Växjö Lakers - Tingsryds AIF 26/12
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: Växjö Lakers - Tingsryds AIF 26/12
Kul om de inte ens kan bli 200 pers i ett derby. Fan vad det hade varit pinsamt. Men jag tror deras s.k supportrar har tappat förtroendet för laget helt. Biljetterna på bortastå borde varit slut för längesedan. De vet att de aldrig har chans på varken is eller läktare i lakerdooooooome.
Tingsryd tar man inte på allvar!
Tingsryd tar man inte på allvar!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Det var som klippt å´skuret. Lite gratisreklam för Börjes som avslutning å´hela Köperyd var i extas. Ingen panik för att det är platser kvar på andra sidan sveriges bästa klack.Tror de köper en klack som en sista, panikartad åtgärd. Bara tomten har med sig lite friska svarta kulor.
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Jag har hört att det kommer en pensionärsklack från Finland som ska stötta dem.(jämnåriga med de finska spelarna)
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Ja, det är tydligen så att det är de gamla, trötta finska "stjärnorna" som ligger bakom!
Enligt uppgift så betyder "Vi Hatta Lakkis" ungefär "trött finsk farbror" på finska, och eftersom det är den enda ramsa Tajfklacken kan, har de bönfallit klacken att inte komma...
Otroligt skönt att slippa dem hur som helst! Det tycker naturligtvis såväl vi som spelarna i Tajf!
Enligt uppgift så betyder "Vi Hatta Lakkis" ungefär "trött finsk farbror" på finska, och eftersom det är den enda ramsa Tajfklacken kan, har de bönfallit klacken att inte komma...
Otroligt skönt att slippa dem hur som helst! Det tycker naturligtvis såväl vi som spelarna i Tajf!
ja jag kommer o vara på plats i alla fall...o jag hoppas man få se en bra hockeymatch sen om växjö vinner så blir man ju inte förvånad i alla fall
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
Skulle vara en jätteskräll om Lakers vinner.
Med så många finska pensionärer som tjänar några 100 000 i månaden så måste dom ju vinna lätt mot Lakers.
MINST 1-6 allt annat vore ju skandal av taif....
PS gillar förövrigt bilden på äckelforumets hemsidan...
http://www.u9170073.fsdata.se/gronabrigaden/
Med så många finska pensionärer som tjänar några 100 000 i månaden så måste dom ju vinna lätt mot Lakers.
MINST 1-6 allt annat vore ju skandal av taif....
PS gillar förövrigt bilden på äckelforumets hemsidan...
http://www.u9170073.fsdata.se/gronabrigaden/
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Jag har hört att man bojkottar matchen för att visa sitt missnöje mot Tingsryd. Man är allt annat än nöjd i gröna brigaden. Målet var trots allt topp7 eventuellt topp3.
Tingsryd är favoriter med sina höga lönekostnader, vi har trots allt, råd, att förlora
Tingsryd är favoriter med sina höga lönekostnader, vi har trots allt, råd, att förlora
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
jag hoppas i alla fall att både taif o troja kan hålla sej kvar ..sen skulle ju sundsvall byta plats med nybro
Sundsvall och Troja kvar.
Bort med svart vita tengsry
Bort med svart vita tengsry
ja ut me tengsry de har ju inte en hall som klarar kraven inte ens för gärsgårds serien med tanke på att bortasuppen inte kan se planen
Fan vad gott det är att läsa dina genomtänkta inlägg Serra, du visar verkligen idiot du ä,r gång på gång. Bara ös på, mer, mer, mer!!!!!
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
Och Du Lasse-maja har inte svarat varken Räven eller mej på vår fråga vad det är du skrattar åt att vi hatar Taif,Ös ÖS du bara på mer mer och mer.
Har slutat svara stofiler, nu var ju iofs även detta ett sorts svar.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
Bevisar bara vad du kallade Serra för finns mer utav.Hur korkad får en människa egentligen vara.
-
- c/o LL´s Forum
Hoppas Tingsryd brinner upp
Lakersfan_03 skrev:Jag har hört att man bojkottar matchen för att visa sitt missnöje mot Tingsryd. Man är allt annat än nöjd i gröna brigaden. Målet var trots allt topp7 eventuellt topp3.
Stämmer givetvis inte.
-
- c/o LL´s Forum
För många ståplatsbiljetter kvar.
