Växjö Lakers - Tingsryds AIF 26/12
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Växjö Lakers - Tingsryds AIF 26/12
enettex
här ha vi en som förstår sitt lags bästa ...de är vissa här som är tveksamt om dom gör de...vill man ha björklöven eller någon sånt lag i stället ........då vet i fan hur man tänker .........som jag skrev innan så skulle jag inte vilja ha något björklöven eller någont sånt lag i stället för lakers.......
här ha vi en som förstår sitt lags bästa ...de är vissa här som är tveksamt om dom gör de...vill man ha björklöven eller någon sånt lag i stället ........då vet i fan hur man tänker .........som jag skrev innan så skulle jag inte vilja ha något björklöven eller någont sånt lag i stället för lakers.......
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
klart du vill ha lakers din smyglakej
Nej de är jag inte ...men man vill väl sitt lags bästa
det är sant är det . du bjöd på den så ja kunde inte låta bli 

Alla biljetter är som sagt slut på sittplats och jag räknar nog faktiskt med att de flesta ståplats blir det även så. 3580 blir det..
de bjuder jag på................friberg wrote:det är sant är det . du bjöd på den så ja kunde inte låta bli
Äntligen dax för hockey igen. Något lugnande ord från "Bois" i intervjun. Hade gärna sett att samtliga varit Pigga för spel i dag. Taggningen börjar NU !
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Toktaggad !!!nu ska det sjungas ordentligt har man ju vilat rösten flera veckor
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Taket ska lyfta idag. Komigen nu lakejer. Längesedan vi gjorde en magisk läktarmatch
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
räkna in mig i den skaran som ska få taket att lyfta , morsan får sitta barnvakt ikväll .
Nu jävlar ska det röjas!
Hoppas inte laget har ätit sig för feta bara hehe

Hoppas inte laget har ätit sig för feta bara hehe
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
SJUKT TAGGAD
Synd att vi har manfall i vår entré så man måste jobba idag..
Men till er andra snälla se till att detta blir en MAGISK läktarmatch, älskar att stå i guljackan och njuta av stämmningen ni ordnar..
Till Anders83 och ni andra jag litar på att ni skrämmer upp även sittplats till stordåd idag.......
KÄMPA PÅ
Synd att vi har manfall i vår entré så man måste jobba idag..
Men till er andra snälla se till att detta blir en MAGISK läktarmatch, älskar att stå i guljackan och njuta av stämmningen ni ordnar..
Till Anders83 och ni andra jag litar på att ni skrämmer upp även sittplats till stordåd idag.......
KÄMPA PÅ
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
NU är man toktaggad , var förjävla länge sen man såg lakers !