dolitle wrote:Så jäkla gott, rekord iår igen.
Frågan är bara "how high" ?
Putte om en familj på 5 personer, ex i Kalvsvik. Det kan ju vara i vilken by som helst, det behöver ju inte betyda att en av våra tidiga medlemar så som BUCK bor där.
Blir det då 5 i din tabell?
För jag finner det ju lite märkligt att ex en som BUCK som bor i Kalvsvik inte har löst familjemedlemskap än........
Känn ingen press nu BUCK
På A svarar jag JA, det blir 5 i min tabell!!
På B svarar jag, hmm, det får du ta med Buck!!!
KalleB wrote:Tror det är nån med ekonomi som största intresse
Usch da, eftersom ekonomi vart ett genomgående problem det senaste året på den breddgraden, så kan det ju vara vilken Umeåbo som helst. Men visst ligger det nått säkert i det du skriver!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
tycker inte det här med att det kan vara föredetta växjöbor som flyttat på sig lite, detta kan ju vara till våran fördel då de som flyttat ut i sverige kan värva mera medlemmar till Lakers dvs KLIRR I KASSAN
1 Leksand Superstar Leksands IF 1674
2 Lakers Lakejer Växjö Lakers 642
3 Drakarna Mora IK 185
4 Blue Front Support IK Oskarshamn 149
5 Gröna Brigaden Tingsryds AIF 112
6 Red Lions Almtuna IS Inga uppgifter
7 BIK Support Bofors IK Inga uppgifter
8 Red Line Support Borås HC Inga uppgifter
9 RS96 Malmö Redhawks Inga uppgifter
10 Fjortontre Örebro HK Inga uppgifter
11 AIA Rögle BK Inga uppgifter
12 Sundsvalls Fans Sundsvall Hockey Inga uppgifter
13 Troja Support IF Troja-Ljungby Inga uppgifter
14 VIK Support Västerås Inga uppgifter
Tyvärr är det bara 5 supporterföreningar i HA som offentliggör sina medlemssiffror.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
skit roligt !
när vi fått reda på hur mycket abonnemanget till nya arenan kommer kosta så tror jag eller hoppas på att de kommer skjuta i höjden ännu mer !!!
Se till nu att sprida detta till dom som ni vet inte betalat sitt medlemmsskap detta är ju ett kanonerbjudande och viktigt oxå om man vill ta del av kommande Lakejabbonemang i nya Vida Arena nästa säsong
Haha det är ju mina polare ju. Fan så najs. Så det är egentligen tack vare mig vi sprängde 700-gränsen. Bjud mig på en öl på fredag boys and girls så kör vi vidare sen