fart på forumet!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
fart på forumet!
Håll med om att det ganska kul när det blir lite fart på forumet! Sedan borde vissa Lakersfanatiker lära sig skilja på ironi och verklighet! Men man kan inte begära för mycket, många såg ju pucken först denna säsong, då i egna målet! Innan var det så mycket raketer, cheerleaders och popcorn att spelet kom i andra hand. Men ni kan med tiden bli hyfsat duktiga på hockey, det tror jag säkert.
- challe_berglund
- Forumproffs
Kunnande!
Har man stått i Sunnerbohov och skrikit, varit stolpträffar från elitserien, kvalat för att hänga kvar i Allsvenskan har man minsann sett ett och annat! Både riktiga lågvattenmärke från egna laget till kanonmatcher man inte trodde på efteråt! Kört hem från Mörrum efter däng till att ha slagit både Brynäs och SSK i Kvalserien! De du.
Svar till Niles.
Heja Lakers! Bästa laget! Alla spelare och domare är taskiga mot Växjö!
Lakers till elitserien!
Pratar jag hockey nu då?
Lakers till elitserien!
Pratar jag hockey nu då?
-
- Forumentusiast
Arbetslös???
Har du inget jobb, Pross? Du verkar hänga i Lakers forum på alla möjliga tider på dygnet...Men det är klart ditt intresse för Lakers är ju faktiskt ett bevis på ett hockeyintresse...
Motivation slår klass...
Skänka flis!
Bidrog med att par kronor till insamlingen för två år sedan och gör det gärna igen.
Behöver ni också ha lite nu,eller?
Behöver ni också ha lite nu,eller?
Jag tycker man kan ana en viss form av den svenska avundsjukan från PRoss. Men du måste hålla med om att dina inlägg håller imellanåt riktigt låg klass. Det är väl kul för dig och ditt lag att du fått uppleva så mycket fina minnen med hockeyn kring T/J, frågan är om du inte kunde ta och sluta terrorisera vårat forum med massa sarkastiska påhopp.Jag tror att du kanske skulle ta och ägna lite mer tid åt andra saker, du har säkert något som du brinner mer för än att hacka på Lakers.
Lycka till!
Önskar era helyllegrabbar lycka till i kväll och hoppas samtidigt att domare och inte minst Mörrums spelare uppträder snyggt, skippar tacklingar och skjuter utanför. Vill ju inte att Lindgren ska bli ledsen igen!
Nej!
Tror inte på Messias, är ateist!
Men visst, får han fart på skridskorna och är hyfsat motiverad så är Podein säkert en förstärkning-inget snack om saken!
Lite får man väl skoja?
Sätt honom med Grans, han saknar ju Håkansson.
Men visst, får han fart på skridskorna och är hyfsat motiverad så är Podein säkert en förstärkning-inget snack om saken!
Lite får man väl skoja?
Sätt honom med Grans, han saknar ju Håkansson.
Troja åker ur i år
Jag hade faktsikt förmånen ja eller nackdelen se det som ni själva vill att under kvalserien i våras få sitta på Torjas VIP- läktare. Nätverk för Troja Ljungby. Det är tydligen rika knösar som sponsrat Troja så att de skall klara sig ur den ekonomiska krisen som laget befann sig i. (vilket även Lakers bidragit till). Jag har sällan skådat så många förståsig påare som där inne. Dommaren var både köpt och hade tydligen åkte med Lakersbussen till Ljungby, var Persson från Alvesta som dömde den matchen. Lakers spelade enligt dem en ful grishockey. Vad var det som hände senast i Ljungby? Jag tror att de Troja suppotrar som befinner sig i VÅRT forum skall tagga ner lite. Trojas tid är passé, Troja hade ett negativt kval, Lakers är på uppgång. Det håller på att bildas ett hockeynäste över Kronoberg som sträcker sig från Nybro, Växjö, Halmstad, Mörrum. Trojas junioer hänger fortfarande kvar... men frågan är om det inte kommer att bli samma degraderinga som de grön vita från Tingsryd genomgått.
Allvarligt TROJA skärp er, vi ställde upp för er i motgång, unna Lakers glädjen att få spela i allsvenskan!
Allvarligt TROJA skärp er, vi ställde upp för er i motgång, unna Lakers glädjen att få spela i allsvenskan!
Röda gula blå och VLH
Glädje!
Tycker det är bra att lakers spelar i Allsvenskan! Fint med derby. Vad det gäller TAIF så spelade de inte ner sig i divisionerna, utan blev degraderade pga brottslig verksamhet! Rika knösar-där är du fel ute-insamlingar, företag tillsammans med tuffa sparpaket har gjort att man lyckats vända på skutan! Annars hade det slutat illa- det har du rätt i.
Att det gnälls på domare är väl ingen nyhet- det gör alla, även vi myspystrojaner!
Att det gnälls på domare är väl ingen nyhet- det gör alla, även vi myspystrojaner!
Självklart ska det finnas en rivalitet mellan lagen i serien....
Man kan dock fråga sig om det måste betyda att man klankar ner på varandra??:?:
Själv var jag stolt när Lakers hjälpte Troja....
Glad när Troja klarade sig kvar i Allsvenskan....
Å överlycklig att Lakers gick upp...
Att man värvar en spelare av denna kalibern (tackar nej till att få välja fritt bland Timrås backar och istället tar Shjon) det är skitkul....
Dessutom är ju derbyn något speciellt
Sedan kan jag säga att hellre Troja än laget 5 mil åt ett anant håll....??!!
Inte vill jag vara negativ men kan det ha en negativ betydelse för övriga spelare och laget att det kommer en spelare med dessa meriter? Jag vet inte....kanske...??!!??
Vi struntar i det nu iaf och är glada (om än kanske lite mer sansade än igår) åt detta nyförvärv....å så tar vi i allt vad vi kan för att välkommna honom till stan och laget!!
Lakejerna....jag litar på er uppfinningsrikedom ikväll....
Man kan dock fråga sig om det måste betyda att man klankar ner på varandra??:?:
Själv var jag stolt när Lakers hjälpte Troja....
Glad när Troja klarade sig kvar i Allsvenskan....
Å överlycklig att Lakers gick upp...
Att man värvar en spelare av denna kalibern (tackar nej till att få välja fritt bland Timrås backar och istället tar Shjon) det är skitkul....
Dessutom är ju derbyn något speciellt
Sedan kan jag säga att hellre Troja än laget 5 mil åt ett anant håll....??!!
Inte vill jag vara negativ men kan det ha en negativ betydelse för övriga spelare och laget att det kommer en spelare med dessa meriter? Jag vet inte....kanske...??!!??
Vi struntar i det nu iaf och är glada (om än kanske lite mer sansade än igår) åt detta nyförvärv....å så tar vi i allt vad vi kan för att välkommna honom till stan och laget!!
Lakejerna....jag litar på er uppfinningsrikedom ikväll....