"Bortaklacken kommer göra allt för att försöka överrösta hemmaklacken, men märker snart att det är ett mission impossible som inte ens Tom Cruise behärskar."
Är så förbannat taggad inför denna match, vill bara ha onsdag NU!
Hoppas alla andra lakejer känner likadant och verkligen sjunger ut från det att ni kliver in i hallen(om inte tidigare) tills det att vi har de där 3 poängen i hamn.
ALLA PÅ VÄSTRA STÅ REDAN KL 18:00 SÅ TAGGAR VI TILL VÅRA MANNAR ORDENTLIGT!
P.S Glöm ej värmningen på onsdag, klockan 10:20 samlas vi utanför Östra. Ta med så många av era hockeytokiga vänner som ni bara kan.
Handen på hjärtat, och om jag känner JK rätt, kan han verkligen ha tagit dessa ord från hans mun, dels med tanke på de tv-intervjuer man har sett och hört de senaste dagarna? Där låter han ju mer nedtonad om sådant som händer utanför ishockeyrinken, och att det inte finns något mer speciellt med matchen än att det gäller att ta 3p. – Jag vill helst inte nämna ordet hat, men det finns inget annat ord, säger Växjös tränare Janne Karlsson.
– Vi hade knappt kommit hem med nattåget från Sundsvall, då vi fick veta att de knyckt två av våra bästa spelare, säger Tisell.
Lite märkligt, har han verkligen samma uppfattning som hela bygden i TAIF-land har, har en spelare spelat i laget. så äger vi honom livet ut, möjligt undantag är ES eller NHL, verkar det som.
Hoppsan är de skrivna i Växjö och betalar sin skatt till vår kommun, najs, tackar för de pengarna, så att vi kan skapa ännu mer möjligheter att locka spelare till kommunen, skapa jobb med mera.
Varför släpper de fler och fler ståplats biljetter? Riskerar de inte att det blir överfullt? Hur jävla kul är de för personerna som står att trängas hela matchen....kan höra det redan nu i högtalarna, "tryck på så att alla får plats"
PeterLake wrote:Varför släpper de fler och fler ståplats biljetter? Riskerar de inte att det blir överfullt? Hur jävla kul är de för personerna som står att trängas hela matchen....kan höra det redan nu i högtalarna, "tryck på så att alla får plats"
Kommer att bli kaos, minst sagt.
Vad jag tror ar att de spärrade ett visst antal biljetter som endast kunde köpas på kansliet, så växjö folk hade chans att köpa. Nu släpps de biljetter som blev över..
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."