Piggelin on 4 February 2011, 11:28, edited 1 time in total.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det funkade och tjata lite nu trillade det in 6 st till
Krossa BHC!!!
Krossa BHC!!!
Du har tydligen inte varit med själv på någon resa, då tycker jag inte att du skall uttala dig heller.ultraboy wrote:Vet en del som sagt att de inte vill kolla pga det varit mycket fylla och varit obehagligt att kolla fredagsmatcher på bortaplan med klacken?!
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Biljettpriset är ändrat kostar 100:- för alla oavsett ålder
Jag kan inte annat än instämma vad PutteA skriver. Vi har varit hela familjen på ett antal resor, och barnen stortrivs bland all andra trevliga lakejer som varit med. Visst dricks det väl Pilsner på bussen, men va fan - det gäller ju att fukta upp strupen om man ska klara 3 x 20 minuter . Vi tycker det är helkul att åka på Lakejresorna, men denna Fredag har vi tyvärr inte möjlighet att åka medPutteA wrote:Det var ärligt talat de dumaste jag hört Ultra. Obehagligt har jag aldrig någonsin kännt för en resa med Lakejerna, och jag vet att det finns dom som har haft med sina unga på fredagsmatcher, och dom kan väl i så fall bekräfta eller dementera att det någonsin varit obehagligt på en resa med LL?? En och annan full däremot händer väl , och då pratar vi bådeäldre och yngre, men obehagligt har jag aldrig hört talas om?????
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Piggelin, jag har varit på många resor ska du veta, dock tagit bilen till de flesta i år! Hur kan ni påstå att jag snackar skit? Det kanske finns många som tycker alkohol och hockey hör ihop, men det är många som inte gör det! T.ex. min mor ska aldrig mer åka med en resa eftersom det är aldeles för mycket sprit, öl på bussarna och onyktra personer! Förra året i Malmö var det en som ställde sig och pissade i bussen rakt ut! och det är en herre som är med på många av resorna! Kom in i matchen och ta bort synen på att ni tror att ni vet bäst, lite mer sofistikerad syn tack.
Last edited by ultraboy on 4 February 2011, 14:24, edited 1 time in total.
y.
Tillbaka till tråden nu!