Komigen nu så säljer vi slut innan matchen =) Att Taifarna inte kommer vet vi redan
Komigen nu så säljer vi slut innan matchen =) Att Taifarna inte kommer vet vi redan
Konstigt nog har jag känslan av att det inte kommer att bli slutsålt...
Tråkigt för dessa upphaussade derbyn är värda lapp på luckan och monsterstämning i hallen.....
Vore iaf kul att få med sittplats redan från start imorgon. När man kör "KOM IGEN LAKERS" från första nedsläpp så är det en ultimat ramsa där sittplats klappar med. Då ekar det verkligen i hela hallen...
Hoppas på att det slutar med Lakersseger för att bla få tyst på mina svärföräldrar som är Taifare
Tråkigt för dessa upphaussade derbyn är värda lapp på luckan och monsterstämning i hallen.....
Vore iaf kul att få med sittplats redan från start imorgon. När man kör "KOM IGEN LAKERS" från första nedsläpp så är det en ultimat ramsa där sittplats klappar med. Då ekar det verkligen i hela hallen...
Hoppas på att det slutar med Lakersseger för att bla få tyst på mina svärföräldrar som är Taifare
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
Lakersfan_03 skrev:Hoppas Tingsryd brinner upp
så de hoppas du...du är ju bara för pinsam
jag vet inte vad man ska säga men vill man ha sundsvall kvar i stället för lag nära runt om då vet jag ju inte vad man tänker ..med röven kanske ....jag är inget fan av lakers men inte fan skulle jag vilja ha typ björklöven eller något sånt lag i stället..o de ni här håller på med bara de som ni skriver med bönder hela tiden ..jag är bonde o fan en stålt sådan ..o som sagt jag är på åkrar som är nästa inne i växjö
Powerman, du måste vara en unik Tengsrybo om du är som du säger, dom allra flesta där nere vill ju bara att Kronobergs stolthet, Växjö Lakers, skall försvinna från kartan.
Att du är bonde behöver du inte tala om, det är ju alla Tengsrybor.
Att ni sedan inte vågar åka in till stan och titta på ett riktigt hett hockeyderby är ju riktigt pinsamt.
Istället sitter ni i Hangaren och äter pyttipanna (Sveriges dyraste) och tittar på storbildsTV (42tum?).
Att ni sedan inte vågar åka in till stan och titta på ett riktigt hett hockeyderby är ju riktigt pinsamt.
Istället sitter ni i Hangaren och äter pyttipanna (Sveriges dyraste) och tittar på storbildsTV (42tum?).
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
"Pga av den dåliga sikten i Växjö ishall, samt att fjolliga lakejer hotar m att bojkotta Tryd så väljer undertecknad att avstå Växjö den 26:e"
http://twitter.com/Tingsrydsaif/status/ ... 7001617408
Senast redigerad av 1 Fredrik R, redigerad totalt 0 gånger.
-
- c/o LL´s Forum
Att det ligger åkrar nära Växjö gör ju inte Växjöborna till bönder. Nån måsgte ju ta hand om dom och då är det ju bra att det finns bönder som du och som dessutom är stolt. Toppen ju. Alla nöjda och glada
Tycker det är dags att ALLA börjar tagga till inför matchen. Det ska va ett sånt jävla liv i Lakerdome imorgon från början till slut. Clownerna ska hoppa och bönderna ska gråta!!
LL, NU KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tycker det är dags att ALLA börjar tagga till inför matchen. Det ska va ett sånt jävla liv i Lakerdome imorgon från början till slut. Clownerna ska hoppa och bönderna ska gråta!!
LL, NU KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Då var julen slut! Dags att tagga inför tokderbyt imorgon!!!
Inget mumlande och gnäll imorgon , jag kräver tokös !!
Inget mumlande och gnäll imorgon , jag kräver tokös !!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Jaa Toktagga!!!!!!!!!!!!!!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Jag var uppe i ishallen för en stund sedan för att åka lite skridskor, och fy fan så taggad man är inför morgondagen! Imorgon ska vi krossa bönderna en gång för alla!
KOM IGEN LAKERS!
KOM IGEN LAKERS!
“Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.”
-Bill Shankly, Liverpool F.C
-Bill Shankly, Liverpool F.C
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Fredrik R skrev:"Pga av den dåliga sikten i Växjö ishall, samt att fjolliga lakejer hotar m att bojkotta Tryd så väljer undertecknad att avstå Växjö den 26:e"
Det han inte har fattat den här muppen är att bortastå bojkottas av LL inför sista matchen i Tingsryd, men däremot har ingen sagt att matchen bojkottas...... Men det är ju hans problem. Att bojkotta matchen skulle ju vara att bojkotta våra egna, no waaaay in heaven!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
lasse maja..kom gärna fram imrogon så tar vi en kaffe tillsamans...
jag tror med att växjö vinner ...men om ni skulle förlora jag säger bara så ....tror ni vet rästen själva....men som sagt ett mini grattis kan man ju säga nu
powerman nu är du ju lite före i tiden med grattis ju, du vet väl att i en sån här derbymatch som denna så vet man aldrig vem som vinner och så kommer det alltid förbli så de så
-
- Forumentusiast
Vilken bitterhet och hat denna text genomsyrar:
GB anordnar resa med uppladdning på Oleó imorgon. Vi tar för givet att alla med hjärtat på rätta stället dyker upp. Detta trots att flera av oss varken såg isen eller klockan sist. Jag såg i alla fall inte någon is under första perioden, och ingen klocka under hela matchen. Att göra något åt läktaren är givetvis inte så lätt, men att man under alla år inte klarat av att sätta upp en klocka till är förbannat svagt
Bland annat..
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/In ... 85628.aspx
GB anordnar resa med uppladdning på Oleó imorgon. Vi tar för givet att alla med hjärtat på rätta stället dyker upp. Detta trots att flera av oss varken såg isen eller klockan sist. Jag såg i alla fall inte någon is under första perioden, och ingen klocka under hela matchen. Att göra något åt läktaren är givetvis inte så lätt, men att man under alla år inte klarat av att sätta upp en klocka till är förbannat svagt
Bland annat..
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/In ... 85628.aspx
Varför har vi det så svårt med att sälja ståplats? I princip hela säsongen har det varit så, de flesta vill ha sittplats...
powerman skrev:jag vet inte vad man ska säga men vill man ha sundsvall kvar i stället för lag nära runt om då vet jag ju inte vad man tänker ..med röven kanske ....jag är inget fan av lakers men inte fan skulle jag vilja ha typ björklöven eller något sånt lag i stället..o de ni här håller på med bara de som ni skriver med bönder hela tiden ..jag är bonde o fan en stålt sådan ..o som sagt jag är på åkrar som är nästa inne i växjö
Jag gillar det han skriver! Jag gör det, verkligen det finns ändå en hatkärlek mellan dessa lagen och jag skulle jättegärna vilja att T-ryd håller sig kvar.. nu frågar sig folk om jag är totalt jävla dum i huvudet, men nae ? det tror jag inte.. är det inte dessa matcher man vill se ? Är man lakej, följer man tingsryds matcher i div1 (förra året) och blev smått glada när de gick upp för man vet vilka derbyn det kommer bli.. och nu börjar fighten.. det står 1-1 i matcher.. matcherna står 1-1 MEN.. derby.. vad fan som helst kan hända, lagen står upp mer än i någon annan match under året och smäller på som satan vilket får spelare som inte är fighters att agera mer försiktigt osv osv.. Denna matchen kan sluta hur fan som helst, och det är därför derbyn alltid är så jäkla kul att se på.. båda lagens egentligen normala supporters vill varandras bästa, men ändå sitt eget lags bästa med överhand.. så därför vill man från lektarn skrika på som fan.. så ändå sjukt att t-snubbarna inte vill komma hit..
ser fram emot morgondagen nåt sjukt.. går dit själv, kommer förmodligen träffa några jag känner som jag kommer skrika med.. även om segern kan gå åt vilket håll som helst (ENLIGT MIG) så tänker jag ta mig fan ge allt för att lakers ska vinna denna jävla matchen!!!
SÅ KOM IGEN NU FÖR HELVETE LAKEJER
Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
Piggelin skrev:Powerman, du måste vara en unik Tengsrybo om du är som du säger, dom allra flesta där nere vill ju bara att Kronobergs stolthet, Växjö Lakers, skall försvinna från kartan.
Du tycker att du har underlag för att påstå att dom FLESTA TAIFare vill ha bort Lakers?? Tror inte det va. Jag tex, jag hatar inte Lakers, det är en klubb som alla andra för mig. Men folk som du, Hagawaga och Alfax för att nämna några, har jag väldigt svårt för!
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
serra skrev:lasse maja..kom gärna fram imrogon så tar vi en kaffe tillsamans...
Varför skulle jag fika tillsammans med dig?? Bara för att klargöra en sak, jag är straight.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923