Troja-Lakers Lördag 18 Sep
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
nu har man lagt gårdagens vinst bakom sig och blickar nu framåt mot en match som jag tror kommer bli mycket tuffare på isen. mycket hårdare tag än va det va mot köperyd, som de brukar bli mellan lakers och troja!
att viasat inte väljer att visa något av de första derbyna är för mig helt obegripligt!!
att viasat inte väljer att visa något av de första derbyna är för mig helt obegripligt!!
"fest med lakers lakejer;)"
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Inget gullande.
Jag själv kan berömma andra även om det är konkurrenter. Finns en del som efter en förlust är så förbannat trångsynta att man inte kan medge att ett lag är bättre, hördes mer eller att det INTE var domarens fel.
Vi hade jävligt tur mot Tingsryd som vann med 3-1
vi hade skitdålig klack som inte hördes
så kan det låta från annat håll
Jag själv kan berömma andra även om det är konkurrenter. Finns en del som efter en förlust är så förbannat trångsynta att man inte kan medge att ett lag är bättre, hördes mer eller att det INTE var domarens fel.
Vi hade jävligt tur mot Tingsryd som vann med 3-1
vi hade skitdålig klack som inte hördes
så kan det låta från annat håll
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumamatör
Ni är Gulliga!!
Ska bli otroligt kul på Lördag, kommer bli riktigt mkt folk i hallen och otroligt grym stämning från båda håll!
Blir kul att testa nya klackplatsen på riktigt denna gång med..
Verkar som om Mathias Persson, Daniel Håkansson, Johan Linnander och kanske Kannerling missar matchen på lördag?? Stämmer detta så säger jag bara, Grattis till 3p.

Ska bli otroligt kul på Lördag, kommer bli riktigt mkt folk i hallen och otroligt grym stämning från båda håll!
Blir kul att testa nya klackplatsen på riktigt denna gång med..
Verkar som om Mathias Persson, Daniel Håkansson, Johan Linnander och kanske Kannerling missar matchen på lördag?? Stämmer detta så säger jag bara, Grattis till 3p.
IF Troja Ljungby!
Senaste nytt från från Växjö - Videoklipp
Förfest för Lökers-anhängarna på klubb poseidon, inför matchen.

Hur kan ett gott skratt förlänga livet, om tiden går snabbt när man har roligt?
-
- Forumamatör
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, PSYCHO CIRCUS!!!!!!!Tobias81 wrote:Senaste nytt från från Växjö - Videoklipp
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Precis det var ju det jag sa!
Som sagt kan inte tänka mig en bättre match för en junior att hoppa in i!
Istvan Bartalis och Linus Johansson kommer ni nog få se en del av på lördag
Skojar inte Putte!
Arenan i Örebro är ju en byggarbetsplats så när han skulle slänga in trunken lyckades han fastnar i ett staket...
Mina inside news säger att en sena kan ha gått av. Han missar definitivt matcherna mot Lakers och TAIF !
Som sagt kan inte tänka mig en bättre match för en junior att hoppa in i!
Istvan Bartalis och Linus Johansson kommer ni nog få se en del av på lördag

Skojar inte Putte!
Arenan i Örebro är ju en byggarbetsplats så när han skulle slänga in trunken lyckades han fastnar i ett staket...
Mina inside news säger att en sena kan ha gått av. Han missar definitivt matcherna mot Lakers och TAIF !
-
- c/o LL´s Forum
Tyvärr kommer inte Saviano,Soares,Bengtsberg och Heed kunna medverka på lördag. Som ni vet bygger vi ju ny arena precis utanför vår gamla lada. Snacka om byggarbetsplats. Dessvärre irrade ovannämnda herrar bort sig bland plank och byggstaket och dom trillade alla ner i ett hål där pelare ska gjutas. Savioan och Soares bröt dessvärre både armar och ben. Bengan och Heed klarade sig med allvarligare stukningar och räknas va tillbaka mot Borås på onsdag. Vår vanliga otur!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Humor!Talismanen wrote:Tyvärr kommer inte Saviano,Soares,Bengtsberg och Heed kunna medverka på lördag. Som ni vet bygger vi ju ny arena precis utanför vår gamla lada. Snacka om byggarbetsplats. Dessvärre irrade ovannämnda herrar bort sig bland plank och byggstaket och dom trillade alla ner i ett hål där pelare ska gjutas. Savioan och Soares bröt dessvärre både armar och ben. Bengan och Heed klarade sig med allvarligare stukningar och räknas va tillbaka mot Borås på onsdag. Vår vanliga otur!!!!!!!!!!!!!!!!!
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
http://www.smp.se/sport/skadekris-i-tro ... 109951).gm
Ska man skratta eller gråta...?
Slita av en nagel???????????????????
Ska man skratta eller gråta...?
Slita av en nagel???????????????????
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Stopp här nu va ! Beblanda inte namnet Linander med Troja tack, han heter Linnanderröd-vit wrote:Linander, Håkansson, Persson och Kannerling saknas på lördag!!!!!!![]()
Kan inte tänka mig en bättre match för våra junisar att visa upp sig
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare