VLH.se
Är det bara jag som tycker det är svårt att läsa grå text mot vit bakgrund i artiklarna? Fick ta till Safaris "läsare"-funktion för att kunna se texten.
Men i övrigt, en snygg sida, det viktigaste nu är bara att informationen uppdateras. Skalet kan vara hur snyggt som helst, men om innehållet inte är fräscht spelar det liksom ingen roll.
Men i övrigt, en snygg sida, det viktigaste nu är bara att informationen uppdateras. Skalet kan vara hur snyggt som helst, men om innehållet inte är fräscht spelar det liksom ingen roll.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
Tänkte höra med er om det finns önskemål eller om det behövs eller eventuellt krävs andra Ämneskategorier i Forumet över Länkar där vi diskuterar olika saker bortsett de vi redan har nu t.ex. Senaste matchen, Nästa match, Hockey, Klacken, Silly season osv osv?
Det kan ju vara så att man diskuterar vissa ämnen mycket mer än andra ämnen i Off-Topic, som då kanske förtjänar egna Ämneskategorier.
Det kan ju vara så att man diskuterar vissa ämnen mycket mer än andra ämnen i Off-Topic, som då kanske förtjänar egna Ämneskategorier.
Senast redigerad av 3 Lakershjärta71, redigerad totalt 0 gång.
-
- c/o LL´s Forum
-
Coffe #800 skrev:Är jag full eller ?
Spelar vi inte hemma på Måndag ??? .......
som dom skriver inför matchen på hemsidan så är de borta ? på spel schemat står det att vi spelar hemma ???
Var står det borta?
http://www.vaxjolakers.se/website1/sv/nyhetsmall/nyhetsmall.php?item=cms_12-s1/717&group=cms_12_grp-s1/3
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH.se
Oj en sån headache man fick nu!
Här blev man bra vimsig vid den första anblicken när fick syn på förstasidan.
Svårt att tyda vad alla "signaler" och färger står för här osv. Det var enklare förut. Men förhoppningsvis vänjer man sig.
Här blev man bra vimsig vid den första anblicken när fick syn på förstasidan.
Svårt att tyda vad alla "signaler" och färger står för här osv. Det var enklare förut. Men förhoppningsvis vänjer man sig.
Var det första gången sedan den nya VLH.se kom som du behökte den??
Eller vad menar du?
Den har ju sett ut så sedan lanseringen.
Eller vad menar du?
Den har ju sett ut så sedan lanseringen.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- c/o LL´s Forum
Dolitle, jag lägger in ett inlägg i en bättre tråd som rör forumet.
Men högst märkligt att min rad ovan la sig i tråden forumet också ??? Vad är det som händer?
Men högst märkligt att min rad ovan la sig i tråden forumet också ??? Vad är det som händer?
-
- c/o LL´s Forum
Om man går in på Off-topic och söker en tråd som handlar om "forumet", varför går det inte att skapa några nya inlägg där?
Ville diskutera den nya layouten av forumet där man går in i olka diskussionstrådar.
Jag syftar på ikonerna under Trådar som är i rörelse, några är ex. i rörelse med en liten röd stjärna i. Vad står dessa olika ”signaler” för?
Tycker det för ögat ser svagt otydligt ut att se och lägga märke till vad alla dessa ”signaler” står för? Det där var mycket tydligare på det gamla forumet.
Tycker man åtminstone kan lägga in MER FÄRG för att skilja dessa "signaler" åt!
Bara ett gott råd.
Ville diskutera den nya layouten av forumet där man går in i olka diskussionstrådar.
Jag syftar på ikonerna under Trådar som är i rörelse, några är ex. i rörelse med en liten röd stjärna i. Vad står dessa olika ”signaler” för?
Tycker det för ögat ser svagt otydligt ut att se och lägga märke till vad alla dessa ”signaler” står för? Det där var mycket tydligare på det gamla forumet.
Tycker man åtminstone kan lägga in MER FÄRG för att skilja dessa "signaler" åt!
Bara ett gott råd.
- PutteA
- Kontakt:
Som vi påpekat innan så jobbar vi stenhårt med både design och funktioner, så till slut ska vi nog ha ett forum de flesta kan acceptera!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
- c/o LL´s Forum
Tack för ödmjukt svar.
En annan sak, jag kanske inte har hittat funktionen än, men är man tvungen nu att radera bort hela inlägget för att skriva om ett helt nytt istället för att bara "ändra" som det gick att göra förut?
En annan sak, jag kanske inte har hittat funktionen än, men är man tvungen nu att radera bort hela inlägget för att skriva om ett helt nytt istället för att bara "ändra" som det gick att göra förut?
Om så är fallet vore det bara BRA så kan man inte ändra efter andra svarat på inlägget.Läser man igenom sitt inlägg innan man skickar ska man aldrig behöva ändra sitt inlägg.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Förlåt att jag svarade i denna tråd denna tråd har ju inte med Lakejernas hemsida att göra.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Många bra reportage och artiklar på hemsidan nu....
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
-
- c/o LL´s Forum
Jäkligt skön intervju med coach Karlsson på vlh.se. Gott mos Pettersson!
JK om det förlängda kontraktet: Det blir lite pionjäranda över alltsammans, ingen tidigare ledare eller tränare inom klubben har gjort det vi gör nu, eller är på väg att göra. På så sätt är det befriande att tillhöra Växjö Lakers, ingen kan komma dragandes med att det var bättre förr, haha.
MP: Jämfört med de båda tidigare upplagorna: hur är din magkänsla så här långt, är ni bättre eller sämre?
JK: Det var bättre förr, haha
Min kommentar: POP rules!
JK om det förlängda kontraktet: Det blir lite pionjäranda över alltsammans, ingen tidigare ledare eller tränare inom klubben har gjort det vi gör nu, eller är på väg att göra. På så sätt är det befriande att tillhöra Växjö Lakers, ingen kan komma dragandes med att det var bättre förr, haha.
MP: Jämfört med de båda tidigare upplagorna: hur är din magkänsla så här långt, är ni bättre eller sämre?
JK: Det var bättre förr, haha
Min kommentar: POP rules!
Jag vet att ni fortfarande arbetar med forumet och hemsidan, men det finns ett par saker jag vill påpeka...
1. Varför finns ingen "kom-ihåg-mig" -funktion?
2. Skulle vara bra med en aktuell HA-Tabell någonstans...
3. Varför måste jag logga in 2-3 gånger innan jag kommer in?
För övrigt tycker jag att både hemsida och forum ser kalasbra ut!!
1. Varför finns ingen "kom-ihåg-mig" -funktion?
2. Skulle vara bra med en aktuell HA-Tabell någonstans...
3. Varför måste jag logga in 2-3 gånger innan jag kommer in?
För övrigt tycker jag att både hemsida och forum ser kalasbra ut!!
Thats Mr. Ratscore to you..!