Hej!
Jag hörde idag ett rykte om att Arup skulle kunna vara på väg till HV71. Är det någon annan som hört något om detta?
/T5!!
Arup --> HV71?!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Arup --> HV71?!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Kanslisten
- Forumentusiast
Har du också hört det?alfax wrote:Visst tror jag att de är intresserade, men han ska vara med oss ...var är det som fattats i pp sista matcherna ...ja just det ,,AAARRRAUUUPPP!!!!!!!!
Detta är seriöst, det är något som jag hörde idag, och som sagt, jag skulle inte bli förvånad om HV lagt ett bud på Arup.
Sen så får ju "kanslisten" vissla hur mycket han vill, istället för att svara på ett riktigt lakejrespekterande vis.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Kanslisten
- Forumentusiast
Killen har en mäktig bössa å lyckas ju titt som tätt få in pucken... skulle inte förvåna mej iofs.. men vilken förlust det skulle vara... (för oss asså!
)

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Re: Hoppas inte det ...
Svårt att tänka mej att han skulle vara på väg dit... Han har ju trots allt varit skadad ett tag nu och jag tror inte att HV går på matchrefferat av DIV.1 Där skulle ju vilken lingo spelare göra många mål.. Kolla bara på en sån spelare som Honkonen 

Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!