Tim Heed??
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tim Heed??
Någon som har hört något nytt angående Tim Heed?
Senaste jag hörde var att han inte alls fick mycket speltid då de skadade spelarna börjar komma tillbaka.
Senaste jag hörde var att han inte alls fick mycket speltid då de skadade spelarna börjar komma tillbaka.
Från Växjö Lakers webbplats:
"Tim Heed, backlånet från Södertälje, svarade för 2 nya poäng i sin återkomst hos VLH; den unge backen har på fyra allsvenska matcher svarat för fenomenala 10 poäng."
Vilket snitt för en back!
"Tim Heed, backlånet från Södertälje, svarade för 2 nya poäng i sin återkomst hos VLH; den unge backen har på fyra allsvenska matcher svarat för fenomenala 10 poäng."
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
- Linkankopia
- Forumproffs
Re:
Jocke86 skrev:Från Växjö Lakers webbplats:
Ja varsågod ...
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
Re: Tim Heed??
Tackar ytterliggare poäng ikväll mot Malmö.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Fast ikväll var inte Heed bra, om vi ska vara ärliga. Men poäng gör han ändå, och man kan ju inte kräva guld av honom varje match!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
rätt skönt att få ha en back som är lite som Josh var förre året gjorde sina poäng i pp. Om tim kan nogorlunda hålla sitt snitt så ser de jävligt ljust ut. Saknar man inte josh lika mycket .