hagawaga wrote:Rauhanen: "Vi är intresserade, kan erbjuda honom lugn och ro i en liten hockeystad. Vi kommer även kunna erbjuda honom professionell hjälp"
(ur expressen).
När fan blev Tengsry en stad Nu har det slagit runt riktigt hos Stråhattarna.
Jag tror inte Conny är intresserad av lugn och ro, snarare tvärtom.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Ingenstans har en konsekvent taktik i alla fall. Vi är intresserade av alla spelare som blir lediga, spelar ingen roll vad dom heter.
Stackare, dom måste väl ändå begåvats med Hockeyallsvenskans sämsta sportchef..till och med värre än i try-outens förlovade hemstad. Naturligtvis var dom också intresserade denna gång...krog-try-out?
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Märkligt att han säger att Tingsryd står sist i kön, jag trodde att Fahlander hatade Tingsryd så pass att de inte platsade på sista platsen ens en gång.
Nej tack till Asplöven... Haparanda är en bra bit att åka om man säger så därför ser man helst att dom inte går upp. Det är 1 458 km dit . Well, tror ändå inte dom kan hota i ett kval
Vad som helst men inte Asplöven, ryser bara av tanken. Arena Polarica, publikkapacitet runt 375 + kioskpersonal och beläget där solen aldrig lyser. Brrrrrr
Men dom kommer aldrig ha chansen som tur är.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Vi var ju väldigt nöjda med Tim till en början, och offensivt är han bra. Men defensivt är han ibland rent bedrövlig. De senaste matcherna har hans defensiva spel vart under all kritik.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Ja kommer sakna honom om han lämnar... Han är den ända spelande backen som
Vi har egentligen... Så det är ett stort tapp om du mot all förmodan skulle bli så.
Jänmför inte trojas sökningar med taifs det är 2 olika saker.Troja söker för att stanna kvar . taif söker för att de tror de tillhör toppen ,,,,,,,bara att läsa vad skrevs på deras forum innan seristarten.
lakers10 wrote:Ska Troja följa i TAIF:s fotspår tro?
Nu ryktas Tommi Satosaari, en 35-årig keeper från något lag i Ungern, vara påväg till Ljungby enligt Elite Prospects
Man slutar aldrig förvånas av vad lag i desperation är beredda att göra
Jag alfaxar på alfax inlägg
En jäkla skillnad på vad Troja och Tajf gör på spelarmarknaden! Troja letar efter 1-2 målvakter för att dom behöver det! Tajf värvar för värvandets skull.... Titta bara på när dom skulle skaffa en vass sniper, då värvade dom Fredriksson
Man borde nästan göra en serie på Viasat Hockey om vad som händer inne på A.Gustavssons kontor. Man lär ju aldrig somna under serien, han ringer väl konstant till agenter och frågar om någon vill komma och spela i Ingemansland
Han sitter förmodligen och spelar harpan i windows.
När det gäller värvandet skickade han redan under försäsongen ut brev till samliga på marknaden aktiva agenter:
"Vi köper alla era finnar. Rutin ett måste samt vän av tvål och vatten"
Sen framåt eftermiddagen inträder han i rollen som styrelseledamot och inspekterar sitt egna arbete och tänker:
"Idag har herr sportchef varit duktig!"
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck wrote:Han sitter förmodligen och spelar harpan i windows.
När det gäller värvandet skickade han redan under försäsongen ut brev till samliga på marknaden aktiva agenter:
"Vi köper alla era finnar. Rutin ett måste samt vän av tvål och vatten"
Sen framåt eftermiddagen inträder han i rollen som styrelseledamot och inspekterar sitt egna arbete och tänker:
"Idag har herr sportchef varit duktig!"
Det är nog så, sedan framåt kvällen måste han ju gå igenom det ekonomiska resultatet av dagens händelser också, för han är ju även ansvarig för det:
"Nehe, det gick inte ihop sig idag heller, vad gör jag för fel?"
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Stoffe wrote:
En jäkla skillnad på vad Troja och Tajf gör på spelarmarknaden! Troja letar efter 1-2 målvakter för att dom behöver det! Tajf värvar för värvandets skull.... Titta bara på när dom skulle skaffa en vass sniper, då värvade dom Fredriksson