röd-vit skrev:Linander, Håkansson, Persson och Kannerling saknas på lördag!!!!!! Kan inte tänka mig en bättre match för våra junisar att visa upp sig
Stopp här nu va ! Beblanda inte namnet Linander med Troja tack, han heter Linnander
Hahaa
Nej fy fanken håll reda på stavningen, finns ingen i vår släkt som skulle ha så låg moral eller självkänsla så dom skulle spela i Troja.
När jag tänker efter så har jag bara träffat på en som stavar namnet Linnander och han var alkis och bodde på Araby.
Har hört att det där bara är en mörkning. Linnander är den enda som inte kan va med imorgon. Resten ska köra på. Håkansson missa derby mot Lakers pga en nagel? My assssss!
"Går det inte att laga med Silvertejp? Då är det sönder"
Nja alltså, vet inte varför Tidningen och Troja skulle gå ut och mörka en sån sak, oerhört löjligt i så fall om ni frågar mig!
Tror inte att Lakers bryr sig om vad som står i tidningen, skulle Håkansson vara med eller inte, fine! Men de åker väl till Ljungby för 3 poäng, vare sig motstånd!
TrojaSupport skrev:Var har lilla Talismannen hört detta?
Nyst läst tidningen ju....
Talisman inte Talismann.
Jo det har jag hört av en Trojasupporter. Inget alls som behöver va sant men det va det ju aldrig tal om heller. Som sagt, bara nått jag hört. Va nått annat om nått snabbt lån från Linköping också. Men det va nog mest på skämt.
Var inne och kikade på Bloggen, gillar detta inlägget:
"Lite fakta gällande Kronobergsfostrade spelare och andra spelare med lokalt intresse, efter elitseriens premiär:
Robert Rosén spelade 14.51 när Modo bortaslog Brynäs med 2–0. Anton Hedman spelade 10.56.
Oscar Fantenbergs istid var 13.51 när HV 71 föll mot Djurgården med 2–3. André Petersson hade 10.15.
Niklas Olausson spelade 14.48 när Luleå besegrade Södertälje med 3–1. För SSK fick Patrik Carlsson lira 13.32.
När Linköping under onsdagen premiärbesegrade AIK på Hovet med 5–1 hade Johan Andersson 16.28, Erik Lindhagen 13.46 och Klas Dahlbeck 12.23"
Hade varit ruskigt kul att se Dahlbeck i Lakers och Fantenberg i Troja i denna matchen! (Väldigt orealistiskt önsketänkande)
Så får vi hoppas att vi slipper se sjukvårdarna "jobba" ikväll!
Vi minns i Ljungby förra säsongen den åskådare som fick hjärtinfarkt när han förstod att han hade kammat hem en storvinst på Halva potten. Var det nånting mellan 60-70 000:-?
I smp stod det att Näslund inte va med i laget men han va med på värmingen i morse. F.ö så fick han,Markus Johansson,Augustin och Laudius duktiga "straffrundor". Dom fick kämpa fem varv yttersväng och 5 varv innersväng i fullt ös hela vägen runt egna zon. Antar att Janne tyckte dom va sega i benen men dom såg ännu mer sega ut efter det kan jag säga