Västerås-Lakers Söndag 16 jan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Västerås-Lakers Söndag 16 jan
Tack för den rapporten 

If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Håller inte riktigt med dig där idag Nature. Tycker våra backar gör ett gott jobb över lag idag. Och då ska man veta att jag är mycket kritisk till vår backuppsättning!nature wrote:Backar=behövs
Nu är inte Tom linder den enda som man ska klaga på, men att han har kontrakt till 2013 är bara förjävligt.
Utvisningarna som våra backar tar beror enbart på att de hänger inte med.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

sämsta kommentator jag hört på s24 :/
det verkar som alla andra lag har stjärnbackar när man läser vad som skrivs här
Trots detta leder vi serien,mycket konstigt
Jag påstår inte att våra backar är några underdjur men någon måtta få det vara på klagandet.

Ingen match är spelad förrän den är slut!
något verkar glappa mellan hjärna och käft på honom...mollers wrote:sämsta kommentator jag hört på s24 :/

Thats Mr. Ratscore to you..!
JA! 1-3 Soares!
Last edited by Jocke86 on 16 January 2011, 19:05, edited 1 time in total.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Hur mycket tid är det kvar?
Tackar, verkar lite lugnare med utvisningar i tredje.
- Pysslingen
- Forumentusiast
Kanske lite sent påkommet men du kan följa liverapporteringen här http://www.everysport.com/sport/ishocke ... c/19812352Jocke86 wrote:Tackar, verkar lite lugnare med utvisningar i tredje.

Tackar. Bättre sent än aldrig