Det där med egen hemsida tycker jag verkar coolt. Varför har inte alla Lakers nyförvärv en sådan? Har någon testat att ställa en fråga till Podein på hans sajt? T.ex. vad han har för förväntningar på omklädningsrummen osv.
Nu till allvaret: Visst låter det lovande. Men killen är 35 år. Jag har fortfarande inte förträngt minnena från två ryska stjärnor som var på besök här nyligen. Och orden "varva ner" vill man ju inte höra om man slipper. Så jag håller inne glädjen tills efter Mörrumsmatchen ikväll. Det är så jobbigt att bli besviken.
För att inte bli för negativ måste jag nog i alla fall sluta med en positiv tanke också. Vilket lyft det här kan bli för hela laget!!!! Vem minns inte hur det gick för Nybro när de värvade Sami Lehtinen!!! Det skulle kunna bli riktigt roligt framöver !!!!!! (Fast först efter kvällens match alltså....)
Läste i något forum att han valde Lakers för pengarna
Det var det hittills dummaste jag läst tror jag...
Folk kan ju undra hur motiverad han är att spela men rimligtvis borde han ju tycka att det ska bli jävligt roligt annars hade han väl inte flyttat till lilla Växjö för att spela i stort sett nästan gratis... inte nog med det, han tar ju mad sig familjen.
Där har du en riktigt bra synpunkt Putte, pengar behöver han ju knappt och som du säger tar man familjen med sig från Minnesota till lilla Växjö så måste han ju vara riktigt jävla motiverad! Frågan är vad han kommer att säga om omklädningsrummet, kanske något i stil med "jaha grabbar och var klär ni om någonstans?"
Vi får väl inte ha alltför stora förhoppningar ikväll, han måste ju vara rätt trött efter ha tillbringat 3 dygn på resande fot. Vilken omställning det måste ha varit för honom när han fick se Lakerdome, om man jämför med de arenor han har spelat i.
MEN.. snälla alla lakersfans det är inte ikväll han ska visa var han går för ,jag är nöjd om han är omklädd och gör ett byte , om fredag ska jag bedöma honom .HELA SVERIGE VET VILKA VÄXJÖ LAKERS ÄR,kolla Expressens sportbilaga ,FÖRSTASIDAN: HOCKEYBOMBEN!!!!!
Hoppas det nu går bra för Shjon, så att det blir lite (mer) drag runt allsvenskan. Han kanske tom kan locka lite lata Halmstadbor att ta sig till hallen nästa gång lakejer kommer på besök
Ps Vad är det som händer i tredje perioder mot Troja? Får inte släppa massa poäng till dem, vi poplag måste sluta upp å kämpa sida vid sida mot den feta trojanska hästen Ds
faktum kvarstår.. av 2800 personer i hallen så väljer dom SNOKEN!?!?!?
skojar bara... bra sagt snokis!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.